Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa
Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.
No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä
En mä ole ap. Mä olen töissä käyvä itse ruokani maksava ihminen jota vituttaa tuon paskan tyrkyttäminen joka ketjussa. Soijarouhe on pahaa ja sillä selvä. En ole köyhä enkä tule koskaan ostamaan soijarouhepaskaa.
Hyvä sulle. Älä osta, ei kukaan pyydä. Mutta jos on rahat vähissä niin ei siinä paljon auta valittaa tykkääkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa
Maissit sain ruokajonosta, banaanit on halpoja ja terveellisiä ja kana nugetit on halvinta kanaa mitä kaupasta saa
Ap
Mitä merkillistä oikein syöt, kun tukesi eivät milloinkaan riitä ruokaan?
Paastoaminen on läskeille terveellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.
No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä
En mä ole ap. Mä olen töissä käyvä itse ruokani maksava ihminen jota vituttaa tuon paskan tyrkyttäminen joka ketjussa. Soijarouhe on pahaa ja sillä selvä. En ole köyhä enkä tule koskaan ostamaan soijarouhepaskaa.
Hyvä sulle. Älä osta, ei kukaan pyydä. Mutta jos on ra
Se että tämä kyseinen ulisija ei tykkää soijarouheesta ei tarkoita etteikö joku muu voisi syödä sitä. Ja eihän nämä neuvot ole hänelle edes tarkoitettu, joten mikä syy valittaa tästä? Taitaa olla aika itsekäs ihminen jos hänen mieltymyksien mukaan pitäisi neuvoa. Syökööt mitä haluaa ja lopettaa tuollaisen lapsellisen raivoamisen. Outoa suuttua jostain ruoka-aineesta.
Jos olet läskin niin vedellä pärjäät Ensi kuun alkuun. Saata samalla paaston. Kilo läskiä palaa 3-4 päivässä vesikuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Etsi kuntasi ruoka-apu, hae toimeentulotukea ja pyydä lainaa tai muuta apua tutulta. En kyllä keksi mitään kommervenkkiä millä kympillä saisi melkein koko kuudeksi ruokaa.
Saan jo toimeentulotukea, tutut tai sukulaiset ei voi enää auttaa kun ovat auttaneet jo tarpeeksi
Ap
Sun tuet on 1400e etkä pärjää? Kummasti tuon saman summan työstä saava pärjää ja elättää lapsetkin.
Toimeentulotuki on alle 600e, ei missään nimessä 1400e
Mitä teit kun tililläsi oli 100e?
Melkein samat eväät kuin omassa jääkaapissa.
Se ei ole yhteiskunnan ongelma mitä sinä siedät ja mitä et. Työllistyjää sinusta ei enää tule joten aivan sama kuinka pitkälle kauas sivistyksestä sinut pakkosijoitetaan. Yhteiskunta ei menetä sinussa yhtään mitään. Olet sen jo osoittanut. Yhteiskunta on menettänyt jo aivan liian paljon sinun vuoksesi ja nykyään olet vain riesa ja rasite ja ihan perustellusta syystä.