Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla räjähtää kohta pää naapurin takia!

Vierailija
11.06.2023 |

Eikö ihmiset osaa puhua normaalilla äänellä kun pitää huutaa? Kiva yrittää nukkua kun toiset mölisee yläkerrassa. Kai siellä sitten on kaljaporukka kittaamassa eikä siinä mitään mutta joillakin meillä on aamulla töihin meno.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kuutiossa?

Vierailija
2/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytä pommiryhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus isönnöitsijälle, tallenna puhelimella ääntä todisteeksi.. Soita poliisi paikalle.. Mitä täällä valitat?

Vierailija
4/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ovikelloa ja sano että haluat nukkua.

Vierailija
5/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ostaa omaa taloa niin kuin muutkin? Ei ole tommoisia ongelmia ollut 20 vuoteen omassa talossa.

Vierailija
6/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee puukkoo.

Vierailija
7/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus isönnöitsijälle, tallenna puhelimella ääntä todisteeksi.. Soita poliisi paikalle.. Mitä täällä valitat?

Hallooota. Tarvitsen poliisia äkkiä paikalle koska naapurit juttelevat viereisessä asunnossa.

Vierailija
8/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat ja muutto. Vaikea löytää kyllä sopivaa taloa, kaikissa joku ongelma.

Vierailija
9/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa hiljaisuusaika vasta klo 23.

Vierailija
10/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naivatko kovaäänisesti? Se on muuten kauheata kuunneltavaa, jos sattuu ite olemaan yksin 😶

Vierailija
11/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat ja muutto. Vaikea löytää kyllä sopivaa taloa, kaikissa joku ongelma.

Kaipa muuttaminen ja siihen liittyvät asiat hoituvat helpommin ilman korvatulppia.

Vierailija
12/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokrakämppä? No, tuommoisia ne on. Miksi asut siellä?

Vierailija
13/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti huutamista? Mun naapurit jätti valituksen koska yskin ja aivastelen liikaa. No, en voi sille mitään, tietty olishan se kivampi jos ei olis oireita.

Vierailija
14/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naivatko kovaäänisesti? Se on muuten kauheata kuunneltavaa, jos sattuu ite olemaan yksin 😶

No kauheampaa sitä on kuunnella, jos sattuu vieraita olemaan kylässä.

Vierailija
15/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos möykkä jatkuu arkipäivän vastaisena iltana klo 23 jälkeen tai vapaapäivän vastaisena yönä klo 24 jälkeen niin soita poliisille (112). Hoitavat asian. Valitettavasti tästä on kokemusta.

Tuon jälkeen isännöitsijälle kirjallinen valitus naapurimelusta. Pitää olla kirjallinen ja pitää olla omalla nimellä allekirjoitettu. Puhelinsoitolla ei ole mitään merkitystä kun se ei kelpaa oikeudessa todisteena.

Vierailija
16/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion kostaa naapureiden sikailun, ja tilata maksullisen naisen. Laitan parvekkeen oven auki ja panen sitä kuin vierasta sikaa. Sen jälkeen huudatan teiniklassikoja kuten 'äiti olen pannut", "vit tu kun muijas on ruma ja Kalajoen naiset". Ostan myös viskipullon, ja sammun kirottuani koko taloyhtiön pääoven eteen. Ensin vedettyäni kyykkyjaskat ja laatattuani niiden kulkuväylälle. Jos tekevät jotain ilmoitusta, alan vainoamaan niitä.

PS. Minä haluan vain rauhaa. Mutta jos naapurit haluavat sotaa, niin minä annan niille sodan!

Vierailija
17/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos möykkä jatkuu arkipäivän vastaisena iltana klo 23 jälkeen tai vapaapäivän vastaisena yönä klo 24 jälkeen niin soita poliisille (112). Hoitavat asian. Valitettavasti tästä on kokemusta.

Tuon jälkeen isännöitsijälle kirjallinen valitus naapurimelusta. Pitää olla kirjallinen ja pitää olla omalla nimellä allekirjoitettu. Puhelinsoitolla ei ole mitään merkitystä kun se ei kelpaa oikeudessa todisteena.

Olitko itse metelöitsijä, koska pidät poliisin toimia valitettavana?

Vierailija
18/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee puukkoo.

Höpö höpö. Ei kaikki ole joitain puukkojunkkareita.

Vierailija
19/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ostaa omaa taloa niin kuin muutkin? Ei ole tommoisia ongelmia ollut 20 vuoteen omassa talossa.

Sano heti mistä vähävarainen voi anoa omaa taloa!

Vierailija
20/53 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano heti mistä vähävarainen voi anoa omaa taloa!

Mene töihin.