Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kasvovettä?

Vierailija
07.11.2024 |

Itselläni tällä hetkellä käytössä kolme erilaista ja omalla ihollani kasvovesi on jopa tärkeämpi kuin voide.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tummelia kahden sormen leveydeltä kuivaan römpsääni ettei syty kuivana höylättäessä palamaan

t. mummotunnelin buuma

Vierailija
62/76 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt enkä tule käyttämään. Naamaani en ole koskaan laittanut mitään, en meikkejä enkä voiteita. En tarvitse kun haluan olla luomu, ja olen saanut synnyinlahjana kauniit ja pitkät ripset, symmetriset kulmakarvat ja punaiset huulet. Kyllähän näitä "Tikkurilan värikarttamainos" naamoja liikenteessä näkyy, mutta ei ole vaan mun juttu.

Vierailija
64/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau de golognea mutta sisäisesti.

Vierailija
65/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ikääntyvä ja kuiva iho, eikä alkava lämmityskausi ja työ näyttöruudun äärellä helpota pintakuivuutta yhtään. Suihkin pitkin päivää tarvittaessa ja aamuin illoin kasvojen pesun yhteydessä.

Vierailija
66/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt enkä tule käyttämään. Naamaani en ole koskaan laittanut mitään, en meikkejä enkä voiteita. En tarvitse kun haluan olla luomu, ja olen saanut synnyinlahjana kauniit ja pitkät ripset, symmetriset kulmakarvat ja punaiset huulet. Kyllähän näitä "Tikkurilan värikarttamainos" naamoja liikenteessä näkyy, mutta ei ole vaan mun juttu.

Miten Tikkurilan värikartat liittyy ihon kosteutukseen? 

Vierailija
67/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä putsaan kasvoni. Jos käytän puhdistusmaitoa silloin kasvovesi tulee tarpeeseen, pyyhkii pois loput putsarin jäljet.

Jos käytän misellivettä niin silloin en turhaan tuhlaa kasvovettä.

Vierailija
68/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina. Nyt minulla on 6 erilaista. Olen käyttänyt jo 25vuotta kosteutukseen ym. lapsesta asti ennenkuin siitä tuli jonkinsortin uusi oivallus valtavirralle.

Vierailija
69/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kertokaapa miksi sitä pitäisi käyttää? En nimittäin tiedä. 

Palauttaa ihon luonnollisen ph:n vesipesun jälkeen

Vierailija
70/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käytän. Tällä hetkellä https://www.vitamiini.org/paras-kasvovesi/ tuo on uusi lemppari. Voittanut testin ja iho säteilee kivasti ja näyttää paljon nuorekkaammalta.

Mulle tuo merkki aiheuttaa ihoärsytystä.

Vierailija
71/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaisu perusvoidetta talvella kuivimpiin kohtiin riittää, ylenpalttinen kemikaaliläträys on turhaa. Iho ja lompakko kiittää.

Vierailija
72/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunmarjaöljy on hyvä rasvaiselle ja/tai pintakuivalle iholle.Vain pari tippaa rittää.

Vierailija
73/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käytän. Tällä hetkellä https://www.vitamiini.org/paras-kasvovesi/ tuo on uusi lemppari. Voittanut testin ja iho säteilee kivasti ja näyttää paljon nuorekkaammalta.

Mulle tuo merkki aiheuttaa ihoärsytystä.

Minullakin iho oikein helottaa kun niin säteilee että on kuin jotain radioaktiivista mönjää olisi naamaansa lykkinyt kuin naama suorastaan loistaa ja säteilee pimeässä syysillassa

Vierailija
74/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika tarkat ihanhoitorutiinit. Olen ostanut kangasmaskeja, joka upotetaan kasvoveteen ja pidän maskia naamalla vartin. Kostettaa

Vierailija
75/76 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja lotraan sitä suoraan kasvoille, en pyyhi vanulapulla. Kosteuttaa ja virkistää. Sitten seerumi, kosteusvoide tai ei mitään.

Vierailija
76/76 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika tarkat ihanhoitorutiinit. Olen ostanut kangasmaskeja, joka upotetaan kasvoveteen ja pidän maskia naamalla vartin. Kostettaa

Mä suostun käyttämään vain korealaisia tuotteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän