Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(
Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".
En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(
Kommentit (1240)
Päädyin harrastamaan baari-illan jälkeen seksiä opiskelu ajoilta tuntemani miehen kanssa. Hän kysyi minulta että olenko puhdas. Käsitin kysymyksen väärin johon vastasin että kävin minä illalla suihkussa :-D :-D Meni hetki ennen kun tajusin että mitä kysymys tarkoitti ja sitten korjasin että ei, ei minulla ole sukupuoli tautia.
Toinen hupaisa juttu sattui (tosin se oli miehen moka) kun sovittiin treffejä. Viestittelimme ja laitoin kellonajaksi klo. 17:00. No miestä ei näy ei kuulu. Otan yhteyttä niin mies mulle sanoo että enkös minä kellonajaksi laittanut seitsemältä. Sekoitti seitsemäntoista kello seitsemään. Minä vastasin että laitoin klo. 17. en klo. 19. Hieman myöhästyneenä mies tuli paikalla mutta ei siitä sen vakavampaa sit tullu koska se mies vaikutti jotenkin mouholta :-D
Mieheni (silloisen poikaystäväni) veli aloitti jatko-opinnot samassa oppilaitoksessa kanssani, muutamaa vuotta myöhemmin. Moikkailtiin tuttavallisesti ja juteltiinkin, tietysti. Kerran ympärillämme oli molempien vuosikurssilaisia, ja joku kysyi, mistä tunnemme.
Mä siinä nopeesti, että Mikon poikaystävä on mun veli.. Ja tota mokan tajusin vasta myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vauva oli n 5kk ja lääkäri kysyi että milloin pikkuinen on syntynyt niin menin ihan lukkoon ja vastasin että "Mä en todellakaan muista"
Menin ihan punaiseks ja olisin voinut vajota maan alle:)
Kuka nyt ei oman lapsen syntymäpäivää muista..Tää oli meidän viiden lapsi.
Minulla ei ole vielä lapsia mutta olen aivan toivoton muistamaan päiviä jne. Kauhuissani odottelen jos lapsia hankin kuinka ihmiset kyselevät kuinka pitkällä raskaus on..
Tossa on jo kyse tyhmyydestä,kuinkahan moni nainen kuvittelee olevansa nuorempi mitä on ja toiseksi alaikäisetkin voi tulla raskaaksi,siinämielessä hölmö kommentti mieheltäkin.
Tekstailin silloisen säädön kanssa niitä näitä.
Minä: onpas ollut paljon tekemistä tänä viikonloppuna
Säätö: aijaa, missäs sitä on tullut reissattua?
Minä" *pitkä selostus kaikista tekemistäni ulkomaanmatkoista*
....
Yhtenä aamuna minun piti viedä lapset tarhaan meidän kakkosautolla jota mies ainoastaan käyttää (on vanha ja jo huonokuntoinen, ei halua antaa mun ajaa sillä :D mutta tuo pikkupätkä tarhaan ja takas oli nyt pakko kun miehen oli pitänyt viedä aamulla ykkösauto huoltoon). Mies sanoi illalla että jättää auton avaimet eteisen pöydälle ja varmisteli moneen kertaan että saankohan vietyä lapset sillä autolla ku se on vähän arvaamaton... Sanoin tietenkin vähän nokkavasti että kait minä nyt osaan autoa kun autoa ajaa tuon pikkumatkan vaikka mikä ois! No aamulla meillä tuli lasten kanssa vähän kiireinen lähtö mikä ärsytti, olin muutenkin vielä tavallista väsyneempi kun meillä oli kaverini lapsineen ollut yötä kylässä ja oltiin valvottu pitkään. No sain lapset turvaistuimiin ja istuin kuskin paikalle enkä millään saanut auton avainta sopimaan virtalukkoon, yritin väännellä rattia ym. vaikka ajattelinkin että tuskinpa tässä rotiskossa on edes ajonestoa... Poika hoki kokoajan vieressä jotain supermanistä (on kova supersankari-fani) ja minua alkoi vaan hermostuttaa enemmän kun olisi muutenkin ollut hoppu niin soitin sitten äkäisenä miehelle että mikä tätä autoa vaivaa kun ei avainkaan mene paikoilleen! No mies tietenkin kysyy että yritätkö oikeaan paikkaan laittaa sitä avainta ja meinaan jo tosissani suuttua että kait minä nyt osaan auton käynnistää oikein! No siinä tiuskitaan hetki toisillemme ja sitten mies kysyy että onko sinulla oikea avain? Sanon että tietenkin on, otin sieltä eteisen pöydältä ja sitten pikkuhiljaa alkaa raksuttaa ja huomaan että eikun ei tää taidakaan olla tän auton avain... Olin ottanut kaverini autonavaimen! Hän oli myös jättänyt autonsa avaimen eteisen pöydälle! Vieläkin ositain kiukkuisena ja osittain nolona lopetan puhelun miehelle sopertaen että haenpa sen oikean avaimen sitten... ja avainta hakiessa huomaan mitä poikani superman-jankutus oli tarkoittanut, autonavaimissahan on superman-logo avaimenperänä! Kyllähän minä sen tietenkin tiesin mutta siinä häslätessä unohtui täysin enkä osannut yhdistää poikani selostusta omaan sähläykseeni liittyväksi kun muutenkin selittää jatkuvasti jotain :D Hänhän oli vain yrittänyt auttaa äitiään kertomalla että pitäisi olla superman-avaimet! Tällöin alkoi jo naurattaa koko säätäminen ja pyysin anteeksi pojalta kun en hoksannut mitä yritti selittää sekä myöhemmin soitin miehelleni myös ja naureskeltiin että eipä sujunutkaan tuolla autolla ajo kovin sujuvasti tosiaan :D niinkuin mieheni oli manannutkin! Ja huom, jos jotain jää mietityttään niin auton ovet ei ollu lukossa (asutaan maalla) vaan huomasin että jotain on vialla vasta kun aloin käynnistämään autoa :)
Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen vieraalta planeetalta.
