Jääkö miehiä yleensä vaivaamaan, jos joku kiva nainen jää saamatta?
Siis ihan yleisellä tasolla, siirtyykö mies aina vaan sitten yrittämään seuraavaa jos tuntuu, että joku nainen ei irtoa hänelle vaikka miten yrittäisi?
Vai jääkö kaivelemaan?
Mulla oli yks mies tässä kierroksessa ja petyin kun kuulin, että oli tavannut jotain joka ei ollut vapaa aiemmin.. Oli ilmeisesti naimisissa kun oli jotain säätöä ja nyt nainen eronnut kuulemma virallisesti niin oli nähty kahvilla jossain.
Mä itse ajattelin, että kun peli on kerran menetetty niin se on miehen osalta siinä.
Olen pettynyt, että ei ollut ehkä sitten vielä yli tästä naisesta ja mua ehti jo tapailla jonkun aikaa. Olisi edes kertonut sitten.
Kommentit (38)
On kieltämättä jäänyt kaivelemaan. Aikaa myöten tietysti helpottaa, mutta ei välttämättä kokonaan poistu koskaan.
Viidentoista vuoden takaa jäi kaivelemaan yksi tyttö, sittemmin tietysti jo keski-ikäistynyt nainen. Tapailimme, mutta tapailu päättyi pääasiassa minun kokemattomuudesta johtuneeseen malttamattomuuteen.
Tuskin. Olin nuorena ujo kiva tyttö ja miehet kyllä lähestyi mutteivat koskaan pyytäneet minua ulos tai edes numeroa. :D Nykyään olen varattu ja jo päälle 30v kyllä jo.
Ei vaivannut yhtään silloin kun tuollaista kävi nuorena että jäi joku saamatta. Nyt en ole 8 vuoteen yrittänytkään saada ketään naista koska tajusin että viihdyn yksin paremmin.
Ensirakkautta lukuun ottamatta yksikään ei ole jäänyt kaivelemaan. Jos ei kelpaa niin ei muuta kuin kalaan uudestaan.
Miehille naiset on yhtä ja samaa massaa. Haluavat aina kulloinkin sen, josta hyötyvät eniten. Naiset persoonina eivät ole heille edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille naiset on yhtä ja samaa massaa. Haluavat aina kulloinkin sen, josta hyötyvät eniten. Naiset persoonina eivät ole heille edes olemassa.
Kenen puolesta annat moisen lausunnon? Ei voisi olla kauempana totuudesta.
Kyllä jotkut miehet ovat tuollaisia, että voivat jäädä kuin passiin odottelemaan vuosiksi tai vuosikymmeniksi.
Ei jää kaivelemaan, ollaan totuttu siihen että rukkaset tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jää saamatta ,helvata onko tämä joku elokuva missä eletään?Joo mulla on 99 naista kiikarissa ,kyttään heitä kuolemaani asti,lisää hupi kysymyksiä.Kalja loppuu se harmittaa enemmän.
Jos naiseen on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa niin voi ottaa päähän. Jos joku yhden tai kahden tapaamisen muija jää väliin niin ihan sama. Mulla yks nainen särki jopa sydämen, kun valitsi toisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiseen on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa niin voi ottaa päähän. Jos joku yhden tai kahden tapaamisen muija jää väliin niin ihan sama. Mulla yks nainen särki jopa sydämen, kun valitsi toisen.
Ei kannata käyttää paljon aikaa ja vaivaa, jos homma ei etene vastavuoroisesti. Väsytystaktiikka ei toimi.
Som yngre hade man bara kul och då det kändes att det var dags att ligga sökte man upp någon som var på samma våglängd. Det fungerade utmärkt, eftersom mera eller mindre alla i den åldern kände likadant.
Kyllä se harmittaa koska on niin harvinaista, että nainen miellyttää samaan aikaan ulkoisesti ja henkisesti.
Höylääminen on mukava harrastus ja jos on vähän ottanut niin eipä noita muista kun järki palaa.
Jos on oikeen isotissi ja semmonen mikä ei koko ajan selffaa niin joskus
Saattaa hetken vaivata, mutta ei pitempään.
Kandee laittaa pikkareihin yht. tiedot niin voidaan treffaa uuestaa
Rakastan raejuustoa, kos sitä on itsellänikin ;)
Kerran harmitti, kun yksi ihastus alkoi seurustelun jonkun rotannaamaisen jätkän kanssa. Mutta naiset pettää aina, joten nykyään ei voisi vastaava enää vähempää kiinnostaa.
Periaatteessa voi jäädä vaivaamaan. Yleensä tutustuessa pääsee selville tarkoitushakuisuudesta.
Kyllä minua aikoinaan pari kertaa harmitti, kun en ole saanut ihastukseni kohdetta. Tosin molemmat olivat sitten aikanaan vähintäänkin yllättyneitä, kun lopulta iskin jonkun muun.