Imartelevin kohteliaisuus mitä sinulle on sanottu?
Täs mun top 3:
3. Eräs mies sanoi mua TSH -leffojen Arwenin näköiseksi.
2. Oma mies sanoi tehdessäni erään liikkeen(taisin hyväillä rintojani), että se oli seksikkäintä mitä hän on nähnyt.
1. Se kun mieheni sanoi tussuni maistuvan todella hyvältä.
Kommentit (11)
1. Olet Michelle Pfiferin näköinen
2. Sun kasvot on saatanan seksikkäät
3. Sulla on uskomaton vartalo
4. Väreily nousee, onko sulla kaikkiin sama vaikutus?
5. En saa tarpeekseni sun seksikkäästä äänestä
okei..on tyyppi muhun rakastunut..,)
- sulla on helvetin hyvännäköinen perse, herkkuperse,
on sulla komia pylly, seksipylly jne...
- varpaan kynnetkin irtoo, kun otat suihin
- vähänkö oot seksikkään näköinen...
- sulla on viettelevät silmät
- syötävän näköinen nainen
- kaunotar
Imartelevimpia lienee heteronaisten kohteliaisuudet ulkonäöstä, enkä tosiaankaan oikeasti ole mikään kaunotar.
varmaa se, et mul on muka mielettömän ihanat ja kiihottavat rinnat + nännit. ja ne on pienet b-kupin 3 lasta imettäneen kärpäslätkät. :D
muutama kehunu suihinottoani maasta taivaisiin.
- Olet maailman kaunein nainen (no en tod ole) :)
- Olet maailman ihanin nainen (ehkä näille miehille olenkin)
- olet uskomattoman seksikäs
- olet sensuellein nainen jonka kanssa olen ollut
- olet seksijumalatar
:D
Pidän seksistä, olen kuulemma tiukka jne.
Kyllä mua on kehuttu maasta taivaisiin jokaisella panokerralla (jos nyt seksistä puhutaan ja siihen liittyvistä kohteliaisuuksista); millon on maailman paras p illu, ihanat tissit, mahtava vartalo, tiukka perse, upeat kasvot, ihanat silmät, hyvä ottaan suihin, upea rakastajatar, ihana kiimanainen, mieletön sexmachine, kiihottava narttu, seksikäs kissa jne...
mutta mitäs ei mies sanois ja kehuis p illua saadakseen. näin se vaan on.
nainen
Sulla on iso ja sä täytät mut ihanasti
mä SAAAAAAAAAAAAAAAAAA
M41
häh, eikö se ole vieläkään kokonaan sisällä? kuinka iso sulla on???
Vierailija:
Kyllä mua on kehuttu maasta taivaisiin jokaisella panokerralla (jos nyt seksistä puhutaan ja siihen liittyvistä kohteliaisuuksista); millon on maailman paras p illu, ihanat tissit, mahtava vartalo, tiukka perse, upeat kasvot, ihanat silmät, hyvä ottaan suihin, upea rakastajatar, ihana kiimanainen, mieletön sexmachine, kiihottava narttu, seksikäs kissa jne...mutta mitäs ei mies sanois ja kehuis p illua saadakseen. näin se vaan on.
nainen
joissa ollaan keskusteltu seksistä. Tiedän osaavani käyttää pillulihaksia hyvin, olen sitä harjoitellut jo teinistä asti. Lähinnä teen niin miellyttääkseni itseäni - myös sitä kautta, että nauttiva mies tekee mulle hyvää.
Ja monet ovat sanoneet, että yleisesti ottaen naiset eivät tietoisesti käytä vaginaansa peniksen hieromiseen. Itseäni en saa sillä laukeamaan, mutta miehen (yleensä) saan, vaikka hän ei haluaisikaan tulla.
mutta gynegologini, nainen, ihmetteli, että olenko todella synnyttänyt, kun tuntuu niin tiukalta. Tuntui pudolta, mutta onpahan nyt ihan lääkäri-ihminen todennut, saman minkä miehenikin on kertonut.
useammalta olen kuullut, että
- pilluni on harvinaisen napakan tuntuinen ja että osaan käyttää sitä
- olen niitä harvoja naisia, jotka tekevät muutakin sängyssä kuin makaavat selällään ketarat ojossa
- otan hyvin suihin