Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli liiasta vastuuntuntoisuudesta?

Vierailija
07.11.2024 |

nyt olisi pakko mennä yhteen tilaisuuteen ja tämä ihminen ei ole koskaan ollut mikään kiva ihminen. Kysessä valmistuminen ns. vanhalla iällä ja suoraan sanottuna ei kiinnosta pätkääkään. Silti takaraivossa jyskyttää, että pakko mennä,  koska kutsuttu. Kyseessä ei ole sukulainen vaan yhden läheisen läheinen ja lähinnä tämän mun läheisen takia menisin. Tekisi mieli vain sanoa että kiitos mutta ei kiitos mutta sitten iskee syyllisyys...:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko mennä, ilmoitat vain, kiitos kutsusta, valitettavasti en pääse osallistumaan. Mahdollisesti myös kutsuja on helpottunut vastauksestasi, on ehkä kutsunut sinut vain velvollisuuden tunteesta.

Vierailija
2/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vain ettet pääse ja onnea valmistumisesta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Ei hän sinua oikeasti sinne edes halua, kokee että on velvollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän voi olla. Olen kateellinen ihmisille jotka ihan ilman huonoa omaatuntoa vain hylkäävät kaiken mistä eivät pidä. Mun aivoissa on jokin virhetila kun vatvon ja tunnen syyllisyyttä kaikesta.  On ihmisiä jotka ihan oma-aloitteisesti ilkeilevät kivoille ihmisille ja puukottavat auttajia selkään. Itsellä sellainen onnistuu vasta kun on oltu tosi kohtuuttomia pidemmän aikaa. Ap

Vierailija
4/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus sanoa ei. Uskon että tulee hyvä fiilis sen jälkeen. 

Vierailija
5/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän voi olla. Olen kateellinen ihmisille jotka ihan ilman huonoa omaatuntoa vain hylkäävät kaiken mistä eivät pidä. Mun aivoissa on jokin virhetila kun vatvon ja tunnen syyllisyyttä kaikesta.  On ihmisiä jotka ihan oma-aloitteisesti ilkeilevät kivoille ihmisille ja puukottavat auttajia selkään. Itsellä sellainen onnistuu vasta kun on oltu tosi kohtuuttomia pidemmän aikaa. Ap

Alat nyt vaan harjoitella kieltäytymistä, ei ihminen itsestään mitään opi. Pelkkä analysoiminen ei auta vaan pitää myös alkaa toimia toisin. Sinä tiedostat ongelmasi, eli nyt on sen toiminnan vuoro.

Vierailija
6/6 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat nyt vaan harjoitella kieltäytymistä, ei ihminen itsestään mitään opi. Pelkkä analysoiminen ei auta vaan pitää myös alkaa toimia toisin. Sinä tiedostat ongelmasi, eli nyt on sen toiminnan vuoro.

Kiitos! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi