Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa miestä, joka ei halua mennä päiväkodin isänpäiväkahveille?

Vierailija
07.11.2024 |

Lapsi on toivottu, mutta mies ei halua mennä päiväkodin isänpäiväkahveille. Mikä häntä vaivaa? Ei osallistu muutenkaan mihinkään lasta koskevaan, kuten vanhempainiltoihin tai neuvolaan. 

Onko kellään muulla samanlaista?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista. En osaa sanoa syytä. Mutta minua vi tuttaa tuollainen käytös isältä. 

Vierailija
2/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daddy issue oman isän kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti hän kehuskelee, miten naispuolinen kaveri oli sanonut, että hänestä tulee maailman parhain isä... 

Vierailija
4/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus bildee ei lasta. Tyypillinen lapsi josta ei ole isäksi. Niitä on 40 tusinaan.

Vierailija
5/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Ollut aina. Isompi jo koulussa, ei ikinä hakenut tai vienyt tätä päiväkotiin. Ei omista wilmatunnuksia,ei varmaan tiedä edes lapsen luokanvalvojan nimeä. Pienemmän kohdalla sama homma, hoitamiseen osallistui vähän enemmän kun oli vauva.

Vierailija
6/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaivaa, että hän ajattelee itseään, ei lapsen parasta. 

Vierailija
7/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai mitä tahtoi eli pimpsaa paljaalla. Lapsi on vain harmittava sivutuote jonka mieslapsi tuuppaa naisen hoidettavaksi.

Vierailija
8/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla se lapsi, jonka isä ei tule, kun kaikkien muiden ovat siellä... 

Vierailija
9/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muistuttaa omasta lapsuudesta? Joutuisi taas tarhaan tai kouluun

Vierailija
10/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se halus bildee ei lasta. Tyypillinen lapsi josta ei ole isäksi. Niitä on 40 tusinaan.

Vajaaälyisiä naisia puolestaan on 50 tusinassa. Miehet ovat ylivertraisia kaikessa naisiin verrattuna. Se ahdistaa naisia suunnattomasti ja siitä ahdistuksesta tämäkin keksitty aloitus kumpuaa.

Vierailija
11/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti hän kehuskelee, miten naispuolinen kaveri oli sanonut, että hänestä tulee maailman parhain isä... 

Se ois halunnu sen kanssa lapsia, mutta ei saanut sitä niin tyytyi. Jättäisin.

Vierailija
12/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys sitä vaivaa, mieluisampaa olla menemättä ja traumatisoida oma lapsi kuin tehdä jotain mikä ei huvita. 

Vierailija
13/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyisiä naisia puolestaan on 50 tusinassa. Miehet ovat ylivertraisia kaikessa naisiin verrattuna. Se ahdistaa naisia suunnattomasti ja siitä ahdistuksesta tämäkin keksitty aloitus kumpuaa.

Voi voi onko loppunut voi niin et uskalla ottaa gullia berseeseesi?

Vierailija
14/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi onko loppunut voi niin et uskalla ottaa gullia berseeseesi?

Tuo oli tyypillinen naisen vajaaäylinen kommentti. Ette te naiset pysty yhtään parempaan. Siksi te olettekin aina kaikessa miehiä selvästi jäljessä.

Vierailija
15/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään välittäisi mistään kollektiivisista äitienpäiväkahveista. En ole sosiaalinen ihminen enkä koe, että muiden päiväkodin lasten vanhempien kanssa on mitään tarvetta ryhmäytyä. Oman perheen kesken juhlitaan ja kahvitellaan silloin kuin siltä tuntuu.

Vierailija
16/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tällaista. Osallistui ja vei ja haki päiväkodista. Yhdessä käyty vanh.illat ja arviointikeskustelut koulussa. Nykyään vain hänellä lasten Wilmaan tunnukset, itse käyn satunnaisesti kurkkimassa miten sujuu. Tekee etätöitä niin hänen numeronsa aina annettiin myös kaikille päivähoito yms tahoille. Itse kun en päivisin pääse vastaamaan ja olen toisella paikkakunnalla töissä.

En sietäisi puolisoa joka ei esim juuri hakisi päivähoidosta. Antaisin päiväkotiin isän numeron ja Sanoisin, että hän hoitaa. Jos ei hae pois niin jääköön lapsi sinne sitten. Selvittäköön isä sossulle ongelmansa sen jälkeen. Lähtisin itse hotellilomalle.

Vierailija
17/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kamala onglema. Voi jiisus!

Vierailija
18/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli ja on samanlainen. Ei ikinä osallistunut mihinkään tapahtumiin, tullut neuvolaan, osallistunut joulun viettoon paitsi syömällä kaikki herkut, osallistunut mihinkään minun juhliini jne. Esimerkiksi ylioppilasjuhlien alkaessa päätto että lehmät pitää päästää laitumelle just silloin. Ei ole ikinä käynyt yhdessäkään minun asunnossani vuosien varrella. Sitä ei vain kiinnosta sellaiset. Ihan hyvissä väleissä ollaan. Ei ole taatusti neurotyypillinen, mutta omasta mielestä muut ihmiset vain tekevät ihan turhia höpöhommia. En lapsena pitänyt mitenkään erikoisena, se vain oli semmoinen kuin on.

Vierailija
19/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä en oo ikinä nauttinut just noista!! 😅 Ihan tavallinen olen. 

Terveisin kolmen äiti

Vierailija
20/82 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitin siis päiväkodin kahveja tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän