Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(
Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".
En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(
Kommentit (1235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olivat ne Angelan tappioon johtaneet seikat. Huomiolle pantavaa on, että 10 miljoonaa antoi Saksassa äänensä nimenomaan vastapuolelle kuin angelalle eli ma mu vstaiselle puolueelle.
No nyt ei ihan liity ketjun aiheeseen...
Pakkomielteisellä kaikki liittyy siihen pakkomielteeseen. Vähän pysyvämpi ja vakavampi aivotoiminnan häiriö kuin nämä ketjun hajamielisyystiltit, joita sattuu ihan kaikille väsyneenä/stressissä/keskittyessä johonkin muuhun kuin käsillä olevaan asiaan.
Toivon että tämä tyyppi on jo ohjattu avun piiriin v. 2021
Kiva nähdä, että enemmistö osaa nauraa itselleen. Se on terveen egon merkki ❤
Minulle kävi nolo tilanne Porvoossa kun kävelin joenrantaa. Siellä oli joku nainen vatkaamassa matonpesulaiturilla. Lienekö jo foorumilainen?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas, miksi mun mies valehtelee ja lipsauttelee jatkuvasti ns. pikkuvalheita?
Tyyliin, ostin eilen uuden polkupyörän vaikka on ostanut sen kuukausi sitten?
Miksi pitää värittää ja valehdella?
Jatkuva tuollainen käytös viittaa vähintään persoonallisuushäiriöön ellei vakavampaan.
Satunnaisesti jokaiselta voi lipsahtaa vahingossa "vale" , oikeasti väärä sana väärästä muistipaikasta. Sille altistaa esim. väsymys ja se, ettei voi keskittyä (kun joutuu miettimään jotain muuta tai multitaskaamaan)
Jokaisella on oma kokemus siitä, että suusta tulee väärä sana. Kaikki eivät sitä itse huomaa vaan jankuttavat täällä vuodesta toiseen, että "keksittyä". Toisaalta narsistit eivät virheitään myönnä, vaikka ne huomaisivatkin.
Hieno ketju huolimatta pienestä määrästä huomionkerjuussa olevia idiootti(jonneja).
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaadi mitään lipsautuksia.
Riikasta valmistuneitako?
Vierailija kirjoitti:
Kuulun niihin ihmisiin, jotka hermostuneena puhuvat paljon enemmän, kuin olisi järkevää. En ikinä osaa vastata lyhyesti esim. työhaastattelussa, vaan jään höpöttämään jotain irrelevanttia. Monesti kerron itsestäni ihan tarpeettoman paljon ja vielä hölmöjä asioita. En vain saa suutani kiinni.
Pari viikkoa sitten olin veljeni häissä. Siellä oli myös serkkujeni perhe, ja olin jo ennakkoon pelännyt, että joutuisimme samaan pöytään, kuten tietysti kävikin. Varsinkin serkun vaimo on ihan kuolettavan tylsää ja vaivaannuttavaa seuraa ja pahin painajaiseni olisi, että joutuisin viettämään heidän kanssaan aikaa. Siinä sitten kuulin heti tervehtimisen jälkeen kutsuvani heidät lapsineen sekä kotiimme ETTÄ viikonlopuksi kesämökillemme! Mieheni katsoi minua, kuin vähä-älyistä. Olen toivoton...
Sukulaissieluni!
Aikanaan, kaiketi jonkinlaisessa vauvakuplassa, esittelin itseni epähuomiossa silloisen mieheni nimellä (tai jonkinlaisella oman ja hänen etunimensä sekoituksella yhdistettynä sukunimeemme). Henkilö, jonka tapasimme, oli mieheni kaima. Miehet olivat ensin kätelleet ja esittäytyneet, ja omalla vuorollani sitten toistin tuon nimen jotenkin automaattisesti. Sain hiukan hämmästyneen katseen kättelemältäni herralta, ja onneksi samalla mahdollisuuden korjata erehdykseni.
Kerran sanoin ikäni vuoden yläkanttiin yhdelle tyypille. Jotenkin ajattelin mielessäni että täytän sen verran ja sitten sanoinkin sen lukeman vahingossa ääneen.
Ei paha moka mutta nolo kun myöhemmin tuli ilmi että olen kuitenkin vielä vuoden nuorempi.
Mä menin kerran teininä suoraan hammaslääkäristä kirjastoon ja mulla oli tosi tuhdisti puudutettu naamaa. Olin menossa anomaan uutta kirjastokorttia. Kirjastotäti antoi mulle lapun täytettäväksi ja mä unohdin meidän osoitteen ja oman syntymäaikani. Mun piti kysyä siskoltani niitä. Sit mua alkoi naurattaa koko tilanne ja kirjastotäti katsoi mua kuin vähä-älyistä. Samalla kun nauroin, mulla alkoi puudutuksen takia kuola valumaan toisesta suunpielestä. Kyllä hävetti ojentaa kuolaista paperia takaisin kirjastonhoitajalle.
Kerran joskus lukioikäisenä meinasin vahingossa laittaa isälleni tekstiviestin "olen raskaana". En tiedä mitä päässäni sinä hetkenä liikkui, enkä muista mitä minun oli määrä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.05.2011 klo 22:11"]
Itselleni kävi nolo moka. Hyvä ystäväni seurusteli ja koska hän asui toisella puolella suomea näimme harvoin enkä tuntenut juurikaan muita hänen suvustaan/lähipiiristään.. Aina kun näimme meitä oli isompi porukka ja olin sekoittanut jostain syystä hänen veljensä ja poikaystävänsä.. no sitten tuli kihlajaisten vuoro ja ajoimme pitkän matkan ystäväni lapsuudenkotiin jossa juhlat pidettiin. Sisällä sitten kaikki olivat toimittamassa tervetulleeksi ja kättelin perhettä ja halasin ystäväni ja toivotin kovasti onnea. Juuri sitä ennen olin vain nyökännyt hänen " veljelleen" joka seisoi vieressä. Ihmettelin kun näin "sulhasen" kauempana että onpa töykeä jos ei tule tervehtimään. Kysyinkin sitten, että "no missäs se Sun sulhasesi on?" Johon ystäväni " no tässä". Minä suu auki tuijotan että mitä helvettiä sanomatta mitään. Sitten vaan sönkkäsin jotain, että "niin joo, onnea". Vasta sitten tajusin mokan jota en ole vieläkään kehdannut myöntää.. kyllä hävetti!!
Apua, mulla on käynyt vähän samalla lailla.. Olin aika viimeisilläni raskaana ollessani mieheni yhden kaverin häissä enkä tuntenut sulhasta kovinkaan hyvin ja morsianta en lainkaan. Olin tosi väsynyt ja juhlat vaan jatkuivat. Mukana oli paljon miehen kavereita ja kouluaikaisia tuttuja, joita en niin hyin tuntenut. Yksi tuli juttusille jossain vaiheessa iltaa, varmaan kun näytin siltä että nukahdan istualleni. Kyseli kaikkea mitä meille kuuluu ja minäkin sitten sain puristettua kysymyksen, että no mitäs sulle ja tyttöystävälle nykyään kuuluu. Mies näytti aika hölmistyneeltä vastatessaan että niin no mentiin juuri naimisiin... Aivan aivan, sinähän se sulho olitkin!! Sekoitin jotenkin yhteen toiseen mieheni kaveriin, jota en myöskään tunne kovin hyvin. Todella noloa...
Miehen täti kertoi aina tyttärestään ja tämän kissasta ja poikaystävästä Sanna, Ville ja Juuso -nimillä. Jotenkin me ymmärsimme, että Ville olisi kissa ja Juuso poikaystävä. Kerran sitten Sanna ja Ville tulivat kylään, ja hämmästyimme aidosti, kun Ville olikin mies eikä kissa.
Eräänä iltana en olisi oikein jaksanut lähteä koiran kanssa kävelylle.. Lähdin kuitenkin ja parin sadan metrin päästä huomasin, että koira jäi sisälle.
Menin kerran paniikkiin kun tuli vanha ope vastaan ja alkoi kysellä mitä teen, niin sanoin et opiskelen lähihoitajaksi. En ymmärrä miksi piti valahdella
Minä sanoin vahingossa vaimoni siskolle että en ole gynegologi mutta voisin vilkaista. Hän antoi minun vilkaista.
Minulle kävi nolo tilanne Porvoossa kun kävelin joenrantaa. Siellä oli joku nainen vatkaamassa miehen munaa siinä laiturilla. Menin kysymään että onko toi nyt sopivaa käytöstä, vastaus oli: on serkkuja tässä ollaan.
Kerran joskus lukioikäisenä meinasin vahingossa laittaa isälleni tekstiviestin "olen raskaana". En tiedä mitä päässäni sinä hetkenä liikkui, sillä kyllä hän käytti aina kumia minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Eräänä iltana en olisi oikein jaksanut lähteä koiran kanssa kävelylle.. Lähdin kuitenkin ja parin sadan metrin päästä huomasin, että koira jäi sisälle.
Mä olen lähtenyt rullaluistelemaan ja huomannut parin sadan metrin päässä, että puuttuukin kypärä.
Pakko palata, koska edessä olisi ollut mäkinen reitti, ja hengenvaara, jos suistuisi pää edellä tienposkeen.
Mä olen lähtenyt rullaluistelemaan ja huomannut parin kilometrin päässä, että puuttuukin toinen rullaluistin.
Pakko palata, koska edessä olisi ollut mäkinen reitti, ja hengenvaara, jos suistuisi jalka edellä ojaan.
Onhan niitä väärentäjiä jopa toisten ihmisten tietoja väärennetty ja sukupapereita jopa tilejä ja todistuksia. Vääriä lääkäreitä on aina ollut laittomia ja väärennetyillä papereilla. Tähän sopii YLE TV sarja luota minuun. Siinä nainen kateudesta ottaa toisen naisen lääkärin paperit itselleen ja nimen.
Samaa mieltä minäkin,mitä häpeämistä tk-lääkäri on? Häpesi oma valhe, TR-lääkäri ei tänne kirjota,ellei ole mielenterveyslääkäri ,sillä viilaa heilläkin paljon..tuttavani käy terapiassa ja sanno se on ihan hullu,siis lääkäristään!