Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksa palautti asevelvollisuuden

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi maapallo olla parempi ja ystävällisempi paikka kaikille. Turhia sodat. Muutos lähtee jokaisesta itsestä inhimilliseen suuntaan. Muiden ymmärtäminen ja omat rajat.

Ehdottomasti olen kanssasi samaa mieltä. Harmillista vain, että sotaan joutuminen ei ole itsestä kiinni. Kysypä keneltä Ukrainalaiselta tahansa, eivätkö halunneet elää rauhassa. Mutta taas saapui veli venäläinen auttamaan panssarivaunu perseen alla. Ihan kutsumatta tällä kertaa.

Vierailija
22/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mietinyt että kantaako ne naisalokkaat tosiaan raskaat täyspakkauksensa itse vai meneekö miesalokkaiden niskaan nekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehille kyselyn täyttäminen on pakollista, naisille vapaaehtoista."

Tätä on tasa-arvo Euroopassa vuonna 2024. 

Saksahan ei ole tasa-arvon mallimaa, ainakaan kuten me sen ymmärrämme. Siellä on kotirouvakulttuuri ja perheverotus. 

Mutta, olen kysynyt ennenkin, Suomessa miehet ovat aina olleet enemmistönä lainsäädännössä eli eduskunnassa, miksi ette miehet itse korjaa tätä teidän sukupuolta koskevaa epäkohtaa? 

Älä höpötä. Demokratiassa enemmistö päättää ja enemmistö suomalaisista äänestysikäisistä on naisia. Kansanedustaja ajaa niitä asioita joita ajamaan hänet on valittu, hän ei siis ole eduskunnassa sukupuolensa vaan äänestäjiensä edustajana.

Vierailija
24/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa osaa nämä maanpuolustusasiat ehkä parhaiten maailmassa. Todisteet löytyvät arkistoista vuosilta 1938-1945.

Kun Saksa löytää itseluottamuksensa uudelleen ja ryhdistäytyy, se on hienoa. Rechts Links, Rechts Links!

Vierailija
25/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti 80 miljoonan maa ja pienempi reservi ku Suomella. Ei saatana

Vierailija
26/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ajoivat siis ydinvoiman lisäksi myös puolustusvoimat alas Saksasta. Mielenkiintoista

Mistähän valtiosta neuvot ovat vihreille tulleet? Koska tämä myönnetään. 

Vihreät -aina historian väärällä puolella 

Vierailija
27/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi maapallo olla parempi ja ystävällisempi paikka kaikille. Turhia sodat. Muutos lähtee jokaisesta itsestä inhimilliseen suuntaan. Muiden ymmärtäminen ja omat rajat.

Ehdottomasti olen kanssasi samaa mieltä. Harmillista vain, että sotaan joutuminen ei ole itsestä kiinni. Kysypä keneltä Ukrainalaiselta tahansa, eivätkö halunneet elää rauhassa. Mutta taas saapui veli venäläinen auttamaan panssarivaunu perseen alla. Ihan kutsumatta tällä kertaa.

Korjaan sen verran sun sanomisiasi, että oikea lause on: Kutsumatta TÄLLÄKIN kertaa 

Vierailija
28/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla päin armeijan kanssa tekemisissä olemista pidetään luuserismin merkkinä...joten aika lailla saava "ei nappaa"-vastauksia.

Siellä myös uskotaan, että sinne voi tulla tsunami ja tuhota kaikki ydinvoimalat, koska Japanissa näin kävi :DD

Vierailija
29/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mikään asevelvollisuus vaan vapaaehtoinen asepalvelus.

Vierailija
30/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän rajat eivät pääty koskaan. 

Sittenhän on varmaan ok jos me otetaan Karjala ja Petsamo?

Vierailija
31/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehille kyselyn täyttäminen on pakollista, naisille vapaaehtoista."

Tätä on tasa-arvo Euroopassa vuonna 2024. 

Saksahan ei ole tasa-arvon mallimaa, ainakaan kuten me sen ymmärrämme. Siellä on kotirouvakulttuuri ja perheverotus. 

Mutta, olen kysynyt ennenkin, Suomessa miehet ovat aina olleet enemmistönä lainsäädännössä eli eduskunnassa, miksi ette miehet itse korjaa tätä teidän sukupuolta koskevaa epäkohtaa? 

Koska se ei ole perinteisille miehille mikään epäkohta. Jotkut vain haluavat tasa-arvo fanaatikoille osoittaa heidän sokeat pisteensä.

-sivusta

Ja katsotaan, että maan puolustaminen on tärkeämpää kuin tasa-arvo. Ja se on oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi