Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?

Vierailija
07.11.2024 |

Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ehdotettu muuttamista halvempaan kela-asuntoon. Mutta miten voin jättää merimaiseman, koska se on tärkeä mielenrauhan kannalta ja sen on antanut voimia jo yli 10 vuoden aikana työpaikan hakemisessa.

Ap

Täysin hyödytön koko merimaisema sulle on ollu jo 10 vuoden aikana kun et ole niin paljoa voimaa saanu että olisit sen työpaikan saanut aikaiseksi löytää. Eli sulle riittää halvempikin homeyksiö jostain hevonkuusesta missä aakeeta laakeeta ja ainoa luonnonmaisema mitä näet on ku hevoset n*ssii. 

En siedä maaseudun hajua, joka alkaa jo Alppilan takaa. Yhteiskunta menettää minussa mahdollisen työllistyjän jos pakottaa minut pois Kaivopuistosta!! Voiko niin tehdä!??

Se ei ole yhteiskunnan ongelma mitä sinä siedät ja mitä et. Työllistyjää sinusta ei enää tule joten aivan sama kuinka pitkälle kauas sivistyksestä sinut pakkosijoitetaan. Yhteiskunta ei menetä sinussa yhtään mitään. Olet sen jo osoittanut. Yhteiskunta on menettänyt jo aivan liian paljon sinun vuoksesi ja nykyään olet vain riesa ja rasite ja ihan perustellusta syystä. 

Vierailija
82/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa

Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.

No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä

En mä ole ap. Mä olen töissä käyvä itse ruokani maksava ihminen jota vituttaa tuon paskan tyrkyttäminen joka ketjussa. Soijarouhe on pahaa ja sillä selvä. En ole köyhä enkä tule koskaan ostamaan soijarouhepaskaa.

Hyvä sulle. Älä osta, ei kukaan pyydä. Mutta jos on rahat vähissä niin ei siinä paljon auta valittaa tykkääkö vai ei.

Vierailija
84/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paskaa

Vierailija
85/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun nilkki

Vierailija
86/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole pois

Vierailija
87/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mileisairas

Vierailija
88/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa

Maissit sain ruokajonosta, banaanit on halpoja ja terveellisiä ja kana nugetit on halvinta kanaa mitä kaupasta saa

Ap

Mitä merkillistä oikein syöt, kun tukesi eivät milloinkaan riitä ruokaan?

Vierailija
89/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoaminen on läskeille terveellistä

Vierailija
90/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loisit?

Vierailija
91/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.

No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä

En mä ole ap. Mä olen töissä käyvä itse ruokani maksava ihminen jota vituttaa tuon paskan tyrkyttäminen joka ketjussa. Soijarouhe on pahaa ja sillä selvä. En ole köyhä enkä tule koskaan ostamaan soijarouhepaskaa.

Hyvä sulle. Älä osta, ei kukaan pyydä. Mutta jos on ra

Se että tämä kyseinen ulisija ei tykkää soijarouheesta ei tarkoita etteikö joku muu voisi syödä sitä. Ja eihän nämä neuvot ole hänelle edes tarkoitettu, joten mikä syy valittaa tästä? Taitaa olla aika itsekäs ihminen jos hänen mieltymyksien mukaan pitäisi neuvoa. Syökööt mitä haluaa ja lopettaa tuollaisen lapsellisen raivoamisen. Outoa suuttua jostain ruoka-aineesta.

Vierailija
92/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kissasi

Vierailija
93/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun  ulisija

Vierailija
94/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet läskin niin vedellä pärjäät Ensi kuun alkuun. Saata samalla paaston. Kilo läskiä palaa 3-4 päivässä vesikuurilla.

Vierailija
95/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Etsi kuntasi ruoka-apu, hae toimeentulotukea ja pyydä lainaa tai muuta apua tutulta. En kyllä keksi mitään kommervenkkiä millä kympillä saisi melkein koko kuudeksi ruokaa. 

Saan jo toimeentulotukea, tutut tai sukulaiset ei voi enää auttaa kun ovat auttaneet jo tarpeeksi

Ap

Sun tuet on 1400e etkä pärjää? Kummasti tuon saman summan työstä saava pärjää ja elättää lapsetkin.

Toimeentulotuki on alle 600e, ei missään nimessä 1400e

Vierailija
96/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa tattiasi.

Vierailija
97/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kerjuulle.

Vierailija
98/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vanhat kengänpohjasi.

Vierailija
99/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit kun tililläsi oli 100e?

Vierailija
100/136 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samat eväät kuin omassa jääkaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme