Te joita luullaan 10 vuotta nuoremmaksi, pituus ja paino (ja ikä)?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kauan sitten poistamassa luomen ihotauti lääkärillä. Lääkäri sanoi että sulla on todella paksu iho naamassa.
Kysyin et onkos se hyvä asia niin vastasi että on. Sä et vanhene, rypyt tulee vasta tosi myöhään.
Nyt 45v ja kyllä toi oikeassa oli.
Mistä sen tietää että on paksu iho?
Jaa kai se jonkun viillon vaatii. Tikkien laitossa ilmeisesti joutui käyttämään voimaa
Rasvakudos kyllä oikaisee ryppyjä. Ei mulla muuta.
Minua myös tytötellään ja olen yli 40v. Mutta tiedostan kyllä sen että näytän ikäistäni nuoremmalta. Monet 10v nuoremmat ovat paljon plösähtäneempiä ja yksinkertaisesti näyttävät vaan vanhemmilta, ei siitä pääse mihkään. Varsinkin miehet! Ylipaino tekee myös paljon ja saa jopa 20-vuotiaan näyttämään keski-ikäiseltä. Itse olen hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, joten näytän yleensä freesiltä. Kasvot juurikin pyöreät ja isot silmät.
158 cm, 37 kg ikä 42v. Luullaan n. 10 v nuoremmaksi tai vaihtoehtoisesti 20v vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66kg 170 cm kaunotar56v
Luullaan 40 vuotiaaksi kaunottareksi:)
Ei luulla mutta miehet sanovat noin saadakseen pillua ja sinä uskot. Melko pläski kuitenkin noilla mitoilla.
Ei oo pläski, ku just sopiva paino
Siis mistä ihmeestä te tiedätte minkä ikäiseksi teitä luullaan? Mulle ei tule mieleen oikeastaan mitään tilanteita missä mun ikäisten ihmisten iät tulisi ilmi. Toki jos papereita vielä kysellään, mutta alkaa se nyt 47 v. olla aika harvinaista.
Ainoastaan kerran olen saanut 37 v työkaverilta hämmästyneen katseen kun mun syntymävuosi tuli esiin. Hän sanoi ihan vilpittömän oloisesti luulleensa että ollaan samanikäisiä, eli ainakin hän kai luuli just sen 10 vuotta nuoremmaksi.
Ja oon siis 168 pitkä ja 65 kg painava. Samat mitat on olleet parikymppisestä asti, mutta iho on kyllä selvästi vanhentunut, kuten pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 74v kaunotar, miehet luulevat parikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 74v kaunotar, miehet luulevat parikymppiseksi.
NII. Pillu se on siel jossai piilossa.
35v. ja luullaan 20v.
165cm 160kg
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ihmeestä te tiedätte minkä ikäiseksi teitä luullaan? Mulle ei tule mieleen oikeastaan mitään tilanteita missä mun ikäisten ihmisten iät tulisi ilmi. Toki jos papereita vielä kysellään, mutta alkaa se nyt 47 v. olla aika harvinaista.
Ainoastaan kerran olen saanut 37 v työkaverilta hämmästyneen katseen kun mun syntymävuosi tuli esiin. Hän sanoi ihan vilpittömän oloisesti luulleensa että ollaan samanikäisiä, eli ainakin hän kai luuli just sen 10 vuotta nuoremmaksi.
Ja oon siis 168 pitkä ja 65 kg painava. Samat mitat on olleet parikymppisestä asti, mutta iho on kyllä selvästi vanhentunut, kuten pitääkin.
Mies 45. Töissä esim vähän aikaa sitten toisen osaston tyypit puhuivat et meidän ikäisillä. Jätkät on 35. Sanoin et oon 45 niin ei uskottu..
Sitä ennen Terveystalo kirjautuminen sihteeri kysyi et onks tää hetu oikein vai menny väärin. Sanoin et on. Sihteeri sano et okei luulin teitä paljon nuoremmaksi.
Baareissa oman ikäiset ei lähesty ollenkaan aina 10-15v nuoremmat naiset asialla. Sitten kun kertoo iän nää häipyy
Minua luullaan 30 vuotta nuoremmaksi.
Olen 72 v, pituus 162, paino 52.
Oikeassa olet ,mies 64.v. 166cm 75 kg,kasvoissa ei ryppyjä,huumori 100 prossaa..no en tiedä sitä ikäarviota mutta kun katson esim. entisiä luokkatovereita .niitäkin löytyy ovat kyllä suurinosa kasvoilta vanhemman näköisiä.
No en pienikokoinen millään muotoa. Pituus 174cm, paino 74 kg, ikä 56. Luullaan yleensä nelikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan 30 vuotta nuoremmaksi.
Olen 72 v, pituus 162, paino 52.
JUU
Parempi näinpäin. Työkaveri 48v. R kioskin täti kysy onko eläkkeellä.
Sama kaveri töissä 65v just eläkkeelle jäävä kollega sano tälle et sun vuoro varmaan kans kohta.
Nainen sairaaloisen lihava 62 vuotta ja 157 cm pitkä, te- virkailia luuli 44 vuotiaaksi ja kehotti hakemaan lähihoitsukouluun. En hae kouluun vaan eläkkeelle