Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1235)

Vierailija
1141/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja lukuisia pöllöjä tilanteita on takana, kun lääkärit haluavat tietää allergiani, sairauteni jne. vaikka ihan hyvin lapsesta ja papereista näkevät, että ei ole biolapseni.

Todella älykästä tilittää isän suvun lukihäiriöitä yms...

Mä tilitin tyttären allergiat viimeksi uudessa hammaslääkärissä, kun piti kertoa omat. Nyt joudun seuraavalla käynnillä tarkistamaan ne ja sanomaan, että viimeksi löi vähän tyhjää siinä kohtaa.

Ja sitten jäin vielä jumiin lääkeaineeseen ketiapiini, ketiapiini, ketiapiini, jota sanaa makustelin suussani ja tunsin olevani narkkari.

Jotenkin en saanut mieleen vakituisen nukahtamislääkkeeni nimeä, joka on Ketipinor. Ja juu, on se myös psykoosilääke, tiedän hyvin, mutta mulla säätää nukkumista kun en itse osaa.

Vierailija
1142/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juttu et vedä jo pois. Alan epäillä kuka näitä ikivanhoja juttuja tänne vetääääää!

No kuule ihan sama, sinä kymmenen vuoden takainen narisija, ei koko maailma sinun ole ja minua tämä ketju ainakin huvittaa nyt v. 2021.

Eilen piti lähellä puoltayötä lopettaa lukeminen kun huutonauroin niin että pelkäsin naapurien hermostuvan. Oikeasti nauroin niin että alkoi itkettää, se oli outoa.

Mutta osaako kukaan selittää, miksi on paljon näitä katkenneita viestejä, joista puuttuu jotain alusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juttu et vedä jo pois. Alan epäillä kuka näitä ikivanhoja juttuja tänne vetääääää!

No kuule ihan sama, sinä kymmenen vuoden takainen narisija, ei koko maailma sinun ole ja minua tämä ketju ainakin huvittaa nyt v. 2021.

Eilen piti lähellä puoltayötä lopettaa lukeminen kun huutonauroin niin että pelkäsin naapurien hermostuvan. Oikeasti nauroin niin että alkoi itkettää, se oli outoa.

Mutta osaako kukaan selittää, miksi on paljon näitä katkenneita viestejä, joista puuttuu jotain alusta?

Joskus viesteissä oli pakollinen otsikko ja siksi viestin alku kirjoitettiin otsikkokenttään, kun ei kukaan mitään otsikkoa jaksanut käydä keksimään. Nyt kun tuo otsikko on poistunut, niin siinä on hävinnyt myös viestien alku.

(Joku voi oikaista, jos meni väärin, koska tämä oli vähän jo hämärä muistikuva asiasta...)

Vierailija
1144/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:29"]

Kerran baarissa hyvännäköinen mies tiskillä tilasi juomaa vilkaisten samalla minuun. Ajattelin, että hän vitsailee, kun sanoi: "Y-y-yksi olut". Olin juonessa mukana ja jatkoin: "mu-mu-mulle kans!" Siitä mies riemastuneena avaa keskustelun: "Ä-ä-änkytätkö sinäkin?", johon minä supernolona: "E-e-en..."

Anteeksi jos pilaan tämän ketjun, mutta änkytyksestä kärsivänä tämä nosti aikamoisen vihan pintaan. Olet idiootti.

Itse olet/olit 2013.

Tiedoksesi, että ihminen alkaa vaistomaisesti matkia kiinnostavaa henkilöä. Sitä kutsutaan sosiaaliseksi adaptaatioksi. Empatiakykyyn liittyvä asia.

Toiseksi; toivottavasti olet jo saanut apua ongelmiisi, jotka ovat äärimmäisen heikko itseluottamus, huono itsetunto ja kyvyttömyys impulssikontrolliin. Noita parantamalla änkytys lakkaa häiritsemästä itseäsi ja vähenee.

Vierailija
1145/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin vahingossa uuden poikaystäväni vanhemmille että äitini on lääkäri. On oikeasti sairaanhoitaja. Hermostuneena lipsautin.

Myöhemmin jotenkin tönkösti kerroin asian oikeaan laidan. Olivat ihan hämillään.

Vierailija
1146/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin vahingossa kerran olevani balettitanssija yhdelle uberkuski miehelle koska en halunnut paljastaa omaa henkilöllisyyttäni vieraassa maassa. Tää mies vaan innostui tästä lisää ja tuli stalkkaamaan mua hotellin aulaan kolme päivää putkeen.

Vierailija
1147/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vahingossa sano ammatikseen muuta kuin on. Tuota en kuitenkaan ymmärrä, että satunnaisesti kohdatut ihmiset alkavat kyselemään ammattia, oikeastaan silloin voikin sanoa ihan mitä lystää, koska mitä se puolituntemattomille mitään kuuluu.

Vierailija
1148/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, miksi mun mies valehtelee ja lipsauttelee jatkuvasti ns. pikkuvalheita?

Tyyliin, ostin eilen uuden polkupyörän vaikka on ostanut sen kuukausi sitten?

Miksi pitää värittää ja valehdella?

Vierailija
1149/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei ole uskonut kuitenkaan. Et tk-lääkärit puistoissa pyöri

Vierailija
1150/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ei ole uskonut kuitenkaan. Et tk-lääkärit puistoissa pyöri

Ei niin, niillä on omat, leikkipaikoiksi kutsutut alueensa minne rahvas ei pääse.

Vierailija
1151/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, miksi mun mies valehtelee ja lipsauttelee jatkuvasti ns. pikkuvalheita?

Mun mies tekee samaa. :( 43-vuotias koulutettu, työssäkäyvä perheen isä. On tehnyt tuota niin kauan kuin on tunnettu ja aiheuttanut meillä monet riidat. Tilanteet on ihan typeriä, arkisia ja pieniä juttuja, ja en voi käsittää ettei voi puhua rehellisesti. Valehtelmalla niistä asioista tulee sitten isoja juttuja ja riitoja. Olisi kyllä kiva tietää, mikä tätä aiheuttaa.

Vierailija
1152/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.

Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.

Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.

Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!

T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta

Vierailija
1153/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2011 klo 23:43"]

Joskus kauan sitten parikymppisenä kävin Ruotsissa risteilyllä. Tukholmassa ajattelin käväistä paikallisessa Alkossa katselemassa viinivalikoimaa ja kysyin joltain vastaantulijalta huonolla ruotsillani "anteeksi, mutta missä on lähin Aktiebolaget?"...

Mikä tässä on hauskaa? Eikö se ole alko ruottiksi?

Aktiebolaget = osakeyhtiö

Systembolaget = Ruotsin Alko

Pakkoruotsista todellakin on iloa.

Vierailija
1154/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV sarja YLE Areena luota minuun.Sairaanhoitaja saa potkut ottaa lääkärin papereista kopiot ja vaihtaa kuntaa esiintyy lääkärinä väärällä nimellä eikä osaakaan oikeesti.Valelääkäreitä on .

Vierailija
1155/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lipsautti VAHINGOSSA olevansa lääkäri..harvemmin noin hölmöjä lipsautellaan. Onko itsetuntosi kohdillaan? Hävettääkö oma ammattisi?

Vierailija
1156/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee samaa. :( 43-vuotias koulutettu, työssäkäyvä perheen isä. On tehnyt tuota niin kauan kuin on tunnettu ja aiheuttanut meillä monet riidat. Tilanteet on ihan typeriä, arkisia ja pieniä juttuja, ja en voi käsittää ettei voi puhua rehellisesti. Valehtelmalla niistä asioista tulee sitten isoja juttuja ja riitoja. Olisi kyllä kiva tietää, mikä tätä aiheuttaa.

Oma mies valehtelee treenimäärästään. Sanoo että juoksee joka lenkki 10km vaikka todellisuudessa ei voisi mitenkään ehtiä siinä ajassa juosta niin paljon.

Vierailija
1157/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin veljeni sotilasvalassa, ja yritettiin ryhmäkeskustelussa samalla sumplia kaveriporukan kanssa näkemistä. Mä kirjoitin ryhmään että "Hei palaan asiaan vähän myöhemmin, oon sotilasvalas!" Kun parin tunnin päästä katsoin puhelinta, oli kaverit pohtineet keskenään, mikä hemmetti on sotilasvalas

Ai että, tämä oli parasta pitkään aikaan, ”Oon sotilasvalas!” 🤣

Vierailija
1158/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran baari-illan pääteeksi ostamaan ranskikset grilliltä itselkeni ja taksi jonossa odottaville ystävilleni. Jostain syystä kun aloin tekemään tilausta, puhuin venäläisellä tms. aksentilla.

Ai kauheeta :). Sitten kun siinä grillillä olisi sattunut vaikka pahoinpitelytilanne ja poliisi etsisi todistajaksi suomea venäläisellä murteella puhuvaa naista... Okei, kaukaa haettua, mutta kaikenlaistahan voi sattua.

Sitten pitäisi jatkaa sitä murtaen puhumista ehkä kun kuullaan todistajana 😂 hyvä tavaton, mun naamaan ja vatsaan sattuu jo.

Vierailija
1159/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyorena tyttönä halusin olla erityisen kohtelias eräässä kaupassa. Pois lähtiessäni sanoin: kiitos ja paljon näkemiin! (Näkemiin ja kiitos paljon)

Eihän tuo mikään kauhea moka ollut, mutta kyllä hävetti monta päivää.

Vierailija
1160/1235 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tervehtiä ja kelasin samaan aikaan päässäni "Moi" ja "Hei" -tervehdyksiä. Aivoni eivät osanneet päättää, kumpaa olisi sopivampi ko. tilanteessa käyttää ja lopulta huomasin huutaneeni tervehdykseksi "HOI!" niin kovaan ääneen että vastapuoli hypähti ilmaan ja ihmetteli, mistä torun häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän