Mikälaisia ammatteja miehillänne on ollut joihin olette olleet vaarassa jotenkin sitoutua, ehkä saada jotain lapsia, avioitua?
Mikälaisia ammatteja miehillänne on ollut joihin olette olleet vaarassa jotenkin sitoutua, ehkä saada jotain lapsia, avioitua? Miksi ei muka kelvannut, miksi jutuista ei tullut mitään?
Kommentit (31)
Hitsari - kummankin silloinen elämäntilanne, myöhemmin kasvettiin aikuisiksi eri aikaan. Nykyään ollaan kavereita.
Insinööri. Täys Asperger, ei ajatellut ikinä mitään itsensä ulkopuolelta. Ei pahuuttaan, ei vaan tainnut tajuta että loukkaa minua koko ajan. 7 vuotta roikuin kunnes tajusin, että pitää minua kodinkoneena.
En ole ollut sitoutumassa ammatteihin.
Vierailija kirjoitti:
No sitä ei nyt kysytty.
Peräsuolen laskeuman tutkija. Lopulta sai itse laskeuman. Ammattitauti.
"Toimitusjohtaja" eli todellisuudessa useiden naisten lompakoilla loisiva rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä ei nyt kysytty.
Otsikon mukaan kysyttiin. Kieliopillisesti päin honkia.
Eri
Ammattitaidoton - laiska ja tyhmä
Ensihoitaja - hirveät työajat ja arjen sovittaminen yhteen vaikeaa
Toimistotyöntekijä - huumorintajuton ja itsekäs
Rakennusmies - liian suuret luulot itsestään ja omasta osaamisestaan, halveksiva asenne naisia kohtaan
Poliitikko - epärehellinen, omaneduntavoittelija ja arkea ymmärtämätön
DI - liian paljon naisia kierroksessa ja ei osannut päättää kehen sitoutua
Tämä ei tarkoita sitä että kaikilla näiden ammattien edustajilla olisi näitä ongelmia.
Palomiehen kanssa olin lähellä. Suhde kuitenkin päättyi miehen määräilyyn.
Ensihoitajan ja poliisin kanssa sitten tuli hankittua lapset ym sitouduttua. Loppuelämän suhde.
Kenkäkauppiassuku, mahdollisesti maalaispoika tai jopa postiljooni josta tuli suuri ja varakas tietokoneguru bisnesmies yms ja suuri yhteiskunnallinen vaikuttaja, syyrialaienn oikea sheikki, amerikkalainen mafiapoika luomassa verkostoja Pohjolaan, ruotsalainen diplomi-insinööri, suomalainen armeijan lentokonemekaanikko, ruotsalainen oikea teurastaja.
Siinä ne tärkeimmät taitavatkin olla ainakin omalta kohdaltani eikä juuri muita tule mieleen.. Kaikki hienoja ja miehekkäitä ja hyvännköisiä miehiä, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Insinööri. Täys Asperger, ei ajatellut ikinä mitään itsensä ulkopuolelta. Ei pahuuttaan, ei vaan tainnut tajuta että loukkaa minua koko ajan. 7 vuotta roikuin kunnes tajusin, että pitää minua kodinkoneena.
Kuulostaapa narsistin projisoinnilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahtiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta huomaa, ettet ole ollut ainakaan naimisissa kyseisen ihmistyypin kanssa.
Tuttua juttua.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuman tutkija. Lopulta sai itse laskeuman. Ammattitauti.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Palomiehen kanssa olin lähellä. Suhde kuitenkin päättyi miehen määräilyyn.
Ensihoitajan ja poliisin kanssa sitten tuli hankittua lapset ym sitouduttua. Loppuelämän suhde.
Ai, sullakin on kokemus määräilijästä...
Tällainen oli munkin ex.
Ei tosin ollut palomies, mutta yksi surkeimmista ihmistyypeistä tämmöinen.
Menisivät vaikka armeijaan asumaan, jos eivät muuta määräilynsä lisäksi "osaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta huomaa, ettet ole ollut ainakaan naimisissa kyseisen ihmistyypin kanssa.
Tuttua juttua.
Sinä olet se narsisti, vìtun idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahtiko?
Kyllä heti tunnistin sinut narsistiksi. Kokemuksia on kyseisestä ihmistyypistä ja te kyllä erotutte jo yhdellä lauseella.
No no-listalla; opettajat, upseerit ja lääkärit.
Kaikki muut on asiallisia, erityisesti juristit.
Putkari/raksamies. Lähtee aina vaan töihin 5.30 ku ite en oo yhtään aamuihminen.
Lääkäri- epäluotettava
Yrittäjä - itsekäs
Toinen yrittäjä - itsekäs