Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Kommentit (136)
Sulla joka kuukausi sama ongelma?
Jos yrittäisit selvittää itse. Ei aina tarttis olla paapomassa aiukuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Etsi kuntasi ruoka-apu, hae toimeentulotukea ja pyydä lainaa tai muuta apua tutulta. En kyllä keksi mitään kommervenkkiä millä kympillä saisi melkein koko kuudeksi ruokaa.
Saan jo toimeentulotukea, tutut tai sukulaiset ei voi enää auttaa kun ovat auttaneet jo tarpeeksi
Ap
Auts! Jostain sinun on saatava ruokaa. Löytyisiköhän jostain ruoka-avustuksia?
Vierailija kirjoitti:
Up
TUNGE UPPI PERSEESEES.
Vierailija kirjoitti:
Up
TUNGE UPPI PERSEESEES.
YP VOISI BANNATA TÄMÄN IDIOOTTIJANKKARIN.
Uskomatonta että ap saa jatkaa spämmäystään joka helvetin päivä.
Jokainen ihminen istuupi pankin päällä. Pitää vaan löytää asiakasta. Miehistä on kovempi kysyntä kuin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Etsi kuntasi ruoka-apu, hae toimeentulotukea ja pyydä lainaa tai muuta apua tutulta. En kyllä keksi mitään kommervenkkiä millä kympillä saisi melkein koko kuudeksi ruokaa.
Saan jo toimeentulotukea, tutut tai sukulaiset ei voi enää auttaa kun ovat auttaneet jo tarpeeksi
Ap
Sun tuet on 1400e etkä pärjää? Kummasti tuon saman summan työstä saava pärjää ja elättää lapsetkin.
Toimeentulotuki on alle 600e, ei missään nimessä 1400e
Joku trollaa minua! En tyydy mihinkään pähkinöihin!!!!! Minun Kela-tuet ovat yhteensä 2130 euroa. Oli aiemmin 2300€ mutta Kela leikkasi 170€.
Miksi joku yrittää esittää minua!!
Ap
Myös itse olet. Ehkä oletkin AP?
Kysy Archie Crutzilta. Se pärjäsi koko viime vuoden 2,99 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että ap saa jatkaa spämmäystään joka helvetin päivä.
Ap toimii kuin pyromaani. Pistää liekit liikkeelle ja siirtyy katselijoiden keskuuteen. Sieltä kommentoi ja sairaalloisesti nauttii tilanteesta.
Myy jo sitä persettä! Liukkaria vaan mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Kysy Archie Crutzilta. Se pärjäsi koko viime vuoden 2,99 eurolla.
Siinä on rehellinen suomalainen mies. Ilmoitti verottajalle jopa 3 euron tulonsa. Kuka muu pystyisi samaan? 😅
Sama p@sk@provoilija taas vauhdissa.