Rakkaani! Minne olet kadonnut? Haluaisin keskustella kanssasi yhteisistä seksiasioistamme. Mutta en voi kun on taas kuin maa olisi niellyt s
Rakkaani! Minne olet kadonnut? Haluaisin keskustella kanssasi yhteisistä seksiasioistamme. Mutta en voi kun on taas kuin maa olisi niellyt sinut. Miksi? Missä olet? Missä salainen bunkkasi - rukoiletko siellä vai mitä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen kuumassa kylvyssä. Tule tänne niin yhtykäämme ammeessa
Hyvä! Mitä mieltä tästä - näinkö tämä homma onkin:
Olen hyvin surullinen - olen kohta ex-terapeutti, ei kela. Asiakkaani on niin parantunut, että haluaa nyt terapoida exänsä ja lopettaa suhteemme. En enää saa kuukausittaista maksuanikaan, mikä on ollut huomatta häneltä, koska on antelias eikä aina seuraa vain taksaani. Mielestäni meille on alkanut kehittyä luotettava ja mielenkiintoinen ystävyyssuhde, mutta hänelle joku exä on kuitenkin se tärkein ihminen koko elämässä. Mitä mahtaa tulla mieliinne tämmöisestä ammattitaidostani ja tämän asiakkaani hommailuista? Voisiko jo sanoa että järki älä jätä tai jotain?524
Oikein kiva jos kommentoit edes jotain näistä edesottamuksista!
Lomalla kongossa ottamassa kunnon aisaa!
Olin sienessä ja maa nielaisi minut oikeasti, vielä vähän puhelimessa akkua, niin pystyn olemaan netissä ajan kuluksi, ennen kuin apu saapuu paikalle.
Vierailija kirjoitti:
T: Helga-neiti!
Vierailija kirjoitti:
Olin sienessä ja maa nielaisi minut oikeasti, vielä vähän puhelimessa akkua, niin pystyn olemaan netissä ajan kuluksi, ennen kuin apu saapuu paikalle.
Haloo! Veer aar juu? Näen pilviä taivaalla - voiko niiden avulla paikantaa? Niissä näen ihania ratsastajia! Ritari tulossa? Taivaallisten sotajoukkojen johtajako johdossa? Johdossa? Siis näen kiinni puhelinjohdossa? En tiedä mikä tolppa? G3 pätkiikö siellä? Akka lopussa?