Kyllä nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis avaaja ei ole lääkäri, mutta sanoi vahingossa olevansa? Palstamammain typeryys saa uusia ulottuvuuksia! Siis miten retardi pitää olla, että tuollaisen erheen tekee? :D
Naisten äly ja osaaminen :D
Tässäpä oiva esimerkki tyypistä, joka ei tajua pelin henkeä tai siis puuttuu ns. pelisilmää. . Joka ikisissä pippaloissa, joissa on paljon ihmisiä yhdessä , on aina joku vastaava tosikko, joka ei vaan tajua.
Tämä on hauska ketju.
Jouduin viemään päivystykseen koiraani ja ilmoittautumisjonossa edelläni oli nainen kissansa kanssa ja kun kysyttiin syntymäaikaa, niin kissan omistaja sanoi omansa. Syntymävuosi oli 1957 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva oli n 5kk ja lääkäri kysyi että milloin pikkuinen on syntynyt niin menin ihan lukkoon ja vastasin että "Mä en todellakaan muista"
Menin ihan punaiseks ja olisin voinut vajota maan alle:)
Kuka nyt ei oman lapsen syntymäpäivää muista..Tää oli meidän viiden lapsi.
Minulla ei ole vielä lapsia mutta olen aivan toivoton muistamaan päiviä jne. Kauhuissani odottelen jos lapsia hankin kuinka ihmiset kyselevät kuinka pitkällä raskaus on..
Minä tiedän samanlaisen tapauksen ja lääkäri lähetti äidin ja lapsen takaisin odotushuoneeseen miettimään lapsen syntymäaikaa. (mielestäni paska lääkäri)
Itse juttelin baarissa tuhdissa humalassa erään neidin kanssa, ja siinä mielentilassa yritin keksiä jotain väkinäistä kohteliaisuutta, ja se vaatikin melkoista pinnistelyä aivotoiminnan suhteen. Huomasin, että hänellä oli kaunis ruskea mekko ja tummanruskeat silmät, niin ajattelin sanoa miten hieno mekko se on, ja miten hänen silmiensä väri sopii mekkoon kivasti.
Sanoin "Vitsi sulla on hienot tissit, sopii kivasti yhteen ton sun mekkos kanssa!"
Siinä kun piti sanoa mekosta katsoin alas, tarkoituksena katsoa sitä mekkoa ja katseeni osui juuri hänen rintojensa kohdalle, ja hänellä oli kyllä sen kokoluokan puskurit että aivot näköjään veti pari mutkaa suoraksi.
Sen muistan, ettei tuokaan känni kyllä suojannut häpeältä siinä tilanteessa. Jotain siinä yritin selitellä ja heitin pari huonoa läppää ja sain tilanteen jotenkin pelastettua. Tuo nainen kyllä nauroi, oli itsekin ihan hyvässä humalassa joten ei pahastunut kommentista ja jatkoi kyllä kanssani juttelua vielä jonkin aikaa. Mutten varmasti jättänyt mitään parasta mahdollista vaikutelmaa :D
Ja ei, tapanani ei ole ikinä kommentoida naisten rintavarustusta, olen normaalisti kohtelias ja hyvätapainen.
Joskus väsyneenä olin juttelemassa jollekin joka kysyi mitä teen työkseni. Olin lopettanut työni kuukautta ennen monista syistä johtuen, ja minulla oli kyllä säästöjä reilusti joten ajattelin, etten voi sanoa olevani työtön. Hänhän voisi vaikka ajatella että olen köyhä paska.
Sanoin sitten "olen keskituloinen paska."
Oltiin kavereiden kanssa laivalla ja tavattiin siellä miesporukka. Yksi niistä miehistä oli mielestäni eksoottisen näköinen ja jollakin kummallisella ajatusketjulla päättelin että hän puhuu englantia (vaikka kaverinsa olivat suomalaisia).
Menin juttelemaan ja kysyin englanniksi jotain. Mies vastasi suomeksi ja juteltiin siinä vähän aikaa jotain. Sama toistui pari kertaa, vaihdoin kielen englanniksi. Mies hermostui lopulta ja poistui kiroillen. En vieläkään ymmärrä, mikä minuun meni :D
Ihana ketju 😂.
Mut pysäytettiin poliisin puhallusratsiaan. Oman vuoron tultua yritin avata kuskinpuoleisen sähköikkunan. Painoin ensin vänkärin puoleisen ikkunan nappia. Huomattuani virheeni painoin äkkiä toista nappia, joka oli takapenkin ikkuna. Olin liikkeellä miehen uudella autolla ja perehdytys oli ilm.jäänyt hieman kevyeksi. En löytänyt mistään kuskinpuolen ikkunan nappia vaikka posket punaisena pyörin penkillä sitä etsien. Painoin sitten vielä yhtä nappia, josta katto nousee ylös ja autosta tulee avoauto. Poliisin ilme oli näkemisen arvoinen kun odotteli katon menemistä peräkonttiin. Siitä sitten poliisi ojensi puhalluspillin ikkunan yli, puhalsin ja puhaltamisen jälkeen tyynesti laskin katon takaisin ja jatkoin matkaani. Puoli kilsaa ajettuani oli pakko pysähtyä linkkapysäkille nauramaan.
Matkustimme ensimmäistä kertaa miehen siskon luo itäsuomeen. Siskopuoli kyseessä, joten tapasin hänet ensimmäistä kertaa. Menimme siskon kanssa lenkittämään koiria lasten jäädessä miesten kanssa kämpille. Reitin vieressä kulki metsän siimeksessä juna-rata ja kun näin junan kolistelevan ohi huuhdahdin kovaan ääneen ilahtuneena "Kattokaa JUNA!". Vasta sitten muistin, ettei junista innostuneet lapset olleetkaan mukana ja tuskin miehen sisko tai koirat siitä junasta niin kovin innostuisivat. Vähän nolotti kun sisko hieman hämmentyneenä sanoi, että juu tässä menee välillä junia...
Vierailija kirjoitti:
Joskus väsyneenä olin juttelemassa jollekin joka kysyi mitä teen työkseni. Olin lopettanut työni kuukautta ennen monista syistä johtuen, ja minulla oli kyllä säästöjä reilusti joten ajattelin, etten voi sanoa olevani työtön. Hänhän voisi vaikka ajatella että olen köyhä paska.
Sanoin sitten "olen keskituloinen paska."
Ihana :D nauran täällä vedet silmissä. Minullakin joskus suusta pääsee jotain ihan muuta, mitä olen ajatellut sanoa, kun ajatus juoksee omia latujaan, mutta ihan tuollaista ei ole vielä tullut sanottua.
Vierailija kirjoitti:
"Kattokaa JUNA!".
Hahaa :D! Voin kuvitella tämän tilanteen niin elävästi.
Onko muille sattunut tällaista että joku puhuu puhelimeen ja ette tajua sitä ja vastaatte henkilölle. Minulle pariinkin kertaan ja on aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen sairaanhoitajana ikäihmisten parissa. Liian monta kertaa on tullut vahingossa sanottua "lepää rauhassa" kun olen vienyt asukasta päivälevolle. Kerran talutin asukasta ruokasaliin pitkää käytävää pitkin, ja jostain käsittämättömästä syystä huomasin huudahtavani "ja ei muuta kuin valoa kohti vaan reippaasti!"
Et kai ole niitä kuolemanenkeleitä jotka hieman avustavat kohtaloa?
Vierailija kirjoitti:
Onko muille sattunut tällaista että joku puhuu puhelimeen ja ette tajua sitä ja vastaatte henkilölle. Minulle pariinkin kertaan ja on aika noloa.
Luettelin henkilötunnukseni ja keskustelin työntekijän kanssa joka olikin puhelimessa toisen henkilön kanssa 😶.
Kerran esittelin itseni omaksi isäkseni, eli ojensin käteni ja sanoin isän nimen. Naispuolinen olen.