Luulen, että mieheni haluaa minut hengiltä
Uskon, että mieheni haluaa minut hengiltä. Hän halusi yllättäen viime vuonna naimisiin ja avioiduimme hänen vonkaamisensa jälkeen pikaisesti maistraatissa.
Sen jälkeen on tapahtunut kaikkea kummallista. Mies esimerkiksi teki meille hedelmärahkaa jälkiruuaksi. Siinä oli hedelmiä, jolle olen kuolettavan allerginen.
Lisäksi olen melkein varma, että hän yritti tyrkätä minut portaista alas. Kertoi kompuroineensa, mutta en usko.
Lisäksi mieheni pöytälaatikosta löytyi kopio vakuutusasiakirjasta.
Ehkä tämä on kaikki sattumaa, tai olen paranoidi, mutta pelkään kuitenkin pahinta.
Kommentit (45)
Mies väitti, ettei muistanut allergioitani. Voihan se niinkin olla.
Menisin mielelläni poliisille, mutta kyllä he varmasti nauravat minut pihalle kun kerron epäilyjeni perustuvan kompurointiin/hedelmärahkaan.
Veljeni tapettiin kaksi vuotta sitten, ja siitä oli vaikea päästä yli. Sen vuoksi kävin terapiassa noin vuoden.
AP
Ja pidä huoli että ukkosi tietää siitä myös. jospa sitten rauhoitut. jos hän ei reagoi siihen kummoisesti ja hän jää rinnallesi " rahoista huolimatta" , olit ehkä turhaan huolissasi.
Voithan tilata itsellesi psykoterapia-ajan, nin saisit selvyyden ajatuksistasi. Terapeuetti voisi kertoa onko ajatuksillasi vastakaikua.
Toisaalta mitä mies siihen tuumaa, kun muutan edunsaajan.
Oli sitten aikeita tai ei, niin joka tapauksessa huolestuttaa.
Äiti ja veli kuolleet. Isä elää, mutta ei olla kovin paljon tekemisissä.
Ystäviä on muutama, mutta eivät mitenkään suunnattoman läheisiä, että heidät edunsaajaksi laittaisin.
Onko hänellä paljon ystäviä? mistä tykkää? autoista, jääkiekosta? jne. Vois löytyä sieltä ehkä se syy jos tollast hautoo..
Tykkää matkustelusta. Haaveilee uudesta autosta, mutta en silti usko, että tuon auton takia mitään suunnittelisi, sillä se on hankinnassa muutenkin. Mies on kaikkiaan kohtelias ja hyväkäytöksinen. Olisi nk. unelmavävy.
Entä miten hän suhtautuu ihmisiin joilla ei ole kaikki niin hyvin kuin hänellä esim. spurgut, vanhukset tai maahanmuuttajat? entä yleensä kunnioittaako naisia, ikään ja näköön katsomatta?
Onko hyvin kunnianhimoinen työssäään? Puhuuko tunteistaan helposti?
On kunnianhimoinen. Toki joutui lähtemään edellisestä työstään, mutta nyt aloittanut uuden.
Paremminhan maahanmuuttajilla menee Suomessa kuin suomalaisilla.
Vierailija:
Entä miten hän suhtautuu ihmisiin joilla ei ole kaikki niin hyvin kuin hänellä esim. spurgut, vanhukset tai maahanmuuttajat? entä yleensä kunnioittaako naisia, ikään ja näköön katsomatta?
Onko hyvin kunnianhimoinen työssäään? Puhuuko tunteistaan helposti?
Yritän ammattilaisena analysoida tätä tyyppiä.
Joten en halua kenenkään ulkopuolisen kommentteja ja mielipiteitä sotkemaan omilla arvoillaan.
Anteeksi kun kyselen mutta yritän muodostaa kokonaiskuvaa hänestä.
Monet väkivaltaiset ihmiset eivät kylläkään pidä vähemmistöryhmistä, esim. juuri maahanmuuttajista.
-32. muistaakseni.
Onko joku tietotekniikan ammattilainen joka tienaa 8000 ¿/kk köyhä??? Ja Suomen pakolaisista suurin osa on niitä jotka olivat maassaan hyväosaisia, köyhät eivät koskaan pääse ulkomaille pakolaisiksi.
niitä hyvintoimeen tulevia! Missä sä muuten asut? Jossain perätuppukylässä? :D
ja tietäisit vain minkälaisia summia on " köyhien" tileillä. Kyllä minä tiedän paljon maahanmuuttajia jotka esittävät köyhää vaikka ovat erittäin varakkaita.
heh, kuinka suuri henkivakuutus sulla on?