Luulen, että mieheni haluaa minut hengiltä
Uskon, että mieheni haluaa minut hengiltä. Hän halusi yllättäen viime vuonna naimisiin ja avioiduimme hänen vonkaamisensa jälkeen pikaisesti maistraatissa.
Sen jälkeen on tapahtunut kaikkea kummallista. Mies esimerkiksi teki meille hedelmärahkaa jälkiruuaksi. Siinä oli hedelmiä, jolle olen kuolettavan allerginen.
Lisäksi olen melkein varma, että hän yritti tyrkätä minut portaista alas. Kertoi kompuroineensa, mutta en usko.
Lisäksi mieheni pöytälaatikosta löytyi kopio vakuutusasiakirjasta.
Ehkä tämä on kaikki sattumaa, tai olen paranoidi, mutta pelkään kuitenkin pahinta.
Kommentit (45)
Mutta erottiin miehen kanssa. Pari kuukautta sen jälkeen mies kävi yöllä rymyämässä oven takana, mutta lähestymiskielto lopulta auttoi.
Onnea ap! En ollut aiemmin lukenut tätä ketjua, mutta nyt kahlasin sen kokonaan läpi, ja mikä ihana loppu siinä olikaan :) Ihan kuin olisi lukenut kirjaa, joka päättyy yllättäen onnellisesti :)
Hienoa että et ole niitä naisia, jotka jää niin kauaksi aikaa odottamaan että lopulta on myöhäistä.
ja onneksi olkoon myös uudesta suhteesta, joka sinulla ilmeisesti on, jos odotus-palstalla palloilet :)
voi olla kun olet tollanen " outo" että ukkos suunnitteleekin sun veivaamista pois päiviltä. Ok, ok tää oli huumoria, loppukevennys. :D