Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1235)

Vierailija
441/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tossa taannoin muistanut millään sotuni loppuosaa jotain siinä vain änkytin.. no kassa sitten kysyi että onko sulla ajokorttia tai jotain näyttää. Ajokortti onneksi löytyi.

Vierailija
442/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheineen tuli katsomaan vauvaamme, joka oli silloin 2kk vanha. Kun he kysyivät että mikäs poikamme nimeksi tulikaan, vastasin pokkana hänen oiken etunimensä lisäksi siskoni 14v. pojan etunimen, joka ei ollut siis lähelläkään poikamme toista nimeä! se vaan tuli jostain kun piti nopeasti keksiä mikäs poikamme nimi nyt olikaan! Sitä vaan oli niin sekaisin väsymyksestä ja vauvasta, että puhuin muutenkin usein höpöjä, lähinnä miehelleni. ja unohtelin ostoksia kassalle tuijottaessani vauvaa koko ajan..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä, oli jo aamupäivä pitkällä, olin työkaverin kanssa tulossa omaan työpisteeseen takaisin, oltu siis koko aamu yhdessä ja toivotettu huomenet jo aikaa sitten. Työkaveri piti minulle ovea auki ja minä vastasin "huomenta". Minun piti siis sanoa kiitos.

Siitäkös naurua riitti...

Vierailija
444/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni soittelen paljon ihmisille. Usein jää niin ripsu päälle, että kotipuhelimeen vastatessakin tulee sanottua "Maija Kokkonen tässä hei.". Äitini on saanut usein naureskella noille vastauksille.

Saan tosin usein vitsailla hänelle takaisin, sillä hänkin usein vastaa kotikännykkäänsä "Terveyskeskus, päivystys, sairaanhoitaja Koistinen puhelimessa eikuin siis Leena ei kun äiti tai no jotain hei..."

olen monasti ajatuksissani vastannut kotona puhelimeen sellaisella "virkaäänellä" "siella-ja-siella Maija Meikäläinen puhelimessa, hyvää päivää"

Vierailija
445/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkiautomaatilla. Jo vuosia olen samaa korttia käyttänyt ja kerran taas menin automaatille nostaakseni rahaa niin en muistanut tunnuslukua. Siis en muistanut vaikka vielä päivää ennen sitä korttia käytin vuosia.

No, luku ei enää koskaan palanut mieleeni ja sainkin uuden tunnusluvun. Mutta kyllä tuntui tyhmältä kun ei muisti toiminut..

Olen myös tuollainen että höpöttelen kaikkien kanssa kaikkea ja joskus jostain syystä saatan paniikissa kertoa vaikka että siskollanikin oli jotain tms. Eikä mulla ole siskoa, 2 veljeä kylläkin :)

Joskus saatan tuijottaa jotian tuttua ihmistä ja yritän epätoivoisesti miettiä hänen nimeään... hetken miettimisen jälkeen kyllä palaa mieleen mutta ei jos joku nopeasti kysyisi.

Vierailija
446/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut uusimaan pankkikortin kahteen kertaan, kun tunnusluku on yhtäkkiä vain kadonnut päästä.

Kerran en muistanut lapseni syntymäaikaa päivystysvastaanotolla. Oli tosi noloa sanoa, ettei vaan muista.

Toisen lapsen syntymän jälkeen menin työllä ja vaivalla kauppaan kahden pienen lapsen kanssa, maksoin ja unohdin ottaa ostokset mukaan. Hiukkasen hävetti, kun kassa juoksi perään, että "Teiltä unohtui nää ostokset".

Vierailija
447/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut millään sanaa matkapuhelin! Puhelimessa sanoi asiakkaalle, että yhdistänkö makuupussiin! : ))

Tätä on naurettu, jos jonkin monta kertaa...

Vierailija
448/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannu vastata tohon, tuli jokin semmonen ajatuskatko. No sit työnantaja totes ett ei kai se niin tarkkaa oo ja kotsa mua vähän kuin jotakin idioottia.

Vastasin sit minkä ikäiset mun lapset on, vuodet ei vaan tullu yhtäkkiä mieleen.

Vierailija
449/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku seitsemän vuotta sitten olin lopettanut seurustelun "Jukan" kanssa ja parin kuukauden päästä tapasin nykyisen mieheni. Meillä kolahti lujaa ja nopeasti :)

Olin ostamassa uuden miehen kotiin Ikeasta sisustutavaroita ja näin pari kaveria siellä.

Kysyivät että mitäs sinä ja innoissani selitin että "Jukan" kotia tässä sisutan.

Oli naamat näkemisen arvoiset kun tosiaan eilen olin hehkuttanut uutta onneani ja kironnut tämän "Jukan" alimpaan Ebolaan :D

Vierailija
450/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tuli ulos mun suustani muodossa "olutta".

Vierailija
451/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun lapsia on useampi. Tuntee itsensä todella tyhmäksi ja ajattelee, että kysyjä luulee meillä olevan niin monta lasta, että en edes muista, kuinka monta niitä on. Mutta nopeaa kysyttäessä en taatusti pysty muistamaan kaikkien lasten syntymäpäiviä.

No tämä ei ole toisaalta yhtä hauska kuin nää muut. Mutta nolo tilanne kuitenkin.

Olkoot nimeni vaikka Marja Katariina Luttinen. Katariina puhuttelunimi. Entinen sukunimi Perhonen. Tk.ssa kutsuttiin kerran Marja Perhonen lääkärille. Automaattisesti nousin ylös ja kävelin ovelle yhtäaikaa oikean Marja Perhosen kanssa. Kun tajusin sen, olin todella punainen ja häpeissäni. Heti huudettiinkin Katariina Luttista.

Tuli todella typerä olo, koska Marja Perhonen ja Katariina Luttinen ei todellakaan muistuta toisiaan:)

Vierailija
452/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman turhin ja typerin ketju ja selitys tolle ap:n "lipautukselle" on se, että hän salaa toivoisi olevansa tk-lääkäri, eikä perus sairaanhoitaja av-mamma.

Vierailija
453/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siskon kanssa siskon asunnolla väsyneinä. Minä krapulassa ja sisko oli ollut kuskina.

No valitin siinä että on selkä ollut pitkään kipeä ja sanoin että kuitenkin joku välilihanpullistuma minun tuurilla.

Hetki hiljaisuutta ja sitten sanoin, niin. VäliLEVYNpullistuma.

Tätä ollaan naurettu monta vuotta jo. =)

Vierailija
454/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman turhin ja typerin ketju ja selitys tolle ap:n "lipautukselle" on se, että hän salaa toivoisi olevansa tk-lääkäri, eikä perus sairaanhoitaja av-mamma.

tavallinen ilkeilysi vaan mammat lähti kertomaan omia hauskoja kommelluksiaan. On muuten hauskin ketju pitkiin aikoihin.

Vierailija
455/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti!

Itsellänikin menee lasteni nimet sekaisin harva se päivä ja ostokset jäävät kassalle toisinaan :)

Minä olen pokkana opastanut puhelimessa kaverini äidin kerran naapuritaloon kun muistin talomme numeron väärin. Oltiin kuitenkin jo yli vuosi asuttu ko. talossa...

Vierailija
456/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodilla ja eräs lapsi oli ollut äärimmäisen hoidettava jostain syystä. olin lohdutellut ja kanniskellut häntä pitkin päivää useampaankin otteeseen ja huokaisin vähän helpotuksesta, kun pääsin töistä. lapsi kutsui minua maija-tädiksi.

kaupassa tapasin tuttavani, joka esitteli uuden miesystävänsä. mies ojensi kätensä ja sanoi, että hauska tutustua ja minä vastasin yliempaattisella äänellä, että "maija-täti ainakin tykkää sinusta".

Vierailija
457/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muutamia vuosia sitten olimme mieheni kanssa menossa Helsingissä ravintolaan alkuillasta yksille. Portsari sanoi jo kauempaa, että tämä on sitten K-21-paikka. Sanoimme sitten menevämme seuraavaan paikkaan, kunnes matkalla kumpikin yhtä aikaa tajusi, että olimme jo 23- ja 24-vuotiaita..

Vierailija
458/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen vienyt hammalääkärin tarkastukseen väärän lapsen ja joutunut sitten ajamaan äkkiä kotiin vaihtamaan. Samoin olen ollut kouluterveydenhoitajalla tarkastuksessa väärän lapsen kanssa. Lapsia on neljä...

Vierailija
459/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa tapasin tuttavani, joka esitteli uuden miesystävänsä. mies ojensi kätensä ja sanoi, että hauska tutustua ja minä vastasin yliempaattisella äänellä, että "maija-täti ainakin tykkää sinusta".

Repsistä, kopsista ja huutonaurua! Miten noloa! Mitäs ne siihen sanoivat? :-DDD

Vierailija
460/1235 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tutulla gynellä, jossa olen käynyt jo vuosia ja joka on hoitanut kaikki kolme raskauttani, hävetti aika paljon. Olin jossain rutiinitarkastuksessa ja juteltiin siinä ja gyne sitten kysäisi että onkos ne teidän lapset tässä? Vastasin että eivät ole, odottavat isänsä kanssa autossa tuolla ulkona. Lääkäri vaan ihan rennosti korjasi, että hän tarkoitti onkos ne lapset sitten tehty. Hävetti hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä