Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1240)

Vierailija
461/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihana löytää tällainen ketju, et muillekkin käy näitä. :D

Oon aina välillä miettinyt onko mulla joku add vai mikä ihme, kun sekoilen sanoissani ihan ihmeellisesti ja sitten hermostun ja sekoilen vielä enemmän.. Osittain tuosta johtuen olen välillä sit mieluummin vaan hiljaa, kun kummiskin suusta tulisi jotain ihan käsittämätöntä.. Ja käynyt siis todella todella monta kertaa, mulla on paniikkihäiriö ja jos muut ihmiset tuijottaa ja kysytään jotain, voi olla ihan varma että vastaukseni on jotain ihan muuta kuin pitäisi.

Vierailija
462/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kerran ollessani hoitovapaalla käväisin työpaikallani ja miespuolisen työkaverini kuullen kysyin lapseltani haluaisiko hän pillumehua. En tajua mistä tuo tuli? Mies vähän hymähti huvittuneena..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin:

Olen farmaseutti ja joitain vuosia sitten oli vielä apteekeissa sellaiset pitkät tiskit ja valmiiksi laitetut lääkeet annettiin asiakkaille aina nimeä huutelemalla. Kerran huusin ajatuksissani nimen sijaan hintaa - tyyliin "24,50!". Meni hetki, että tajusin mokani, repesin ja samoin repesi paikalla olleet pari asiakastakin. Sain koottua itseni ja sitten vain sanottua perään: "niin, nyt olis nää Virtasen lääkeet valmiina...".

Vierailija
464/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin saanut vauvan ja kerroin innoissani että poika tuli... eipäskun tyttö.... univelkaa oli tuossa vaiheessa aika paljon... ;)

Vierailija
465/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavanlaisia kömmähdyksiä.

Tällöin joku kirjoitti, että oli ollut kaupassa ja pohtiessaan, käykö kaupassa visa-electron (tai joku vastaava, luotto-ominaisuus tms., en muista tarkkaan), oli hänen suustaan päässyt lause: "Käykö teillä penis?" Hänkään ei tiennyt, mistä moinen möläytys tuli ja miksi juuri penis, mutta oli kuulemma vähän hävettänyt :D

Vierailija
466/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon vaan unohdellut ikääni ja miettinyt, että onpa outoa, kun ei lapsen syntymäpäivä ole mitenkään erityisen tarkasti kaivertunut mieleeni, vaan sitä joutuu aina hakemaan vähän aikaa. Mitään herkullisia kommelluksia ei kyllä ole ollut.

Se kyllä jäi mietityttämään, että mikä se ap:n ammatti on ja miksi vastasi noin.

Vierailija
467/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsistä, kopsista ja huutonaurua! Miten noloa! Mitäs ne siihen sanoivat? :-DDD

tuttavani katsoi mua hetken ja alkoi nauraa ja minä sopertelin siinä jotain, että mulla on vissiin pää vielä jäänyt töihin. hävetti niin, että poistuin kaupasta samantien ja vasta autossa iski nauruhepuli.

tuo pari ei ole enää yhdessä ja kun tapasin tuttavani uuden, nykyisen miehen, hän kysyi ensimmäisenä, josko maija-täti tykkää tästä.

Vierailija
468/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli puhetta Puheloisesta. Oli otsikoissa viime kesänä siitä, että ei osaa vetää kunnolla lippaan. No minä sitten tohkeissani selitin tälle vanhalle herralle, että niin se Puheloinenkin pääsi lööppeihin, kun ei osaa vetää kunnolla käteen. :) Mieheni tuli juuri huoneeseen ja kuuli, voitte kuvitella sitä naurua.. :)

Vierailija
469/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen syntymän jälkeen menin työllä ja vaivalla kauppaan kahden pienen lapsen kanssa, maksoin ja unohdin ottaa ostokset mukaan. Hiukkasen hävetti, kun kassa juoksi perään, että "Teiltä unohtui nää ostokset".

Tämä on kaupassa ihan yleistä, ihmiset unohtelee milloin mitäkin kassalle ostoksista pankkikortteihin ja puhelimiin. :) Älä siis turhia nolostele.

T. Entinen kaupan täti

Vierailija
470/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli puhetta Puheloisesta. Oli otsikoissa viime kesänä siitä, että ei osaa vetää kunnolla lippaan. No minä sitten tohkeissani selitin tälle vanhalle herralle, että niin se Puheloinenkin pääsi lööppeihin, kun ei osaa vetää kunnolla käteen. :) Mieheni tuli juuri huoneeseen ja kuuli, voitte kuvitella sitä naurua.. :)

Vierailija
471/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julki-terhikistä ja todeta että olet valelääkäri ;)

Vierailija
472/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin tavarat koriin ja jätin vaunut vähäksi aikaa hyllyjen väliin hakeakseni jotain. Jatkoin matkaa kassalle ja ulos. Ulkona huomasin, että jotain unohtui. Se vauva vaunuineen sinne hyllyjen väliin. Ei muuta kuin takaisin ja nolona hakemaan vauvaa.

Toisen lapsen syntymän jälkeen menin työllä ja vaivalla kauppaan kahden pienen lapsen kanssa, maksoin ja unohdin ottaa ostokset mukaan. Hiukkasen hävetti, kun kassa juoksi perään, että "Teiltä unohtui nää ostokset".

Tämä on kaupassa ihan yleistä, ihmiset unohtelee milloin mitäkin kassalle ostoksista pankkikortteihin ja puhelimiin. :) Älä siis turhia nolostele.

T. Entinen kaupan täti

Vierailija
473/1240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9:llä luokalla myöhästyin koulusta, tulin luokkaan keskellä tuntia ja sanoin opettajalle, että anteeksi, kun makasin pojan kanssa. Vaikka oli tarkoitus sanoa, että nukuin pommiin.

Toinen kerta tapahtui, kun olin hakemassa kakkua kaupasta ja mukaan tuli kaveri, matkalla sitten puhuttiin miehistä ja kauppaan astuessa yritin ääneen muistaa mitä halusinkaan? Ja sitten sanoinkin että ai niin, halusinkin ottaa suihin. Vaikka tarkoitus olikin sanoa, että tulin ostamaan kakkua...

Vierailija
474/1240 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin vessaan kamalalla kiireellä ja pissa oli jo päästä housuihin. No, housut sentään sain vetästyä pois jalasta, mut en sitten nostanu sitä pöntön kantta. Voin kertoa että ei naurattanu siinä kun tajus et mihin sitä lorisuttelee!

Vierailija
475/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi miten löysin tällaisen aarrearkun tuolta provoviidakosta :D tuli naurettuu ihan ääneenki muutaman kerran! 

Vierailija
476/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko Ap siis valelääkäri?

Vierailija
477/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt erillaisia tilaisuuksia ja niiden kahvi -tai ruokatarjoilua. kerran muistotilaisuuteen omaiset piti tuoda kaupasta tarjoiltavat, etä minä saisin ne pistettyä paikoilleen. Ruokakasseja en nähnyt ja kysyin 'missäs se RUUMIS' on.. Kyllä siinä tilanteessa sai hävetä ja vaivalloisesti korjasin siis ruokakassit.. 

Vierailija
478/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ollut terkkarin odotusaulassa ja lekuri on huudellut ensin "Maija Meikäläinen" pariin kertaan ja sitten lennosta vaihtanut "Kalle Kärpäslätkä". Olen hiukan ihmetellyt asiaa, mutta olen ajatellut hänellä olevan vain varmuudeksi katsottuna seuraavakin asiakas. Ehkäpä kyse on ollu juurikin siitä, että huutelee omaa nimeään ensin :D Pitääkin seuraavalla kerralla katsoa sitä nimikylttiä hoitsun rinnasta, jos näin tapahtuu :D

Vierailija
479/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2011 klo 21:46"]

minäkin olen möläyttänyt joskus olevani lakimies. Ja pahinta kaikessa on, että näin on myös todellisuudessa. Ja voin vannoa, ettei KUKAAN puistotuttu arvaisi muuten. Tämän möläytykseni vuoksi jouduin taannoin vaihtamaan "vakkaripuistoa". Kuka nyt haluaa jutella kepeän rennosti niitä näitä yhden lakimiehen kanssa? Ai, ei käsiä nousekaan... No, senhän jo tiesinkin.

[/quote]

Voi luoja, muistan yhdet bileet, joihin olin tuonut mukanani kakkua. En tuntenut suurinta osaa vieraista. Vieraat kehuskelivat kilvan kakkua ja minä (tapani mukaan) hölösuuna huikkasin, että enpä tullut laittaneeksi taikinaan höpöheinää, vaikka mielessä kävi. Juhlien jälkeen emäntä totesi mulle, että "noista vieraista 3/4 oli muuten lakimiehiä/lakiopiskelijoita/poliiseja". Vähänkö hävetti! :D

Vierailija
480/1240 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti paha. Makoilin yhtenä aamuna sängyllä enkä millään saanut päähäni, että mikä on vieressä makoilevan miehen nimi. Ei muuten, mutta seurustelua oli tuossa vaiheessa takana nelisen vuotta ja kyseessä ainut seurustelukumppanini koko elämäni aikana.

Kerran ihmettelin, että miksi asunnon ovi ei aukea, kun yritin ihan tosissani avata sitä kaupungin bussiliikenteen näyttökortilla. Töissä oli käytössä kortilla aukeavat ovet, joten jäi sieltä tuo ajatus. Luojan kiitos, kukaan ei ollut käytävällä liikeellä minun lisäkseni siihen aikaan päivästä.

Äiti tuli aikoinaan hakemaan minua ja siskojani (oltiin kaikki alle 10v) autolla kerhosta. Mentiin autoon istumaan ja myös äiti istahti auton takapenkille. Ihmetteli sitä, että miksi kukaan ei lähde ajamaan autoa, kun kaikki on kyydissä :D Oli siis itse ainut ajotaitoinen autossa.

Hitto, näitä olis luonnollisesti paljon enemmänkin, mutta en nyt muista tähän hätään :D