Tämä on ilon päivä! SDP rökälejohdossa gallupissa!
Kyllä kansa tietää! Kokoomuksen ja persujen Suomen ja talouden tuhoaminen on nähty ja hallituksen kannatus sukeltaa. Hallitus on ennätyksellisen epäsuosittu.
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Suomessa kyllä tuetaan sairaita ja vaikeassa tilanteessa olevia se mikä pystytään.
Nyt on vain niin, että on oikeita avun tarvitsijoita ja niitä jotka vain haluavat hyödyntää järjestelmää ja nostavat ilmaisia etuuksia vilpillisesti.
En itse ainakaan halua tukea epärehellistä ja suoraan sanottuna laiskaa ihmistä omilla verorahoillani.
Niinhän teet kokoajan. Miljardi euroa vuodessa rikkaaksi syntyneelle sikariportaalle yritystukia. Ja rikkaiden verokevennyksiin ja porsaanreikiin verotuksessa useampi miljardi lisää mutta sinä vaan kadehdit köyhiä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu! SDP on inhimillinen puolue.
SDP välittää kansasta! Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni demareille.
sosialismi on kuin rutto kansalle, ei luo hyvinvointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Suomessa kyllä tuetaan sairaita ja vaikeassa tilanteessa olevia se mikä pystytään.
Nyt on vain niin, että on oikeita avun tarvitsijoita ja niitä jotka vain haluavat hyödyntää järjestelmää ja nostavat ilmaisia etuuksia vilpillisesti.
En itse ainakaan halua tukea epärehellistä ja suoraan sanottuna laiskaa ihmistä omilla verorahoillani.
Niinhän teet kokoajan. Miljardi euroa vuodessa rikkaaksi syntyneelle sikariportaalle yritystukia. Ja rikkaiden verokevennyksiin ja porsaanreikiin verotuksessa useampi miljardi lisää mutta sinä vaan kadehdit köyhiä😅
Heikompaansa on kivempi ja helpompi kiusata.
Miten SDP Suomen talouden muka pelastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu! SDP on inhimillinen puolue.
SDP välittää kansasta! Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni demareille.
sosialismi on kuin rutto kansalle, ei luo hyvinvointia
Sosialismi takaa rahaa, työn ja sairaanhoidon kaikille. Se takaa, että sinustakin pidetään huolta hädässä. Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni demareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pienipalkkainen työläinen ja teen hommia Isossa firmassa.En tiedä ketään, jolta olisi "leikattu" mitään. Teemme hommia ja joka kuukausi saadaan palkka ja lomarahat kesällä. Voin myös kouluttautua lisää jos vain haluan. Olen hyvillä mielin, että saan tehdä töitä.
Suomessa kyllä pääsee eteenpäin jos vain on halua. Koulutuskin on ilmaista peruskoulussa.
Vertaa vaikka niihin maihin joissa ei ole mitään vastaavaa esim. Afrikan maat, Intia....ja vaikka mitä en edes tiedä.
Olipa surkea valhe. Asumistuki leikkurit iski juuri pienipalkkaisiin ja varsinkin pienituloisiin omistusasujiin. Ei persulta kullä parempaa trollausta voi odottaa 😂
Mä olen pienipalkkainen, mutta ei minulta ole mitään leikattu, asuntokin on ihan normien mukainen eikä mikään luxuslukaali, joten ihan näillä mennään ja pärjätään. Ei kannatavalehdella, että kaikilta köyhiltä leikataan. Kyllä minäkin näen ongelmia köyhien tuissa, kun itse ahkeroin ja ansaitsen elannon perheelle, mutta toiset saavat saman laittamatta tikkua ristiin!
Vierailija kirjoitti:
Siten että verotetaan työläisiä ja yrittäjiä enemmän jotta työttömät saa enemmän tukia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed hallitus otti ylimääräistä velkaa vuonna 2020 koronan takia.
Petteri otti vuonna 2023 velkaa 12 miljardia, mutta se päätettiin merkata edelliselle hallitukselle vaikka se käytettiin vasta vuonna 2024.
no ei ottanut velkaa minkään koronan takia. Marinin hallituksen aikana Ruotsi, Tanska ja esimerkiksi Viro eivät velkaantuneet ollenkaan. Miksi Marin kasvatti velkasuhdtta ennätykselliset 8.3 %:ia?
Marin kasvatti samalla työllisyyttä ja antoi yrityksille tukea ettei tapahtuisi kuten nyt orpon aikana.
Tukea, mitä ei olisi tarvittu.
-Sanna Marinin (sd) hallitusta on arvosteltu siitä, että se syyti koronan varjolla rahaa liian avokätisesti eri puolille yhteiskuntaa eikä
Business Finland oli liian lepsu kun jakoi rahaa yrityksille, mutta ei tämä orpon hallituksen linja ole yhtään parempi. Nyt työttömien määrä irtisanomisten takia koko ajan kasvaa kun yrityksillä menee huonosti ja tukea ei saa.
Orpon hallitusohjelman vuoksi suomalaisten pahoinvointi ja ongelmat vain kasvaa, toivottavasti ei käy kuten 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisten verolintsareiden veronkierto porsaanreiät tukkoon. Isoille tuloille kovempi verotus. Yritystukien armoton leikkaus. Tunnin juna pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pienipalkkainen työläinen ja teen hommia Isossa firmassa.En tiedä ketään, jolta olisi "leikattu" mitään. Teemme hommia ja joka kuukausi saadaan palkka ja lomarahat kesällä. Voin myös kouluttautua lisää jos vain haluan. Olen hyvillä mielin, että saan tehdä töitä.
Suomessa kyllä pääsee eteenpäin jos vain on halua. Koulutuskin on ilmaista peruskoulussa.
Vertaa vaikka niihin maihin joissa ei ole mitään vastaavaa esim. Afrikan maat, Intia....ja vaikka mitä en edes tiedä.
Olipa surkea valhe. Asumistuki leikkurit iski juuri pienipalkkaisiin ja varsinkin pienituloisiin omistusasujiin. Ei persulta kullä parempaa trollausta voi odottaa 😂
Mä olen pienipalkkainen, mutta ei minulta ole mitään leikattu, asuntokin on ihan normien mukainen eikä mikään luxuslukaali,
Valehtele vaikka silmät päästäsi mutta tarinaksi ontuu todella pahasti😅
Muistakaa että 49% 18-49-vuotiaista miehistä kannattaa edelleen perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin gallupit ja "asiantuntijat" taisivat povata, että Kamala voittaa, mutta siinä kävikin toisin, hupsista vaan 😉
Persu kuvittelee että YLE kävi teettämässä gallupit USAn medialle😂😂😂
Voi että, nyt käsitit ihan väärin mitä kirjoitin. Tarkoitin sitä, että yleensä oli asia mikä vain, niin se voi muuttua odotuksista huolimatta. Näin on käynyt monesti varsinkin äänestyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa vaaleissa olen äänestänyt perussuomalaisia, tämän hallitusvastuun jälkeen aion äänestää SDP. Ei ikinä enää petturipuoluetta.
miten on pettänyt sinut? sohvalla makaamisesta rankaistu vai mikä?
Valitettavasti uskoin purraa, kun hän lupasi että köyhiltä ei leikata. Nyt on paljastunut ettei purra kannata empatiaa vaan sanoo että elämme liian hyvää elämää ja leikkaa hymy huulilla työläisiltä ja köyhiltä.
En tunne yhtään työntekijää jolta olisi mitään leikattu,tuilla eläviltä joutaakin leikata.
voi vittuu mikä apina olet.joo koko suomi elää tukiaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp jos pääsee valtaan niin suomen talous on jälleen kriisissä ja sitten oikeistohallitus korjaa sotkut JÄLLEEN.
Sdp jos pääsee valtaan niin työtä ei arvosteta, ainoastaan heitä arvostetaan jotka saa tukia valtiolta.
Jännä juttu että työtä ei arvosteta kun viime hallituksen aikana työllosyys nousi ennätys korkealle ja tämän hallituksen aikana on tullut 60000 työtöntä lisää.
Miksi suomen talous sitten vajosi taantumaan vaikka työllisyys nousi? Eikö suomen talouden pitäisi mennä parempaan suuntaan jos työllisyys paranee?
Koko Euroopan talous vajosi taantumaan muuan itänaapurin toimien ja muuan pandemian takia. Oletko ihan pihalla?
Mutta demareiden mukaan Ukrainan sota on loppunut, koska siitä johtuva kriisi osui vain edelliselle hallituskaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pienipalkkainen, mutta ei minulta ole mitään leikattu, asuntokin o
joo puhut paskaa kaikki me tuilla eletään .väitätäkö että olet jossain töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisten verolintsareiden veronkierto porsaanreiät tukkoon. Isoille tuloille kovempi verotus. Yritystukien armoton leikkaus. Tunnin juna pois.
Lisään vielä: miljoonaluokan veronkiertäjille vuosien vankeustuomiot, omaisuus ulosmitataan rangaistukseksi valtion budjettiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että 49% 18-49-vuotiaista miehistä kannattaa edelleen perussuomalaisia.
kyllä seuraavaksikin ääni perussuomalaisille.pelottaako jo töihin lähtö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä seuraavaksikin ääni perussuomalaisille.pelottaako jo töihin lähtö?
Hui kyllä pelottaa teidän marginaali ryhmä😂😂😂 18-49v miehiä on n5% kansasta
Tämä. Marinin jengille jaettiin aivan uskomattoman pa.s.kat kortit, joilla he joutuivat pelaamaan.