Tämä on ilon päivä! SDP rökälejohdossa gallupissa!
Kyllä kansa tietää! Kokoomuksen ja persujen Suomen ja talouden tuhoaminen on nähty ja hallituksen kannatus sukeltaa. Hallitus on ennätyksellisen epäsuosittu.
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
"Voi kuule,minun elämäni ei ole muuttunut eikä tulee muuttumaan,siis taloudellisesti.Vain tyhjätaskut kannattavat perintöveroa,vedotaan siihen kuinka rikkaat eivät joudu maksamaan.Miksi minun lapset joutuvat maksamaan valtiolle veroa omaisuudesta jonka olen pienistä tuloista huolimatta saanut kerättyä?Suurimman osan perinnöistä saavat aivan tavallisten työntekijöiden jälkeläiset ja on suorastaan törkeää että siitä kehdataan periä veroa.Varsinkin kun lähinaapuritkaan eivät peri."
Yhyy, rikkaat itkee kun perintöveroa ei leikata, vaikka piilottavat tulonsa ulkomaille ja vaakuuskuoriin.
Jos menetetään miljardi perintöveron leikkauksella, niin mistä luulet hallituksen sen sitten leikkaavan? Vihje: ei ainakaan rikkailta.
Minä olen pienipalkkainen ollut aina joten ja silti saanut omaisuutta kerättyä ,ei tarvitse olla rikas että on omaisuutta.Ja se omaisuus ei kuulu valtiolle millään tavalla.Ja sen miljardin voi ottaa leikkaamalla tuilla makaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed hallitus otti ylimääräistä velkaa vuonna 2020 koronan takia.
Petteri otti vuonna 2023 velkaa 12 miljardia, mutta se päätettiin merkata edelliselle hallitukselle vaikka se käytettiin vasta vuonna 2024.
no ei ottanut velkaa minkään koronan takia. Marinin hallituksen aikana Ruotsi, Tanska ja esimerkiksi Viro eivät velkaantuneet ollenkaan. Miksi Marin kasvatti velkasuhdtta ennätykselliset 8.3 %:ia?
Marin kasvatti samalla työllisyyttä ja antoi yrityksille tukea ettei tapahtuisi kuten nyt orpon aikana.
Marin kasvatti velalla julkista sektoria, ihmiset tuottamattommin töihin velkarahalla. LOSE-LOSE
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisilta on hankala leikata, koska he eivät saa mitään tukia lapsilisää lukuun ottamatta.
Laitetaan kuntavero myös pääomatuloille. Verokalenterin mukaan moni rikas sai runsaasti pääomatuloja.
- Kaikkien kunnan asukkaiden ei tarvitse maksaa kuntaveroa, vaikka he käyttävät kunnan palveluita. Kuntavero kertyy ainoastaan ansiotuloista, kun ne ylittävät 18 000 euroa vuodessa. Jos verovelvollinen saa ainoastaan pääomatuloja, hänen ei tarvitse maksaa lainkaan kuntaveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa vaaleissa olen äänestänyt perussuomalaisia, tämän hallitusvastuun jälkeen aion äänestää SDP. Ei ikinä enää petturipuoluetta.
miten on pettänyt sinut? sohvalla makaamisesta rankaistu vai mikä?
Valitettavasti uskoin purraa, kun hän lupasi että köyhiltä ei leikata. Nyt on paljastunut ettei purra kannata empatiaa vaan sanoo että elämme liian hyvää elämää ja leikkaa hymy huulilla työläisiltä ja köyhiltä.
En tunne yhtään työntekijää jolta olisi mitään leikattu,tuilla eläviltä joutaakin leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa vaaleissa olen äänestänyt perussuomalaisia, tämän hallitusvastuun jälkeen aion äänestää SDP. Ei ikinä enää petturipuoluetta.
miten on pettänyt sinut? sohvalla makaamisesta rankaistu vai mikä?
Valitettavasti uskoin purraa, kun hän lupasi että köyhiltä ei leikata. Nyt on paljastunut ettei purra kannata empatiaa vaan sanoo että elämme liian hyvää elämää ja leikkaa hymy huulilla työläisiltä ja köyhiltä.
En tunne yhtään työntekijää jolta olisi mitään leikattu,tuilla eläviltä joutaakin leikata.
kyllä nyt puhut asiaa.mut se kiukutaa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisilta on hankala leikata, koska he eivät saa mitään tukia lapsilisää lukuun ottamatta.
Laitetaan kuntavero myös pääomatuloille. Verokalenterin mukaan moni rikas sai runsaasti pääomatuloja.
- Kaikkien kunnan asukkaiden ei tarvitse maksaa kuntaveroa, vaikka he käyttävät kunnan palveluita. Kuntavero kertyy ainoastaan ansiotuloista, kun ne ylittävät 18 000 euroa vuodessa. Jos verovelvollinen saa ainoastaan pääomatuloja, hänen ei tarvitse maksaa lainkaan kuntaveroa.
ja taas vähennetään yrittämistä rankaisemalla siitä entistäkin enemmän. Suomessa on nimenomaan liian pieni yksityinen sektori, kun vertaa vaikka muihin Pohjoismaihin.
Milloin te sosialistit ymmärrätte, etteivät verokertymät kasva vain nostamalla veroasteita? Ei tämä mitään nollasummapeliä ole. Me tarvitsemme enemmän nettomaksajia, lisää yrittäjiä, yrityksiä ja yksityisiä investointeja. Missä on teidän ehdotuksenne näiden lisäämiseksi?
Uudet eduskuntavaalit tai ainakin uusi hallitus ennen kevättä 2027. Oikeasti ihan sama mikä on se uuden hallituksen hallituspohja kunhan on joku muu kuin nykyinen. Perussuomalaiset ei nyt ainakaan pääse enää koskaan mukaan hallitukseen ja seuraavien eduskuntavaalien jälkeen uudessa eduskunnassa sillä on ehkä noin 10-15 kansanedustajaa. Varmasti puolueen ykkösketju valitaan uudelleen, mutta näillä tähdenlennoilla ja miesuhriutujilla, Sheikeillä, Pensa-Maurilla ja Keskikaljalla ei todellakaan ole enää uutta kautta luvassa.
Mitä väliä? Tämä hallitus ei kaadu.
Katsotaan tilannetta sitten v. 2027.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaa on jouduttu ottamaan, koska mm.Marinin hallitus eli yli varojen ja törsäsi ennen näkemättömän paljon!
Mutkun Marin
t. Persut
https://www.suomenuutiset.fi/marinin-hallitus-jatti-seuraajalleen-perin…
Tämäkin persujen omassa propaganda lehdessä,hah hah.
"Suomen Uutiset on Perussuomalaiset rp:n ylläpitämä verkossa toimiva uutispalvelu ja perussuomalaisten äänenkannattaja."
Vierailija kirjoitti:
Uudet eduskuntavaalit tai ainakin uusi hallitus ennen kevättä 2027. Oikeasti ihan sama mikä on se uuden hallituksen hallituspohja kunhan on joku muu kuin nykyinen. Perussuomalaiset ei nyt ainakaan pääse enää koskaan mukaan hallitukseen ja seuraavien eduskuntavaalien jälkeen uudessa eduskunnassa sillä on ehkä noin 10-15 kansanedustajaa. Varmasti puolueen ykkösketju valitaan uudelleen, mutta näillä tähdenlennoilla ja miesuhriutujilla, Sheikeillä, Pensa-Maurilla ja Keskikaljalla ei todellakaan ole enää uutta kautta luvassa.
elä sun vihreää unelmaa.otin oluen.
Ihan sama. Mitään ette saa kuitenkaan aikaan. T: Antti
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ei nyt ainakaan pääse enää koskaan mukaan hallitukseen
sorrutkohan nyt vähä ylidramatisointiin. Mä pitäisin todennäköisimpänä että ens hallitus on Lindtmanin vihervasemmistohallitus ja sit tulee taas oikeistopersuhallitus. Trumpki valittiin uudestaab.
Inhoan nykyistä hallitusta ja olen äänestänyt useimmiten SDP:tä, mutta en usko, että tuleva pääministeri Antti Lindtman hallituksineen pystyy mitenkään saamaan Suomea takaisin edes siihen tilaan, mitä se oli ennen tätä nykyistä hallitusta tai perumaan kaikkia leikkauksia ja nostamaan sosiaalitukia tai korjaamaan sotea. Tästä sitten etunenässä oppositiossa olevat perussuomalaiset jaksavat jo vuoden 2027 eduskunnan kyselytunneilla kuittailla. Todennäköisesti äänestän kuitenkin silti SDP:tä seuraavissa eduskuntavaaleissa, jotka toivottavasti tosiaan ovat ennen kevättä 2027.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaa on jouduttu ottamaan, koska mm.Marinin hallitus eli yli varojen ja törsäsi ennen näkemättömän paljon!
Mutkun Marin
t. Persut
https://www.suomenuutiset.fi/marinin-hallitus-jatti-seuraajalleen-perin…
Tämäkin persujen omassa propaganda lehdessä,hah hah.
"Suomen Uutiset on Perussuomalaiset rp:n ylläpitämä verkossa toimiva uutispalvelu ja perussuomalaisten äänenkannattaja."
persu persu persu jankuti jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun kirjoitus on koskettava, jos olet joutunut koville, niin se on tosi kurjaa.
Olen itse pienituloinen työläinen, mutta teen töitä ja sillä pärjään kun suunnittelen mitä ostan ja milloin enkä elä velaksi.
Suomessa kuitenkin tuetaan niitä jotka ovat joutuneet syystä tai toisesta tiukkaan tilanteeseen.
Sinulle toivon kaikkea hyvää elämää ja että asiat menevät hyvin
Hyvä, että sdp nousee. Ei sitten tarvitse taktisesti sitä. Voin rauhassa äänestää vasemmisoliittoa.
Sellainen 2,5 vuotta pitäisi tätä hallitusta vielä kestää. Suomesta ei tuon jälkeen ole jäljellä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp jos pääsee valtaan niin suomen talous on jälleen kriisissä ja sitten oikeistohallitus korjaa sotkut JÄLLEEN.
Sdp jos pääsee valtaan niin työtä ei arvosteta, ainoastaan heitä arvostetaan jotka saa tukia valtiolta.
Jännä juttu että työtä ei arvosteta kun viime hallituksen aikana työllosyys nousi ennätys korkealle ja tämän hallituksen aikana on tullut 60000 työtöntä lisää.
Miksi suomen talous sitten vajosi taantumaan vaikka työllisyys nousi? Eikö suomen talouden pitäisi mennä parempaan suuntaan jos työllisyys paranee?
Orpo on niin lapanen, oikeiston aikana talous aina taantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi kuule,minun elämäni ei ole muuttunut eikä tulee muuttumaan,siis taloudellisesti.Vain tyhjätaskut kannattavat perintöveroa,vedotaan siihen kuinka rikkaat eivät joudu maksamaan.Miksi minun lapset joutuvat maksamaan valtiolle veroa omaisuudesta jonka olen pienistä tuloista huolimatta saanut kerättyä?Suurimman osan perinnöistä saavat aivan tavallisten työntekijöiden jälkeläiset ja on suorastaan törkeää että siitä kehdataan periä veroa.Varsinkin kun lähinaapuritkaan eivät peri."
Yhyy, rikkaat itkee kun perintöveroa ei leikata, vaikka piilottavat tulonsa ulkomaille ja vaakuuskuoriin.
Jos menetetään miljardi perintöveron leikkauksella, niin mistä luulet hallituksen sen sitten leikkaavan? Vihje: ei ainakaan rikkailta.
Minä olen pienipalkkainen ollut aina joten ja silti saanut omaisuutta kerättyä ,ei tarvitse olla rikas että o
No luovuta se vaikka hyväntekeväisyyteen jos ottaa noin koville maksaa perintöveroa.
Miksi suomen talous sitten vajosi taantumaan vaikka työllisyys nousi? Eikö suomen talouden pitäisi mennä parempaan suuntaan jos työllisyys paranee?