Oon lopettanut jauhelihan ostamisen ja alkanut ostamaan lihapullia
Maksaa puolet vähemmän ja saa vähintään yhtä hyvän kastikkeen tehtyä lihapullista kuin jauhelihasta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mitä lihapullia ostat?
Kivikylän palvarin lihapullia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatella🙄
No aattelin jakaa tämmöisen säästövinkin. Ap
Jos einespullat ovat parempia kuin itse tehdyt, niin silloin ei osaa tehdä niitä.
Kilohinta kovempi kuin sikanautajauhelihassa, mutta sisältää pelkkää sikaa korppujauholla jatkettuna, jäätävän määrän suolaa ja lisäaineet päälle. Ei kuulosta voittajan valinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos einespullat ovat parempia kuin itse tehdyt, niin silloin ei osaa tehdä niitä.
Höpö höpö. Itse tehdyt lihapullat ovat usein kuivia ja liian isoja, eivät todellakaan aina parempia. Useimmiten päin vastoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella🙄
No aattelin jakaa tämmöisen säästövinkin. Ap
Vähän kyseenalainen säästövinkki maksaa korppujauholla jatketusta lihasta kovempi kilohinta kuin pelkästä lihasta.
Kivikylän Palvarin Lihapyörykkä 350g n.2,93 € 8,37 €/kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Itse tehdyt lihapullat ovat usein kuivia ja liian isoja, eivät todellakaan aina parempia. Useimmiten päin vastoin..
Niin kun ei osaa tehdä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niistä kuivia ja liian isoja?
Vierailija kirjoitti:
350g. Juu. Ja Naugan jauheliha 400g/ 5,99€. Ap
Nykyiseen makuuni kivikylän lihapullat liian suolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee itse lihapullia koska en tykkää ruoanlaitosta, mutta monet kerrat on syöty näitä omasta mielestään niin hyvien ruoanlaittajien lihapullia, jotka taatusti pesevät kaupan pullat mennen tullen. Juupa juu, kuivia ovat kuin mitkä, hyvin harvoin olen saanut mehukkaita kotona tehtyjä lihapullia - ja kaikki ovat omasta mielestään niin älyttömän hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee itse lihapullia koska en tykkää ruoanlaitosta, mutta monet kerrat on syöty näitä omasta mielestään niin hyvien ruoanlaittajien lihapullia, jotka taatusti pesevät kaupan pullat mennen tullen. Juupa juu, kuivia ovat kuin mitkä, hyvin harvoin olen saanut mehukkaita kotona tehtyjä lihapullia - ja kaikki ovat omasta mielestään niin älyttömän hyviä.
Minusta taas nuo valmiit on järjestään kuivia kökköjä. Niin myös nuo mainitut palvarin pullat.
Minun äiti teki aikoinaan maailman parhaat lihapullat kastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät siis ole osanneet tehdä niitä. Etkä sinä osaa tehdä mitään. Joten tottakai teurasjätteestä tehty eines on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
350g. Juu. Ja Naugan jauheliha 400g/ 5,99€. Ap
Ei ole nautaa nuo pyörykkäsi. Sikanautaa kun ostin viimeksi tarjouksesta niin oli tarjouksessa 2,19 € 400g, n. 5,5€ / kg.
Vierailija kirjoitti:
Empä ostele mitään suomi lihaa 🤮
Mitä tarkoittaa sana 'em'?
Ajatella🙄