Te joita luullaan 10 vuotta nuoremmaksi, pituus ja paino (ja ikä)?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää luullaanko oikeasti 10 v nuoremmaksi vai luuleeko nämä henkilöt sellaista vain itse? Harvassa ovat nimittäin ihmiset, jotka ikäistään nuoremmalta näyttävät.
Joka paikassa luultu nuoremmaksi. On kysytty papereita kaupoissa. Sama mun siskolla.
Se on geenit ja elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kauan sitten poistamassa luomen ihotauti lääkärillä. Lääkäri sanoi että sulla on todella paksu iho naamassa.
Kysyin et onkos se hyvä asia niin vastasi että on. Sä et vanhene, rypyt tulee vasta tosi myöhään.
Nyt 45v ja kyllä toi oikeassa oli.
Mistä sen tietää että on paksu iho?
Ei tule ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kauan sitten poistamassa luomen ihotauti lääkärillä. Lääkäri sanoi että sulla on todella paksu iho naamassa.
Kysyin et onkos se hyvä asia niin vastasi että on. Sä et vanhene, rypyt tulee vasta tosi myöhään.
Nyt 45v ja kyllä toi oikeassa oli.
Voi pitää paikkansa mutta joskus paksu ja rasvainen iho kasvoissa näyttää isohuokoiselta eikä kovin heleältä.
Ohut iho jossa on hyvä kudostyyppi saattaa näyttää nuoremmalta.
Kyllä sen tietää kun useamman x vuodessa törmää siihen.
Sukujuhlat, näitä muutaman v välein jokaikinen kerta hämmästelyä miten näytän näin nuorelta 50vuotiaaksi.
Työpaikalla aina kun tulee ikä esiin hämmästelyä.
Kun joudut antamaan syntymäajan = hämmästelyä ja tuplavarmistelua oliko tosiaan 1974
Yöelämässä kaikki lähestyvät henkilöt itseä 10v nuorempia.
Parisuhteen alkuvaiheessa puoliso tuuletti kun kerroin iän. Pelkäsi että olen häntä 15v nuorempi. Hän 2v vanhempi.