Te joita luullaan 10 vuotta nuoremmaksi, pituus ja paino (ja ikä)?
Kommentit (85)
161/68 ja 64v.
Ihossa paljon kollageenia (vain vähän ryppyjä), paksut pitkät hiukset, ryhdikäs kroppa
Voi vaikuttaa myös miten käyttäytyy. Arvelen että itselläni se vaikuttaa paljonkin. Olen ujo ja epävarma vaikka olen päälle 30v. Lääkärit on usein kirjoittaneet potilaskertomuksiin "tyttö". Muutenkin mua tytötellään ihan kaikkialla, en muista milloin joku ois kutsunut naiseksi muutakuin oma kumppani. On se kai joku alistamisen keinokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
162cm, 61kg, 37v. Ihminen ei ole juuri simpanssia kummempi ja on tutkittukin että pelkkä lyhyys saa ihmisen arvioimaan toista nuoremmaksi kuin tämä on.
Kiva. Pidä itseäsi vain hädin tuskin simpanssia kummempana, mutta itse olen ainakin aika helvetin paljon korkeammalla kuin jokin tyhmä kädellinen. :)
Miksi sitten käyttäydyt kuin simpanssi?
66kg 170 cm kaunotar56v
Luullaan 40 vuotiaaksi kaunottareksi:)
Olin 24-vuotiaana mitoissa 158/60 ja oikeastaan aina ihmiset luuli minua alaikäiseksi, pahimmillaan varhaisteiniksi. Sitten lihoin ja sen myötä vanhenin ulkoisesti alle vuodessa 15 vuotta.
Eli kyllä, pienikokoisuus on avainsana. Ei välttämättä aina edes hoikkuus, mutta missään tapauksessa ei ylipainokaan. Rasva kehossa nuorentaa ja antaa vaikutelman lapsenpyöreydestä tiettyyn rajaan asti, mutta rupsauttaa ulkonäköä, jos se raja hiukankaan ylittyy. Itse en tarvinnut kuin kymmenisen kiloa lisää muuttuakseni tyttösestä tantaksi
Lyhyt punkero. Yli 30, vieläkin pyydetään henkkareita. Iho ei kestä aurinkoa edes alkukeväällä, niin se on täytynyt aina suojella hyvin, ehkäpä se auttaa.
Viimeisimmäksi veikattiin 28 vuotiaaksi. Opiskelijaksi luullaan usein. Pari vuotta sitten kysyttiin aina paperit, kaupassa ja baarin ovella. Nykyisin enää silloin tällöin.
172cm/62kg, olen siropiirteinen mutta pyöreät kasvot.
-N42
Mies 55 v, pituus 173, paino 103 Kg
Vierailija kirjoitti:
66kg 170 cm kaunotar56v
Luullaan 40 vuotiaaksi kaunottareksi:)
Ei luulla mutta miehet sanovat noin saadakseen pillua ja sinä uskot. Melko pläski kuitenkin noilla mitoilla.
Olen 74v kaunotar, miehet luulevat parikymppiseksi.
163cm 58kg N41 ja nyt on luultu jo yli 10v nuoremmaksi. Pyöreät, mutta tietyllä tapaa sirot kasvot tekee myös jonkin verran.
Kävin kauan sitten poistamassa luomen ihotauti lääkärillä. Lääkäri sanoi että sulla on todella paksu iho naamassa.
Kysyin et onkos se hyvä asia niin vastasi että on. Sä et vanhene, rypyt tulee vasta tosi myöhään.
Nyt 45v ja kyllä toi oikeassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kauan sitten poistamassa luomen ihotauti lääkärillä. Lääkäri sanoi että sulla on todella paksu iho naamassa.
Kysyin et onkos se hyvä asia niin vastasi että on. Sä et vanhene, rypyt tulee vasta tosi myöhään.
Nyt 45v ja kyllä toi oikeassa oli.
Mistä sen tietää että on paksu iho?
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikuttaa myös miten käyttäytyy. Arvelen että itselläni se vaikuttaa paljonkin. Olen ujo ja epävarma vaikka olen päälle 30v. Lääkärit on usein kirjoittaneet potilaskertomuksiin "tyttö". Muutenkin mua tytötellään ihan kaikkialla, en muista milloin joku ois kutsunut naiseksi muutakuin oma kumppani. On se kai joku alistamisen keinokin.
Minuakin tytötellään olen yli 50, mutta olen 160 pätkä, painan noin 50 kg ja luut ovat ns linnun luut.
40v. 163/72