165cm ja 54kg, onko haitallista laihduttaa vielä?
Haluaisin vielä vähän pois kun peilikuva ei miellytä, mutta voiko siitä olla jotain haittaa?
Kommentit (43)
Riippuu vähän iästä, mutta aika kivoissa mitoissa olet nyt. -2kg ei varmaankaan mene vielä alipainon puolelle, mutta itse tiedät paremmin.
Älä lähde pelleilemään terveydelläsi. Olet hoikka,lopeta laihduttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihdutat?
Koska peilikuva ei miellytä ja haluan saada reisistä sellaiset ettei ne osu toisiinsa. En siis mitään tikkujalkoja halua mutta että olisi edes vähän irrallaan toisistaan. Ap
Jos sun pitää kysyä niin tietänet jo vastauksen. Painoa ei kannata tuosta enää pudottaa, jos peilikuva ei miellytä niin liikunnalla muokkaamaan kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika laiha olet.
Silti esim alavatsa pömpöttää ja näyttää kauhealta. En tajua miten kaikilla mun kavereilla on hyvät vatsat vaikkei treenaa ja sit mulla on tämmönen. Ap
Painosi on hyvä nyt, laihdutukselle ei ole tarvetta. Et voi edes laihtua kuin n. 3 kiloa ilman että olisit alipainoinen. Eikä peilikuvasi silloinkaan välttämättä miellytä itseäsi.
Liika laihuus ei kaunista ketään. Jos ruumiinrakenne on sellainen että reidet osuu yhteen noinkin hoikkana niin vaikea on tilannetta muuttaa ilman että alkaa näyttää kuihuneelta esim yläkropasta.
Aloita mieluummin salitreeni ja riittävä kasvisten proteiinin syöminen. Saat kauniin ja terveemmän vartalon lihaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika laiha olet.
Silti esim alavatsa pömpöttää ja näyttää kauhealta. En tajua miten kaikilla mun kavereilla on hyvät vatsat vaikkei treenaa ja sit mulla on tämmönen. Ap
Alavatsan pömppöä et välttämättä saa pois millään treenillä. Parempi vaan hyväksyä vartalosi. Ja varmaan kavereittenkin mahat pömpöttää joskus, et vaan katso heitä yhtä kriittisesti kuin itseäsi.
Sulla on kehonkuvan häiriö. Olet jo alipainon rajoilla, joten älä enää laihduta.
Kuinka vanha olet? Mitä muuta sulla on elämässä?
Mitä pakenet sillä, että kiinnität liikaa huomiota ulkonäköösi?
Olin nuoruudessani 171 cm ja painoin 46 kg ja kyllä olin liian laiha, mutta terve.
Kun painoni nousi 10 kg aloin tuntea itseni pullukaksi, vaikka taisin olla vihdoin normaalipainoinen.
Ei siitä mitään haittaa ole, muttei sulle laihduttaminen ole tarpeellistakaan. Olen saman pituinen ja hoikimmillani painoin näin aikuisiällä 46kg. Ja kyllä jaksoin käydä juoksulenkeillä ym. Menkat tosin loppuivat kun kehossa oli liian vähän rasvaa, mutta sehän ei haitannut yhtään, kuka niitä muka kaipaa. Tulivat takaisin kun paino nousi yli viidenkymmenen kilon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihdutat?
Koska peilikuva ei miellytä ja haluan saada reisistä sellaiset ettei ne osu toisiinsa. En siis mitään tikkujalkoja halua mutta että olisi edes vähän irrallaan toisistaan. Ap
Olet varmaan kapealanteinen? Silloin et vaan saa jalkojasi irralleen toisistaan ellet laihduta ihan tikuksi.
Voi olla. Pelkät kilot ei kerro. Oot ehkä syömishäiriön vaarassa eli syöminen ja laihdutus kontrolloi liikaa elämää ja liika laihuus voi johtaa luiden haurastumiseen ja sydänongelmiin. Terveys jos heikkenee, niin välttämättä ei koskaan täysin toivu ja matalan painon pitäminen terveellisesti on myöhemmin vaikeampaa.
Eli nyt on erittäin hyvä hetki lopettaa laihdutus ja hyväksyä sun reidet ja maha sellaisina kuin ne ovat. Kiinnitä elämässäsi huomiota muihin asoihin. Mukaviin asiohin.
Minä painoin saman pituisena alimmillaan 48kg ja näytin kyllä jo liian laihalle. Rintakehä oli luiseva ja solisluut törrötti. Nykyinen n. 54kg on paljon paremman näköinen. Vaikka toki joskus nuorena kuvittelin että hoikempi olisi parempi.
Olet normaalipainoinen nainen, hyvä että et ole lihonnu rumaksi rasvapalleroksi kuten monet muut naiset.
Olen mies ja mittani ovat 195cm ja painan 88kg
M29
Vierailija kirjoitti:
Olin nuoruudessani 171 cm ja painoin 46 kg ja kyllä olin liian laiha, mutta terve.
Kun painoni nousi 10 kg aloin tuntea itseni pullukaksi, vaikka taisin olla vihdoin normaalipainoinen.
Lienee yksilöllistä. Minä painoin vähemmän ja olen joitain senttejö lyhyempi. Olin hyvin sairas ja hengästyin rappusten noususta ja kaiken aikaa väsynyt. Palelin myös joka kerta kun menin suihkuun. Se että sain n. 7-10kg lisää painoa oli kuin elämä olisi palannut minuun.
No mitä haittaa siitä olis, kunhan ei paljon alle 50kg.