Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokenut mies tyydytti minut

Vierailija
08.11.2024 |

Mies riisui minut ja laittoi lattialle risti-istuntaan. Joogasta tuttu. Sitten hän painoi minut niskasta otsa kiinni lattiaan. Se oli jotenkin todella miellyttävä asento, aivan kuin venyttelyasento. Samalla se tuntui kuin olisin sidottu, kun jalat olivat lukittuina lattiaa vasten ja niskasta alas painettuna.

Sitten hän alkoi käsittelemään vulvaani, työnsi pari sormea sisään ja pyöritti. Sitten hän asettui istumaan taakseni ja ohjasi peniksen sisään. Jalat olivat minulla kuin saranat joiden avulla hän liikutteli lantiotani edes takaisin. Itse makasin edelleen aivan rentona otsa lattiassa ja vain nautin. Tunsin että tulin joka työnnöllä ja lopulta mieskin purkautui sisälleni. Oli ihanaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on hyvä! Toinen on, kun menee niskaseisontaan ja jalat lootus-asentoon eli ristiin ja sitten mies tulee ylhäältä eli seisoon tukien mun lantiota käsillään.

Kokeneiden miesten kanssa on kyllä hyvä sekstailla.

Vierailija
2/10 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan taivu tommosiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan taivu tommosiin...

Pojat kuvittelee ja räplää kikkeliään!

Vierailija
4/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitettiin aamu spagaatilla ; mies alla. Siitä istuma-asentoon; toisen jalan heitto niskan taakse. Mies työntyi edestä. Kellahdus selälleen; nyt toinenkin jalka niskan taakse. Mies päällä... ja ihanaa oli...

Vierailija
5/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on 11cm kikuli josta 7cm näkyvillä. Onko isoin kikuli ja kokenut mies?

171cm ja 163kg

Vierailija
6/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puolestani kävi niin, että ensin kun mies oli riisunut minut, niin hän laittoi minut makaamaan selälleni ja siitä sitten asetteli jalkani niskan taakse. Sitten työnsi kaksi sormea sisälleni ja alkoi keinuttamaan minua kuin olisin keinutuoli.

Sitten hän kääntyi minuun seliin ja kyykistyi työntäen munansa sisääni. Ihmettelin kuinka se noin taittuu alas asti. Sitten se alkoi taas keinuttamaan minua kuin olisin keinutuooli ja hänen peniksensä tuntui siinä samalla vain kasvavan lisää pituutta.

Siinä oli aivan upeat näkymät suoraan silmieni edessä ja en voinut vastustaa hänen peppuaan. Kostutin etusormen suussani ja työnsin sormen hänen pyllyynsä. Ensimmäinen kerta ikinä kun tein niin ja oli kyllä aivan uskomattoman tiukka pyllynreikä. Sitten tunsin kuinka se alkoi rytmikkääksi supistelemaan sormeni ympärillä. Sitten mies vain nousi ylös ja sormeni sekä penis lurpsahtivat ulos yhtä aikaa. Siinä sitten mies otti hellästi jalkani pois niskan takaa ja helli minua hyvän aikaa. Oli kyllä ihana ja niin kokenut mies. Ei tehnyt mitään numeroa siitä, että olin sormettanut sitä, vaikka itse olin vähän vaivautunut, että miten minä nyt noin menin tekemään. 

Vierailija
7/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle puolestani kävi niin, että ensin kun mies oli riisunut minut, niin hän laittoi minut makaamaan selälleni ja siitä sitten asetteli jalkani niskan taakse. Sitten työnsi kaksi sormea sisälleni ja alkoi keinuttamaan minua kuin olisin keinutuoli.

Sitten hän kääntyi minuun seliin ja kyykistyi työntäen munansa sisääni. Ihmettelin kuinka se noin taittuu alas asti. Sitten se alkoi taas keinuttamaan minua kuin olisin keinutuooli ja hänen peniksensä tuntui siinä samalla vain kasvavan lisää pituutta.

Siinä oli aivan upeat näkymät suoraan silmieni edessä ja en voinut vastustaa hänen peppuaan. Kostutin etusormen suussani ja työnsin sormen hänen pyllyynsä. Ensimmäinen kerta ikinä kun tein niin ja oli kyllä aivan uskomattoman tiukka pyllynreikä. Sitten tunsin kuinka se alkoi rytmikkääksi supistelemaan sormeni ympärillä. Sitten mies vain nousi ylös ja sormeni sekä penis lurpsahtivat ulos yhtä aikaa. Siinä sitten mies otti hellästi j

Olet luultavasti oranki?? Normaali ihminen ei sentään mene ihan solmuun!

Vierailija
8/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet luultavasti oranki?? Normaali ihminen ei sentään mene ihan solmuun!"

Nuo notkeat voimistelijanaiset. Jos on joskus saanut sellaista, niin muistaa lopun ikäänsä.

Vierailija
9/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkeat voimistelijanaiset eivät oikeasti ole täällä kirjoittelemassa!

Vierailija
10/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä jyväskylän mies joka nousi batmana sussa vaatekaapin päälle otamaan vauhtia kunnainen oli sidottuna sängyssä ja putosi niskoilleen komeroon ja muija ei ku huutamaan apuja kunnes ambulansimiehet tuli ja otti jätkän komerosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi