Naiset, osaatteko samaistua vaimoni ajatuksiin tässä?
Tämä kirjoitus käsittelee seksiä, joten poistettaneen pian. Seksiosioon en halua kirjoittaa siellä vallitsevan ala-arvoisen keskustelukulttuurin takia.
Olen 46-vuotias, onnellisessa parisuhteessa oleva mies. Niin minä kuin vaimoni olemme jo vuosia haaveilleet, että kokeilisimme seksiä yhdessä kolmannen osapuolen (paremmin varusteltu mies) kanssa. Tiedän, että tämä on vaimoni suurin fantasia ja hän puhuu tuosta myös usein. Mutta: hän ei tuota käytännössä kuitenkaan halua kokeilla, vaikka olen sanonut, että asia voidaan järjestää siten, että hänellä on mahdollisuus tutustua kolmanteen osapuoleen ensin.
Peruste hänellä on se, että hän ei kenties pystyisi rentoutumaan ja tilanne ei olisikaan kiihottava, vaan ainoastaan vaivauttava. Itse ymmärrän, että näin voisi olla, mutta en toisaalta ymmärrä, miksi tuokaan tilanne niin katastrofaalinen olisi.
Mielelläni kuulisin muidenkin naisten mielipiteitä asiasta. Onko vaimoni ajattelutapa tyypillinen naisille vai onko olemassa myös naisia, jotka tarjoukseeni omissa suhteissaan tarttuisivat mielellään? Kiitos!
Käsittääkseni valtaosa naisista ei harrasta yhden illan juttuja, koska ovat demiseksuaaleja.