Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ostit isänpäivälahjaksi vai onko vielä ostamatta?

Vierailija
08.11.2024 |

Mitäs palstan naiset ostaneet isälle tai miehelle sunnuntaiksi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien isän haudalle sunnuntaina kynttilän. 

Ja olen naimisissa miehen kanssa, en isäni tai isämiehen. 

Isänpäivänä lapset muistavat isiään ja isoisiään, eikä suinkaan puolisoa. 

Sama myös äitienpäivänä. 

Vierailija
22/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sille miehelle mitään osteta.

Tottakai ostetaan! Pleikka5 olis kiva yllätys 😙

Aviomiestä muistavat vain omat lapset. Vaimo taas muistaa omaa isäänsä. Sitä paitsi suurimmalla osalla miehistä on jo pleikka. Niistä jotka pelaa. 

Taapero varmaan tajuaakin antaa sen päiväkodissa askarrellun kortin sunnuntaina :D 

Yhdessä taaperon kanssa viedään isälleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaimon pitää ostaa miehelleen ja lastensa isälle joku lahja 👍 Kakkua ja kahvia aamulla sänkyyn, kiitos. Esitän nukkuvaa 😉

Et ole vaimon isä. Ainakaan toivottavasti.

Kyllähän miehetkin vie vaimonsa äitienpäivänä syömään ja ostaa jotain kivaa. Onko se eri asia?

Ei ole koskaan mieheni vienyt minua mihinkään äitienpäivänä. Ihan itse on saanut keksiä siihenkin tekemisen.

Vierailija
24/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ole vielä tavaksi tullut ostella lahjoja. Aamulla saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa.

Teen brunssin keitiöön valmiiksi. Ruuan sitten iltapäivällä.

Tytär just laitto viestiä, että hän tekee kakun.

Samoilla askel merkeillä myös äitien päivänä.

Vierailija
25/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sille miehelle mitään osteta.

Tottakai ostetaan! Pleikka5 olis kiva yllätys 😙

Aviomiestä muistavat vain omat lapset. Vaimo taas muistaa omaa isäänsä. Sitä paitsi suurimmalla osalla miehistä on jo pleikka. Niistä jotka pelaa. 

Taapero varmaan tajuaakin antaa sen päiväkodissa askarrellun kortin sunnuntaina :D 

Yhdessä taaperon kanssa viedään isälleen. 

Kyllä. Tai ostetaan lahja, jos sellainen tapa perheeseen halutaan luoda. Myöhemmin se isommaksi kasvanut taapero voi hankkia sen itse. Mutta ei lapsi opi sellaista tapaa ellei sitä vanhempi ohjaa. 

Vierailija
26/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräkaalin.

Vierailija
27/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaimon pitää ostaa miehelleen ja lastensa isälle joku lahja 👍 Kakkua ja kahvia aamulla sänkyyn, kiitos. Esitän nukkuvaa 😉

Kyllähän miehetkin vie vaimonsa äitienpäivänä syömään ja ostaa jotain kivaa. Onko se eri asia?

Ei ole koskaan mieheni vienyt minua mihinkään äitienpäivänä. Ihan itse on saanut keksiä siihenkin tekemisen.

Oletko kertonut miehellesi, että sinusta olisi tärkeää, että vietätte päivää niin, että toinen järjestää juhlan. Miehet ei vaan joskus tajua näitä asioita. Sitten taas jos asiasta on puhuttu paljon niin puolisosi on jostain syystä kykenemätön ottamaan vastuuta parisuhteenne hyvin voinnista. 

Vierailija
28/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ymmärtäneet äitienpäivän väärin. Oman äitinsähän heidän pitäisi viedä syömään ja antaa jotain kivaa. Valentinuksen/ystävänpäivä on vaimollekin/miehellekin.

Vierailija
29/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään mies ole vienyt minua ikinä mihinkään ulos syömään, niin on pitänyt äitienpäivvänäkin ruoka tehdä itse,mutta minä olen aina joskus vienyt miehen ulos syömään. Mutta en isänpäivänä. Miehellä on harrastus, jossa välillä aina pidetään kilpailuja ja jostain kumman syystä, ne kilpailut on aina olleet äitienpäivänä.  

Mutta kyllä meillä aina on kakku tehty(minä)tai ostettu (mies) . Mä en kyllä niin noita juhlaista piittaa, mutta silloin, kun lapset oli pieniä, heille ne oli tärkeitä. 

Vierailija
30/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oksettaa kun lapsi juhlii isäänsä kun ei tiedä että tämä halusi että abortoin hänet pois. Ja on trumpin kannattaja eikä tajuu että trump haluaa estää abortit. Miksi oikeasti maailma on niin julma että pamahdin paksuksi ääliölle

Vierailija
31/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yllätys, että miesvihaajat ei juhli isänpäivää.

Vierailija
32/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä viedä kynttilä ja kukkia haudalle, kun muutama kuukausi tuli juuri kuolemasta.

Vierailija
33/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ymmärtäneet äitienpäivän väärin. Oman äitinsähän heidän pitäisi viedä syömään ja antaa jotain kivaa. Valentinuksen/ystävänpäivä on vaimollekin/miehellekin.

Suomessa kyllä ystävänpäivä on enempi tosiaan ystävänpäivä, kuin rakkaidenpäivä. Ja äitien- ja isänpäivä perhepäivä. Mutta eräs ystäväni puolestaan kertoi Saksasta, että siellä iskä lähtee kavereiden kanssa kaljakärryn kanssa isänpäivänviettoon ja se on siellä traditio.

Vierailija
34/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään koska TRUMP voitti!

Vierailija
35/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä viedä kynttilä ja kukkia haudalle, kun muutama kuukausi tuli juuri kuolemasta.

Varmasti raskas päivä. Lämpimän ajatuksen lähetän sinulle. 

Vierailija
36/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut miehellesi, että sinusta olisi tärkeää, että vietätte päivää niin, että toinen järjestää juhlan. Miehet ei vaan joskus tajua näitä asioita. Sitten taas jos asiasta on puhuttu paljon niin puolisosi on jostain syystä kykenemätön ottamaan vastuuta pari

Ei se sitten varmaan myöskään tajua isänpäivästä mitään eikä odota, että vaimo huomioi.

Vierailija
37/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti raskas päivä. Lämpimän ajatuksen lähetän sinulle. 

Ei nyt sinällään. Emme olleet läheisiä. Lähinnä sisarukseni takia osallistun, hänelle on ollut kova paikka. Kiitos sinulle kuitenkin lämpimästä ajatuksesta <3

Vierailija
38/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yllätys, että miesvihaajat ei juhli isänpäivää.

Jos tapana ei ole juhlia äitienpäivää, niin miksi isänpäiväksi pitäisi järjestää jotain?

Vierailija
39/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Isäni on kuollut ja myös lasteni isä on kuollut. Miniäni ei ole koskaan nähnyt isäänsä. Meillä on helppo isänpäivä.

Vierailija
40/59 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy mitä miehet ostivat isänpäivälahjaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme