Miksi olen paha ihminen kun en pidä koirista?
Räksyttävistä, tyhmistä koirista
Kommentit (43)
Lähinnä tulee mieleeni pahan sijaan, oletko mustavalkoinen?
Minulla on koira, mutten minäkään pidä kaikista koirista. Kaikki koirat ei räksytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ookoo ettei pidä koirista, mutta sanotaanko jos vaikka deittikumppani jotenkin kauhean aggressiivisesti ilmaisisi inhoaan koiria kohtaan, niin olisihan se iso turn-off. Mutta jos ihan rauhallisesti sanoisi että tykkää enemmän kissoista, tai vaikka ettei tykkää eläimistä ihmisasunnossa ollenkaan, se olisi ihan ookoo. Olen itse jopa koiranomistajana seurustellut ihmisen kanssa, joka ei pitänyt koirista erityisemmin. Mutta ei inhonnutkaan, siesi niitä kyllä kunhan minä huolehdin niiden hoidon ja lenkityksen yksin.
Mikä v,,n Turn off??suomeksi sama!
Miten sinä sitten ilmaisisit tuon yhtä helposti suomeksi? Joskus englanninkieliset sanat vaan toimivat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä suurimmasta osasta ihmisiä mutten siksi koe olevani paha ihminen.
Oletettavasti sä et pidä niistä niiden henkilökohtaisten ominaisuuksien takia, tämä eroaa merkittävästi ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi rakastaa ihmistä, joka ei tykkää eläimistä.
Olipas lapsellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Et ole paha ihminen. Ei ole pakko tykätä.
Mäkään en ole paha ihminen, mutta en ole tottunut koiriin. Ne syö mut ja haisee märältä ulsterilta.
Ei syö, ei haise.
On ihan oikein olla pitämättä koirista.
Koira on ihmisen omaksi huvikseen elinkelvottomaksi jalostama luontokappale ja koirat vetää vuosittain nassuun miljoonia tonneja valaita ja delfviiinejä.
Ihminen tyydyttää koirallaan vain rajattoman vallan nälkäänsä toisiin eläviin olentoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en yhtään pidä kissoista. En ymmärrä mitä iloa niistä on?
Kaikista muista eläimistä tykkään kyllä.
Tykkään kiraahvista. Harvoin näköö.
Minä en välitä koirista. Varsinkaan naapurini koirasta, jonka hän laskee irti heti ovesta ulos tultuaan. Kerran se koira hyökkäsi minua vastaan, kun nousin rappusia ylös. Hyvä jos uskallan enää oveani aukaista. Miksi ihmiset eivät huolehdi säännöistä? Koirahihhulit on ikäviä ympäristölleen.
Joo, Hiltus-Aatukin se oli oikein esimerkillinen ihminen kun aina ehti paijailemaan Blondia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Hiltus-Aatukin se oli oikein esimerkillinen ihminen kun aina ehti paijailemaan Blondia.
Tykkäsi koirista,,,ihmisistä ei niinkään.
Mitä väliä? Aina löytyy jostain ihmisiä joita kiukuttaa toiset jotka eivät pidä samoista asioista kuin he.
Tykkään kaokiasta elimistä madoista elefanttiin . Ihan kaikki eläimet kuuluu luontoon !!!!! En pidä että itsekkään ihmiset ottaa eläimiä VANGIKSEEN IHMISAUNTOIHIN . IHMINEN OTTAA ELÄIMEN , EI ELÄIN OTA IMISTÄ .👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Minä ymmärrän ap:ta. Ihmeellistä on minusta käsitys, että kaikkien ihmisten pitäisi jotenkin erityisesti pitää koirista. Miksi ihmeessä? Eihän kaikki tykkää undulaateistakaan mutta sitä ei kukaan ihmettele. Ja sitten se, että ap EI SANONUT että hän VIHAA koiria, vaan että hän ei pidä koirista. Vähän eri asia, lukutaidottomat.
Minäkään en pidä monista koirista mm sellaisten asioiden vuoksi, että monet niistä haisevat, hyppivät päälle ja vaatteet saattavat repeytyä, olkoonkin että tekevät sen innokkuudesta, ei siitä silti tarvitse jokaisen ihmisen nauttia. En myöskään pidä siitä, jos koira haluaa nuolla minua enkä siitä, että siitä lähtee karvaa. Minusta se on ällöttävää. Sori nyt, not really sorry. Toivon silti kaikille eläimille kaikkea hyvää, en vain halua olla kaikkien kanssa tekemisissä. Big deal, get over it. Ja ehkä voisit olla hyvä tyyppi itse ja kysyä, haluatko että koirani tulee lähellesi. Jotkut tekevät niin ja arvostan heitä. Miten ihmiset osaakin tehdä kaikista asioista niin ihmeellisiä mysteerejä? Jotkut tykkää äideistä, toiset tyttäristä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi rakastaa ihmistä, joka ei tykkää eläimistä.
Meitä on niin moneksi. Itse taas en voisi kuvitella suhdetta eläimellisen tai varsinkaan koirallisen ihmisen kanssa. Jo se haju on niin paha että oksettaa. Niiden haukunta on myös rasittavaa ja tavat tosi ällöttäviä. Työntävät kuononsa joka paikkaan, hyppivät, pomppivat ja nylkyttävät. Ei sellaista vain jaksa. Pidän enemmän luonnon eläimistä. Kouluttakaa hyvät ihmiset ne lemmikkinne ja kerätkää kakat maasta!
Eläinten omistajilla menee aina vahvasti tunteisiin, jos ei joku ole ihan fiiliksissä heidän puudeleistaan.
Paljon oudompaa on vihata omaa lajiaan kuin jotain pilalle jalostettua sutta.
Se että joku koira on rajaton yleensä viiraa siellä hihnaa pitävässä päässä. Lasken itseni koiraihmiseksi mutta periaatteeni on ettei rakistani saa olla vaivaa muille kuin minulle. Hyvin on pärjäilty jopa naapurin koiria pelkäävän pikkupojan kanssa. Hän tietää että me väistämme aina. Sama jos joku koira haisee, vika luultavasti omistajan ja ruokavalion, ei koiran itsessään. En ymmärrä ihmisiä jotka antaa piskien kulkea pitkissä naruissa ilman mitään kuria. Inhoan itsekin kun vieras koira tulee luvatta iholle ja annan kyllä omistajan kuulla asiasta kunniansa. Vaikka omastani pidän ei minua vastaantulijan sesse kiinnosta. Saati se toinen koiraihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten omistajilla menee aina vahvasti tunteisiin, jos ei joku ole ihan fiiliksissä heidän puudeleistaan.
Paljon oudompaa on vihata omaa lajiaan kuin jotain pilalle jalostettua sutta.
On aika pilalle ja elinkelvottomaksi jalostettu laji tämäkin.
En pidä yhtään koirista, kissoista, pupuista tai muista rotista. En voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla olisi joku kotieläin. Ei vaan yksinkertaisesti iske yhtään. Swaippaan heti vasemmalle.