Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ilon päivä! SDP rökälejohdossa gallupissa!

Vierailija
08.11.2024 |

Kyllä kansa tietää! Kokoomuksen ja persujen Suomen ja talouden tuhoaminen on nähty ja hallituksen kannatus sukeltaa. Hallitus on ennätyksellisen epäsuosittu. 

https://yle.fi/a/74-20123008

Kommentit (499)

Vierailija
321/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaa on jouduttu ottamaan, koska  mm.Marinin hallitus eli yli varojen ja törsäsi ennen näkemättömän paljon!

Mutkun Marin

t. Persut

https://www.suomenuutiset.fi/marinin-hallitus-jatti-seuraajalleen-perin…

Vierailija
322/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaa on jouduttu ottamaan, koska  mm.Marinin hallitus eli yli varojen ja törsäsi ennen näkemättömän paljon!

Mutkun Marin

t. Persut

persu persu persu mutkun jankutus.

Aiotko jankuttaa taas koko päivän😅

ootko persu sanan jankuttaja jankuttanu aamusta asti?.jankuta vaik vihreät sanaa välillä .onko kiva olla köyhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavis työläinen.  Mutta en ole kateellinen niille, jotka saavat ahkeruudellaan aikaan parempaa elintasoa.

Demari puolue ei todellakaan ole tavis työläisen puolue.  SDP lihottaa vain muutenkin paksuja Ay pomojaan, jotta saavat äänestäjiä itselleen ja pääsevät käsiksi rahoihin. Demari puolue ei ole ollut koskaan eikä tule koskaan olemaan puolue jota äänestän. 

Vierailija
324/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa vaaleissa olen äänestänyt perussuomalaisia, tämän hallitusvastuun jälkeen aion äänestää SDP. Ei ikinä enää petturipuoluetta. 

Vierailija
325/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmessa vaaleissa olen äänestänyt perussuomalaisia, tämän hallitusvastuun jälkeen aion äänestää SDP. Ei ikinä enää petturipuoluetta. 

ja mitähän luulet demareiden pystyvän tekemään?

Vierailija
326/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö SDP jotenki pettäny sut alunperin ku äänestit PS

Vierailija
327/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin yksinkertainen. Velkaa käytetään yritystukiin ja mm suunnitteluun rikkaimpien perintöveron leikkaukseen on menossa miljardi.

Perintöveron poistosta vikisee vain säälittävät tyhjätaskut joilla ei ole mitään perittävää.Normaali palkansaaja haluaa jättää omaisuutta lapsilleen eikä rahoittaa perintöveroilla tuilla elävien laiskojen elämää.

Minä haluan vuonna 2006, 2011 ja 2012 maksamani perintöverot sitten pankkitililleni ensi tilassa, olkaa hyvä, kokoomus! 

Miten oot voinu periä

Voi, jos setä on lapseton. Meitä oli kaksitoista serkusta, jotka perimme naimattoman ja lapsettoman setämme. Yksi sedän sisarus oli vielä silloin elossa, mutta hän luopui perinnöstä lastensa hyväksi. Minun osuuteni oli sen verran yli 20000 euroa, että jouduin puolitoista tuhatta maksamaan perintöveroa. 

Ja kyllä, odotan sen palauttamista, jos perintöverot näiltä nuoremmilta nyt poistetaan. Puhumattakaan niistä, mitä vanhempieni jälkeen maksoin. Niistä tuli vähän enemmän annetuksi valtiolle. Ja mieheni vasta maksoikin. Sieltä tulee sitten useampi kymppitonni takaisin. 

Vierailija
328/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed hallitus otti ylimääräistä velkaa vuonna 2020 koronan takia.

Petteri otti vuonna 2023 velkaa 12 miljardia, mutta se päätettiin merkata edelliselle hallitukselle vaikka se käytettiin vasta vuonna 2024.

Vierailija
329/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten on pettänyt sinut? sohvalla makaamisesta rankaistu vai mikä?

Vierailija
330/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitähän luulet demareiden pystyvän tekemään?

antamaan mulle lisää tukia kun tykkään maata kotona muitten rahoilla.

Vierailija
331/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ole koskaan äänestänyt demareita. Ja mun ei tarvitse koko ajan vaihtaa mielipidettä, koska pyrin aina kannattamaan hyviä asioita elämässä. 🙂

Vierailija
332/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ottaa venäläisiä sotap*akolaisia Suomeen turvapaikanhakijoiksi  🤣😅😂🤣

Ukrainalaisten sotap*akolaisten kavereiksi.

Vierailija
333/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavis työläinen.  Mutta en ole kateellinen niille, jotka saavat ahkeruudellaan aikaan parempaa elintasoa.

Demari puolue ei todellakaan ole tavis työläisen puolue.  SDP lihottaa vain muutenkin paksuja Ay pomojaan, jotta saavat äänestäjiä itselleen ja pääsevät käsiksi rahoihin. Demari puolue ei ole ollut koskaan eikä tule koskaan olemaan puolue jota äänestän. 

Ei tuollainen sana vammainen ole missään töissä. 

Vierailija
334/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä siis EK:ta, sehän on niin työläisten puolella 🤣🤣🤣😂

Vierailija
335/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri otti vuonna 2023 velkaa 12 miljardia, mutta se päätettiin merkata edelliselle hallitukselle vaikka se käytettiin vasta vuonna 2024.

no ei ottanut velkaa minkään koronan takia. Marinin hallituksen aikana Ruotsi, Tanska ja esimerkiksi Viro eivät velkaantuneet ollenkaan. Miksi Marin kasvatti velkasuhdtta ennätykselliset 8.3 %:ia?

Vierailija
336/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, lopuksi sitten kun jokainen meistä kuolla kupsahtaa ennemmin tai myöhemmin.  Niin ei se oo tärkeintä, että ootko sitä tai tätä mieltä jostain puolueesta. Silloin on vain yksi kysymys , että millaisten arvojen mukaan olet elänyt ja mihin olet luottamuksen laittanut? 

Joten hyvää Isänpäivää kaikille tasapuolisesti. 🌺🌸🌺

Vierailija
337/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti uskoin purraa, kun hän lupasi että köyhiltä ei leikata. Nyt on paljastunut ettei purra kannata empatiaa vaan sanoo että elämme liian hyvää elämää ja leikkaa hymy huulilla työläisiltä ja köyhiltä.

Vierailija
338/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloisilta on hankala leikata, koska he eivät saa mitään tukia lapsilisää lukuun ottamatta. 

Vierailija
339/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti uskoin purraa, kun hän lupasi että köyhiltä ei leikata. Nyt on paljastunut ettei purra kannata empatiaa vaan sanoo että elämme liian hyvää elämää ja leikkaa hymy huulilla työläisiltä ja köyhiltä.

ei multa ole ainakaan mitään leikannut kun töissä käyn.mut nouse sieltä sohvalta ja tee jotain.tai sit äänestä vasemmistoliittoa se takaa tukien korotukset sohvalle.

Vierailija
340/499 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei ottanut velkaa minkään koronan takia. Marinin hallituksen aikana Ruotsi, Tanska ja esimerkiksi Viro eivät velkaantuneet ollenkaan. Miksi Marin kasvatti velkasuhdtta ennätykselliset 8.3 %:ia?

Marin kasvatti samalla työllisyyttä ja antoi yrityksille tukea ettei tapahtuisi kuten nyt orpon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän