Käytätkö kasvovettä?
Itselläni tällä hetkellä käytössä kolme erilaista ja omalla ihollani kasvovesi on jopa tärkeämpi kuin voide.
Kommentit (76)
Käytän ksoteusvoiteen alla paksua japanilaista toneria, joka on melkein kuin seerumia. Talvisin pyyhin ihon aamuisin vesipesun sijaan vesimäisellä rauhoittavalla kasvovedellä, ja tätä varten mulla on iso pullo jotain edullisempaa tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kertokaapa miksi sitä pitäisi käyttää? En nimittäin tiedä.
Ihon kosteuttamiseen.
Ap
Sinulla ei ole tarpeeksi hyvää seerumia tai kosteusvoidetta, jos kasvovedellä pitää kosteuttaa. Tai puhdistustuotteesi on liian kuivattava.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ksoteusvoiteen alla paksua japanilaista toneria, joka on melkein kuin seerumia. Talvisin pyyhin ihon aamuisin vesipesun sijaan vesimäisellä rauhoittavalla kasvovedellä, ja tätä varten mulla on iso pullo jotain edullisempaa tuotetta.
Onko tuo paksu toneri siis hoitoneste? Joka on eri asia kuin kasvovesi.
En. Kotona huolehdin sen sijaan sisäilman riittävästä kosteudesta lämmitysaikana ja seerumit ja voiteet levitän hieman kostealle iholle. Kasvovesi on nimensä mukaisesti pääosin vettä.
Käytän ja on oikeastaan tärkein ihonhoitotuote mulla nyt.
Pidin kasvovettä aiemmin turhana. Rasvaisen ihon omaavana ärsytti, kun kasvovedet jättivät aina sellaisen kiiltävän kalvon. Voiteet ei imeytyneet oli kasvovettä tai ei.
Sitten sain vinkiksi suihkuttaa kasvovettä ja laittaa sen jäljeen pari tippaa öljyä kasvoille. Uskomatonta, mutta tämä toimii! Käytän tällä hetkellä Novexpertin Magnesium mistiä ja Flown ruusunmarjaöljyä. Rasvainen ihoni on rauhoittunut. Ei kiiltele, ei hilseile eikä kiristä. Kosteustasapaino on vihdoin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon kosteuttamiseen.
Ap
Sinulla ei ole tarpeeksi hyvää seerumia tai kosteusvoidetta, jos kasvovedellä pitää kosteuttaa. Tai puhdistustuotteesi on liian kuivattava.
Mikä tämä kommentti nyt on? Mulla on rasvoittuva iho ja se kaipaa nimenomaan vesikosteutta. Voiteita en edes tarvitse ympäri vuoden, vaan kesäaikaan riittää pelkkä kasvovesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, käytän. Tällä hetkellä https://www.vitamiini.org/paras-kasvovesi/ tuo on uusi lemppari. Voittanut testin ja iho säteilee kivasti ja näyttää paljon nuorekkaammalta.
En tunne tuotetta, saattaa olla erittäin hyvä. Tuosta linkittämästäsi sivustosta pientä taustatietoa kaipaisin. Tuolla ei vaan kerrota, mikä se voitettu testi on ollut. Tiedätkö sinä, mistä testistä on kyse? Jutun kirjoittajana on "Toimitus", mutta sivustolta ei missään käy ilmi, mikä se toimitus on.
Sivusto on täysin mainostustarkoitukseen tehty: "Sivuston tarjoama sisältö on suunnattu viihdekäyttöön, eikä sitä tule pitää ammattimaisena neuvona, sitovana tarjouksena tai sitoumuksena."
En käytä, koska puhdistan ihoni misellivedellä, joten en sen jälkeen enää tarvitse kasvovettä.
Miehen spermaa ja virtsaa. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Vaikka olet itse mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo paksu toneri siis hoitoneste? Joka on eri asia kuin kasvovesi.
Jos toner on eri asia kuin kasvovesi, mikä on kasvovesi englanniksi? Mulle ei nyt ihan aukea, millä logiikalla erilaiset kosteuttavia ainesosia sisältävät vesimäiset tuotteet ovat eri kategorioissa.
Suosittelen muuten kaikille tutustumista kosmetiikassa käytettäviin aineisiin. Muihinkin kuin niihin aktiiviaineisiin ja myös niiden negatiivisiin vaikutuksiin. Pidän itsekin ihon hoitamisesta ja käytän paljon ihonhoitotuotteita. Olen opiskellut kemiaa ja vaikka ihonhoidolla voi toki parantaa ihon kuntoa, osa on ihan turhaa. Ihonhoitoa markkinoidaan todella voimakkaasti ja se on ollut pinnalla viime vuodet. Kaikki parinkympin ylittäneet varmaan muistavat, että tässäkin asiassa on ollut vuosien mittaan pinnalla useita trendejä. Kohta koreakosmetiikka ja monen stepin ihonhoitorutiinit ovat ehdoton ei ja tilalla on jotain muuta.
Tässä ketjussa päivystää selkeästi joku kasvovesiaktivisti, tsemppiä jatkoon.
En ole koskaan keksinyt syytä, miksi sitä pitäisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ph pesun jälkeen. tai hoitaakin ja et halua muuta laittaa,ihan sellaisenaan. tai ihan vaan jos meikitön pv,pyyhkiä sillä aamulla ja illalla ilman pesuja. on jokaiselle sopivia. virkistääkin kesällä. onhan suihkutettaviakin pitkin pv.
Mikään ei korvaa vesipesua. Minusta kasvovesi jättää iholle sellaisen ikävän kalvon. Siksi en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä parasta kun mies tulee naamalle t. n23
Kraanvettä enimmäkseen. Vichyvettäkin.
Persun pesuvesi on parasta rikkaruohomyrkkyä. Sillä on sellaiset geneettiset ominaisuudet.
Käytän. Kuuluu normaaliin hyvinvoinnista huolehtimiseen, kuten hampaiden välien puhdistus.
Mitä kasvovesiä tarkalleen ottaen käytit? Tuotenimiä?