Käytätkö kasvovettä?
Itselläni tällä hetkellä käytössä kolme erilaista ja omalla ihollani kasvovesi on jopa tärkeämpi kuin voide.
Kommentit (76)
En. Kertokaapa miksi sitä pitäisi käyttää? En nimittäin tiedä.
Kyllä käytän. Ostan marketista halvinta misellivettä ja putsaan sillä mokkakengät. Suosittelen.
Käytän talviaikaan. Ei riitä mikään pelkkä voide kosteuttamaan tarpeeksi. Täytyy laittaa ensin kosteuttava, hyaluronihappoa sisältävä kasvovesi, sitten seerumi ja sitten vielä voide lukitsemaan kosteuden ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän. Ostan marketista halvinta misellivettä ja putsaan sillä mokkakengät. Suosittelen.
Misellivesi on eri asia kuin kasvovesi.
Vierailija kirjoitti:
Ihon kosteuttamiseen.
Ap
Kyllä, se on aivan ehdoton. Olen todella kuivaihoinen talvella ja kosteuttava kasvovesi on auttanut siihen, oikeastaan on ihan sama millaista voidetta käyttää kunhan iho on hyvin kosteutettu.
Kyllä, käytän. Tällä hetkellä https://www.vitamiini.org/paras-kasvovesi/ tuo on uusi lemppari. Voittanut testin ja iho säteilee kivasti ja näyttää paljon nuorekkaammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon kosteuttamiseen.
Puhdistamiseen
Vierailija kirjoitti:
Niitä on erilaisia eri tarkoituksiin. On kosteuttavia, jotka antaa iholle vesikosteutta joka sitten lukitaan voiteella tai öljyllä ihoon. On puhdistavia, jolla voi putsata iholta loput meikinjäämät ja liiallista rasvaisuutta. On huokosia supistaviakin. Ja kuorivia AHA, BHA-tms. happoja sisältäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misellivesi on eri asia kuin kasvovesi.
Ai anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän talviaikaan. Ei riitä mikään pelkkä voide kosteuttamaan tarpeeksi. Täytyy laittaa ensin kosteuttava, hyaluronihappoa sisältävä kasvovesi, sitten seerumi ja sitten vielä voide lukitsemaan kosteuden ihoon.
Sama itsellä iho menee talvella niin koppuraiseksi että on pakko käyttää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, käytän. Tällä hetkellä https://www.vitamiini.org/paras-kasvovesi/ tuo on uusi lemppari. Voittanut testin ja iho säteilee kivasti ja näyttää paljon nuorekkaammalta.
Tuo Whamisan kasvovesi on yksi parhaista joita olen käytänyt. Pysyy talven kosteuttama iho kunnossa ja jättää pehmeä tunteen. Käytän myös kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä ihanasta kosteutetusta tunteesta mikä tulee kasvoille
Kyllä, tottakai käytän. Kuuluu ihonhoitoon
Aina pesun jälkeen. Se kosteuttaa ja puhdistaa.
Ahaa, kiitos tiedosta. Mitä kasvovettä suosittelette pintakuivalle, mutta vain pintakuivalle iholle jossa ruusufinniä eli ärtymisherkkä monille voiteille.
Tähän saakka olen käyttänyt vain Humektania jos iho tuntuu kiristävältä, ja muulloin vain Arbutin seerumia. Näillä olen pärjännyt hyvin kunnes ruusu rokahtaa jolloin tarvitaan lääkevoidetta tai antibioottia.
Joo, käytän.