Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että mieheni haluaa minut hengiltä

Vierailija
19.02.2007 |

Uskon, että mieheni haluaa minut hengiltä. Hän halusi yllättäen viime vuonna naimisiin ja avioiduimme hänen vonkaamisensa jälkeen pikaisesti maistraatissa.

Sen jälkeen on tapahtunut kaikkea kummallista. Mies esimerkiksi teki meille hedelmärahkaa jälkiruuaksi. Siinä oli hedelmiä, jolle olen kuolettavan allerginen.

Lisäksi olen melkein varma, että hän yritti tyrkätä minut portaista alas. Kertoi kompuroineensa, mutta en usko.

Lisäksi mieheni pöytälaatikosta löytyi kopio vakuutusasiakirjasta.

Ehkä tämä on kaikki sattumaa, tai olen paranoidi, mutta pelkään kuitenkin pahinta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet henkirkoksiin syyllistyvät eivät ole aikaisemmin syyllistyneen minkäälaisiin väkivaltaisuuksiin, mutta taipumukset saattavat tulla esille esim, juuri harrastuksissa ja tarkastellessa minkälaisesta viihteestä henkilö pitää.

Mutta narsistinen luonne nimomaan on hyvin mustavalkoinen ja tälläinen ihminen ei koe tekevänsä mitään väärää tavoiteleessaan omia etujaan toisia hyväksikäyttäen.

Onko hänellä mielestäsi ns. isoja luuloja itsestään? Yliravioiko hän toisinaan omia kykyjään jollakintavoin?

Vaikea tietysti kyllä muodostaa ihan tarkkaa kuvaa koska en ole siis tavannut henkilöä, mutta ymmärrän että tämä asia on sinulle vakava.

Vierailija
22/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet päättänyt ajantasaistaa talouden menot ja karsia turhat pois. Sillä varjolla sitten sanot, että kun ei lapsiakaan vielä ole, niin olet päättänyt lopettaa henkivakuutuksen yhtenä säästötoimenpiteenä. (Voithan samaan syssyyn vaikka lopettaa jonkun lehtitilauksen ja vaihtaa vaikkapa pari energialamppua valaisimiin, niin menee paremmin läpi.) Jos mies äkisee, niin sanot kevyesti vitsaillen, että " noh noh iso mies, sinä kyllä olet sen verran karpaasi, että pärjäät kyllä ilman henkivakuutusrahoja vaikka minusa aika jättäisikin" . Siihen yhdistät vähän kädivarrelle taputtelua ja pusun, niin asiat siirtyvät ihan muihin aiheisiin. Ja jos mies vielä jotain äkisee, niin kuvailet kuinka isoja säästöjä siinä vuosien varrella tulee ja että voihan sitä sitten katsoa uudestaan jos perheeseen syntyy lapsia.

Jos vielä mies jatkaa, niin sitten voit jo sanoa, että " mitä sinä oikein intät, melkein voisi luulla että oletkin kiinnostunut enemmän henkivakuutuksestani kuin minusta" jollei sekään tehoa, niin sitten vedät vähän loukkaantunutta teeskennellen kehiin puoliksi huumorin puettuna sen hedelmärahka-asian ja rapuissa kompuroinnin ja jos siitä vielä jotain jatkaa, niin sitten voit sanoa, että asia on loppuun käsitelty ja henkivakuutus on niin henkilökohtainen asia, ettei siihen kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista.

Näitä ainakin voisi kokeilla jos asia vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tietäisit vain minkälaisia summia on " köyhien" tileillä. Kyllä minä tiedän paljon maahanmuuttajia jotka esittävät köyhää vaikka ovat erittäin varakkaita.

Mistä sinä niitten tilit tiedät? en usko että olet nähnyt yhdenkään tiliä muuten kuin unssasi. Miksi joku maahanmuuttaja esittäs köyhää??? Sekoitatko nyt pakolaisiin? niistähän täällä aina vouhkataan.

Vierailija
24/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään muulla palstalla ei voida tapella jostain asiasta,mikä ei kuulu ap:n aloitukseen mitenkään!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millään muulla palstalla ei voida tapella jostain asiasta,mikä ei kuulu ap:n aloitukseen mitenkään!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisessa työharjoittelussa vuoden, koska ei hyvästä koulutuksestaan huolimatta saanut mitään työtä. Lähetimme ainakin sata hakemusta, ei mitään tulosta. Joten ainoa keino (pimeän työn lisäksi joten emme halunneet ottaa) oli mennä Kelan tuen avulla työharjoitteluun. Vuoden työharjoittelun jälkeen hän alkoi saada pätkätöitä, mutta ei vieläkään omalta altaan. Minun palkka ei ois riittänyt meille kahdelle.

Jos joku sanoo että maahanmuuttajilla menee paremmin kuin suomalailla, se ei tunne yhtään maahamuuttajaa. Tälläkin palstalla ei tarvii kuin ohimennen sanoo " maahanmuuttaja" niin johan alkaa sellanen retostelu ja haukkuminen, että jos joku vielä sanoo kaiken tämän roskan jälkeen että maahanmuuttajilla on hyvin asiat täällä, sen täytyy olla joku psykopaatti taikka oikea ihmisvihaaja.

Vierailija
27/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no,ap,jos et luota mieheesi,niin lähde. ja siis tää maahanmuuttajakeskustelu.....kääk,menkää perustamaan oma aloitus

Vierailija
28/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan itse näitä tilejä nähnyt. Ei tänne ne todelliset köyhät koskaan edes tule, he ovat siellä kotimaassansa tai naapurimaissa. Kuvitteletko että esim. sossu maksaisi ihmisten vuokrat jos tietäisivät näiden tileistä? Totuushan on se että moni täällä Suomessakin on väärällä nimellä tai sitten on toisella nimellä pankkitilejä Suomessa tai ulkomailla.

Itsekin tiedän näitä ihmisiä, olen nähnyt tiliotteetkin. Yhdelläkin on Sveitsissa 200 000 frangia tilillä, Suomessa hakee kaikki tuet ja esittää " köyhää" . Vaikka ulkonäkönsä puolesta ei köyhältä näytäkään, on aina viimeisen muodin mukaiset vaatteetkin päällä.

Ruandastakin tuli silloin kansanmurhan aikana&jälkeen Eurooppaan ym. ne pahimmat rikolliset pakolaisiksi, heitä sitten elätetään täällä.

No nyt saan sitten varmasti kuulla olevani rasisti, eihän tietyistä ihmisistä saa pahaa sanoa vaikka olisi aihettakin.

Vierailija:

Vierailija:

ja tietäisit vain minkälaisia summia on " köyhien" tileillä. Kyllä minä tiedän paljon maahanmuuttajia jotka esittävät köyhää vaikka ovat erittäin varakkaita.

Mistä sinä niitten tilit tiedät? en usko että olet nähnyt yhdenkään tiliä muuten kuin unssasi. Miksi joku maahanmuuttaja esittäs köyhää??? Sekoitatko nyt pakolaisiin? niistähän täällä aina vouhkataan.

Vierailija
29/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa oikein elät? Suomessa on satoja tuhansia supisuomalaisiakin työttömiä, onko tuo nyt sitten sinulle joku ihmetyksen aihe jos ei miehesi saa työtä? ei täällä moni muukaan saa!

Vierailija
30/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ihan itse näitä tilejä nähnyt. Ei tänne ne todelliset köyhät koskaan edes tule, he ovat siellä kotimaassansa tai naapurimaissa. Kuvitteletko että esim. sossu maksaisi ihmisten vuokrat jos tietäisivät näiden tileistä? Totuushan on se että moni täällä Suomessakin on väärällä nimellä tai sitten on toisella nimellä pankkitilejä Suomessa tai ulkomailla.

Itsekin tiedän näitä ihmisiä, olen nähnyt tiliotteetkin. Yhdelläkin on Sveitsissa 200 000 frangia tilillä, Suomessa hakee kaikki tuet ja esittää " köyhää" . Vaikka ulkonäkönsä puolesta ei köyhältä näytäkään, on aina viimeisen muodin mukaiset vaatteetkin päällä.

No nyt saan sitten varmasti kuulla olevani rasisti, eihän tietyistä ihmisistä saa pahaa sanoa vaikka olisi aihettakin.

Vierailija:

Vierailija:

Sitäpaitti eihän ne köyhyttä ole täällä paossa, vaan sotia!!! Pakolaisilla (ERI ASIA KUIN MAAHANMUUTTAJA USKO JO, ammattiihmiset kutsuu niitä eri nimikkeillä!) pakolaisen ei tarvitse olla köyhä saadakseen turvapaikan.

Vierailija
31/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä todellisuudessa oikein elät? Suomessa on satoja tuhansia supisuomalaisiakin työttömiä, onko tuo nyt sitten sinulle joku ihmetyksen aihe jos ei miehesi saa työtä? ei täällä moni muukaan saa!

Meidän tuttavissa ei ole yhtään työtöntä suomalaista. Onko täälläkin PK-seudulla jotain ammatissaan päteviä ihmisiä (suomalaisia siis) jotka ei saa työtä? Minulla on ollut aina työpaikka, jopa mistä valita.

Vierailija
32/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla köyhä mutta kyllä se on väärin huijata kaikki tuet jos ei ole todellisuudessa köyhä. Käräyttäminen ei onnistu koska kaikki on eri nimillä (vaikka todellisuudessa siis sama henkilö) Ongelma on kyllä tuttu mutta eivät voi sille mitään. Surullisinta tässä on että tänne meidänkin maahan otetaan noita loisia/rikollisia ym. ja ne apua tarvitsevat eivät koskaan pääse tänne.

Vierailija
33/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko taas keskustella aiheesta?

Vierailija
34/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvitse olla köyhä mutta kyllä se on väärin huijata kaikki tuet jos ei ole todellisuudessa köyhä. Käräyttäminen ei onnistu koska kaikki on eri nimillä (vaikka todellisuudessa siis sama henkilö) Ongelma on kyllä tuttu mutta eivät voi sille mitään. Surullisinta tässä on että tänne meidänkin maahan otetaan noita loisia/rikollisia ym. ja ne apua tarvitsevat eivät koskaan pääse tänne.

Vai et voi edes käräyttää, joko olet helvetin yksinkertainen tai aliarvioit muita ja kuvittelet että muut ovat idiootteja jotka uskoo sinun satujasi. Minusta sinä ITSE olet rikollinen jos et ilmianna näitä ja siis suojelet niitä. Miten sinä sen voit sitten todistaa väittämäsi itsellesi oikeaksi jollet voi muillekkaan esittää todisteita???

Vierailija
35/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen ollut väärässä. Voisin tietysti käyttää mainitsemaasi vaihtoehtoa. Toisaalta olen aina ollut tuhlaajatyyppiä, joten voi olla, että mies yllättyy ;) mutta ainahan sitä voi ottaa uuden linjan elämälleen :) Voisiko joku muuten neuvoa miten taas saan tästä koneelta poistettua sivuhistorian, ettei nämä tule miehen eteen.

Vierailija
36/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan rasismia heti syyttämässä vaikka ihan tutkitusti on niin että puutteellinen kielitaito ja koulutus ovat yleisimmät syyt maahanmuuttajien ongelmiin työllistymisessä.

Vierailija
37/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että tuli toimeen. Me päivitimme hänen opintonsa opetushallinnon kautta mutta ei se riittänyt, hänen on vaikea saada oman alan töitä ennenkuin on saanut Suomessa lisäkoulusta. Mutta tosi hankalaa se on koska se maksaa lisää ja pitää tulla toimeenkin. Mutta alussa siis hän ei saanut edes siivoustöitä ja se oli masentavaa.

Mutta nyt meillä menee paremmin, mutta kaksi ekaa vuotta oli todella tiukkaa taloudellisesti. Ainoa valopilkku oli että hän pääsi yhteen tv-mainokseen (bongattiin kadulta) ja se piristi mieltä, hän viihtyy tosi hyvin täällä muutenkin ja pitää siitä koska Suomessa on asiat järjestelmällisesti ja hyvin hoidettu.

Vierailija
38/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamani ei ole mitään satua. Olen itse nähnyt tilit, nähnyt samoin kuin näiltä tileiltä nostetaan rahaa, siirretään rahaa muille tileille. Tiedän että osalla on suomalaisissakin pankeissa kahdella eri nimellä tilejä. Tämä on siis aivan totta.

Kuten jo kirjoitin käräyttäminen ei onnistu koska tilit eri nimillä. Kuitenkin nämä kaikki tilit ovat saman ihmisen käytössä. Osa ulkomaalaisista on lisäksi väärällä nimellä Suomessa eikä siis oikealla nimellään. Jopa suurlähetystöt myöntävät väärillä nimillä passeja, tällainen (voi vain arvata kuinka moni muu paljastumatta) tapaus ilmeni Ruotsissa ja Norjassa jossa tuhansille irakilaisille myönnetty passeja.

Tiedän myös ihmisiä joille muu perhe soittelee " siivoussoittoja" eli että täytyy tulla auttamaan ja siivoamaan koti mm. ylimääräisestä elektroniikasta ennen sossun viranomaisten käyntejä. Näin esitetään sitä köyhää perhettä joka tarvitsee sossun tuet.

Vierailija
39/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ulkomaalaisten asioitten kanssa tekemissä tietää että on olemassa maahanmuuttajat ja sitten erikseen pakolaiset. Sinä sanot että pakolaiset ja maahanmuuttajat ovat sama asia, niin on.. siis niille jotka eivät ole näitten asioitten kanssa tekemisissä.

Vierailija
40/45 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sinua alkuukaan , anteeksi vaan. Jos oisit rehellinen ihminen, sinähän yrittäsit edes käräyttää, mutta etpä ole tainnut sitä edes harkita, kuis ollakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä