Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1240)

Vierailija
561/1240 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin joulukortteja ja kirjoitin siskolle tyttönimen jota hän on käyttänyt viimeksi 20 vuotta sitten. Kaverin lapselle lähetin synttärikortin ja en kyllä muista kirjoitinko lapselle oikean sukunimen vai kaverin ex-miehen nimen...

Vierailija
562/1240 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oleskellut ulkomailla ja lomaromanssi takana.Menin varmuudenvuoksi aids tukikeskuksen hiv testiin.Siellä ystävällinen hoitaja tokaisi että sinullahan näkyy suonet hyvi,et taida jännitää johon minä sitten että joo,olen tottunut tähän piikittelyyn.Tajusin heti sanottuani että hoitaja varmaan epäili minun olevan aikamoinen narkkari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1240 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2011 klo 14:28"]

antanut rahan kuskille ja sen sijaan, että olisi sanonut minne on menossa hän sanoi reippaasti "Jyrki täällä hei" :D

[/quote]

Vähän mä repesin tälle!

Vierailija
564/1240 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Piti kaivaa tämä taas esiin että sai naurut, oliskohan tullut lisää kokemuksia :)

Ei kun minullakin on yksi! Juttelin työkaverin (onneksi etäisen) kanssa reissaamisesta, sitten jotenkin keskustelun lomassa ajauduin ajattelemaan ihan jotain muuta, samalla katsoen puhujaa silmiin ja nyökytellen. Tajusin, että hän oli kysynyt jotain ja kuulin vastaavani innokkaasti "joo!". No, selvisi että kysymys oli olenko koskaan käynyt Venäjällä, enkä todellakaan ole. En kuitenkaan mitenkään voinut enää mielestäni korjata tilannetta, joten kaveri jatkoi touhottamista Venäjän-reissuista ja yritin kommentoida asiantuntevaan tapaan. Vielä joskus muutama kuukausi tämän jälkeen asia nousi esiin lounaspöydässä, "Reettakin oli käynyt Venäjällä, missä päin se olikaan?". Mutisin jotain epäselvää ja ohjasin keskustelun takaisin yleisempiin aiheisiin...

Vierailija
565/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäni soittelen paljon ihmisille. Usein jää niin ripsu päälle, että kotipuhelimeen vastatessakin tulee sanottua "Maija Kokkonen tässä hei.". Äitini on saanut usein naureskella noille vastauksille.

Saan tosin usein vitsailla hänelle takaisin, sillä hänkin usein vastaa kotikännykkäänsä "Terveyskeskus, päivystys, sairaanhoitaja Koistinen puhelimessa eikuin siis Leena ei kun äiti tai no jotain hei..."

Olin aiemmin töissä eräässä asiakaspalvelukeskuksessa. Olin tavannut mielenkiintoisen oloisen miehen, ja kun hän soitti, vastasin jännittyneenä hänen tervehdykseensä, että  "kuinka voin auttaa?"

Vierailija
566/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sentään ihan noin ole käynyt, mistä ap. kertoi, mutta joskus on käynyt niin, että joku vieras ihminen on suurella varmuudella olettanut joistan vihjeistä, että esim. opiskelen jotain tiettyä alaa jota en opiskele., enkä ole saanut tilaisuutta korjata virhekäsitystä, ja hän on myötäilevästä elekielestäni päätellyt sen pitävän paikkansa enkä jälkeenpäin enää ole pystynyt korjaamaan virhekäsitystä, vaikka olisi tullut siihen tilaisuus.

Vierailija
567/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli syntynyt kolmas lapsi, vauva oli 3-kuinen ja valvottuja öitä takana saman verran. Olin vauvan kanssa ruokakaupassa, kannoin vauvaa auton turvakaukalossa. Mentiin kassalle, pakkasin tavarat ja kävelin autolle, havahduin vasta siihen kun yritin laittaa ruokakassia kiinni turvaistuimen telakkaan. No siihen jäi ruokakassi ja auton ovi auki kun ryntäsin sisään kauppaan vauvaa hakemaan. Onneksi olin pienessä lähikaupassa jossa tuntevat perheemme, sieltä se kassatäti jo tuli vauvan kanssa vastaan ja kehotti lempeästi minua menemään päiväunille vauvan kanssa kotiin päästyämme.

Vierailija
568/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se APn oikea ammatti oli

Vierailija
569/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran lankapuhelimeen äitini nimellä, täysin vahingossa. Ei tälle ole mitään selitystä. Onneksi äitini kaveri otti sen vitsinä. Kerran jouduin vastaamaan kämppiksen kännykkään ja jostain täysin käsittämättömästä syystä unenpöppörössä vastasin puhelimeen englanniksi.

Vierailija
570/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin töihin ilmoittaakseni etten tule,koska lapsellani on ripuli. Mutta kuulin itseni sanovan että Lapsellani on kova krapula

Vierailija
571/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi iskä istui sohvalla ja pyysi minua tuomaan hänelle keittiöstä banaanin.

Lähdin hakemaan ja sohvalla myös istunut äiti huusi perään että "tuo mulle kans!"

Lopputuloksena vein vanhemmille kaksi banaania kattilankannen päällä. Kansi oli tarjotin. Mä en vieläkään tiedä millä logiikalla ajattelin että tota äiti varmaan tarkoitti.

Vierailija kirjoitti:

Äitini pyysi mua laittamaan "teeveen kakkoselle". Kävin avaamassa telkkarin ja vaihdoin kanavaksi kakkosen. Samalla keittiössä liedellä ollut teevesi kiehui yli kattilasta. :) Hankala juttu, kun oma murre unohtuu.

Vierailija
572/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä sivulla pari ihmistä kirjoitti menevänsä sekaisin vuodenajoissa. Sama täällä. :D Oon oikeasti välillä pelännyt että mussa on jotain vikana, mut onneksi en ole yksin ainakaan... Aika usein mietin että onko nyt syksy vai kevät. Ei mulla sentään esim. kesä ja talvi sekaisin mene, mutta viime aikoina olen useinkin ihan pysähtynyt miettimään että onko se kesä kohta tulossa vai menikö se juuri. Hirveä pettymys aina kun tajuaa että talvea kohtihan tässä ollaan menossa. :D

Pari viikkoa sitten esittelin myös itseni miehen nimellä. Siinä sitä käteltiin mies ensin sanoi kätellessään että "Antti, terve." Sitten heti perään tuli mun vuoro ja tietysti kilttinä vaimona esittelin itseni Antiksi. Joo morjens.

Kerran myös unohdin nimeni. Olen tosi ujo muutenkin ja uusien ihmisten tapaaminen aina jännittää, että meni varmaan sen piikkiin. Harmi vaan, että tällaiselle ujolle hissukalle nuo mokaamiset ovat ihan erityisen hirveitä tilanteita. :D Olin kaverin bileissä, ja yllättäen yksi mulle tuntematon tyyppi tuli kättelemään ja esittelemään itsensä. Siinä sitten käteltiin ja tyyppi katsoi mua odottavasti, kun mä vaan mölisin jotain että "Ööööö mikäs mä olinkaan....." oikeesti löi ihan tyhjää. Kyllä se nimi jostain mielen sopukoista sitten lopulta löytyi mutta hävetti. Välttelin sitä tyyppiä sitten loppuillan. :D

Vierailija
573/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se APn oikea ammatti oli

Kuka jankkaa tätä?

Tää on yksi hauksimmista ketjuista ikinä! Ihanaa, että nostitte.

Vierailija
574/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää mikä ap:n oikea ammatti on.

Vierailija
575/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk- lääkäri unohti kertoa vielä yhden asian, jota joudut kuuntelemaan koko suvun sairauksien lisäksi. Eli kertomukset Taka- torsolan aluesairaalan hoitovirheestä Eulaalia - tädille, jota ei kuitenkaan hyväksytty hoitovirheeksi ja miten lääkärit eivät osaa hoitaa diabetestä vöhähiilihydraattisella ruokavaliolla jne. Koeta kestää. Olen erikoislääkäri enkä hiiskahda koskaan siitä kellekään.

Vierailija
576/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin aikoinani Gigantissa, jossa tuli pari kertaa lauottua tyhmiä juttuja:

Myin pyörätuolissa olleelle kaverille tulostimen ja totesin, että "kannattaa ostaa heti mustekasetit, niin ei tarvitse täällä kokoaikaa juosta". Äijä kommentoi hymyillen, että eipä ole ollut tapana juosta.

Samassa paikassa myös kävi niin, että tein asiakkaalle (vanhempi mummo) noutokuitin iPodista ja ohjeistin häntä menemään varaston noutotiskille saatesanoin "kuittia näyttämällä varaston kaveri lyö teille vehkeen käteen"

Vierailija
577/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menimme asuntonäyttelyyn mieheni kanssa olkoon vaikka Matti Huttunen.  Ovella tervehti omistajpariskunta kädestäpitäen ja miheni tormasi edellä sanoen Matti Huttunen ja minä perässä esitellen itseni: Matti Huttunen  eiku eiku......

Vierailija
578/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luetellut puhelimessa osoitetta myyjälle niin, että rapun kirjaimen sanoin d, niin kuin dildo. Tavallisesti käytän Davidia.

Vierailija
579/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä sanoin Halvaantuneelle potilaalle että käännypäs tänne minuun päin niin vaihdetaan lakana. Onneks potilaalla oli huumorintaju tallella ja kävi nauramaan ja sanoi että käännynhän minä.. heti kun vähän autat.

Vierailija
580/1240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kerrot seuraavan kerran tavatessanne, että teillä oli miehen kanssa hullu veto, että kuka valehtelee päivän aikana typerämpiä juttuja ja enemmän valehdellut voittaa...

Todistusaineisto kännykällä nauhalle jne. joka nyt jo tuhottu....

Pyydä anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi