Oletko iloinen, kun Trump voitti?
Kommentit (282)
Muuten ihan ok juttu. Mietin vaan jos T vaatii edelleen Euroopan maita osallistumaan enemmän rahallisesti Natoon. Tämäkin on ok, mutta tietojeni mukaan kaikki keski-Euroopan maat eivät ole pitäneet sotilasvoimia ajan tasalla ja sen vuoksi nämä maat alkavat vaatia EU:lta rahaa omien maidensa armeijoille. Suomi taas maksajana vaikka meillä varustelu on melko hyvää.
Uskoisin, että jos USAn talous tästä lähtee nousuun, niin pitkällä tähtäimellä se tulee eduksi euroopallekkin.
Olen perussuomalaisena iloinen siitä että konsevatiivisyys on vahvasti läsnä elämässämme. Vapaakasvatus ja liberalismi johtaa synkkiin näkymiin.
Oon joo, vaikka eipä se elämääni sen kummemmin hetkauta.
En mutta kiinnostavaa tulee. Näyttää siltä että Elon Musk on saamassa töitä Trumpilta.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010813777.html
Aiemmin Elonin puheet ovat vaikuttaneet lähinnä hänen omiin firmoihinsa. Ryhtyykö yhtäkkiä vaatimaan jotain valtionhallinnossa?
Vierailija kirjoitti:
Woke-väki ja kommarit vetelät housussa. Hondurasin pojat pysyvät tästä lähtien omalla puolellaan.
Trumppikin saa pian pestä itse paskapyykkinsä
En ole, mutta täytyy yrittää sietää.
Parasta. Eurooppa lähti jo nousuun lun kauppa suuntautuu kiinan siasta tänne. Ukrainan sota loppuu, ja talous tulee kasvamaan erityisesti suomessa. Roistot lähtee vankilaan ja siivelläeläjät kommarit hirtetään
Vierailija kirjoitti:
Parasta. Eurooppa lähti jo nousuun lun kauppa suuntautuu kiinan siasta tänne. Ukrainan sota loppuu, ja talous tulee kasvamaan erityisesti suomessa. Roistot lähtee vankilaan ja siivelläeläjät kommarit hirtetään
Entäpä roisto nimeltä Donald Trump?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä roisto nimeltä Donald Trump?
Todelliset roistot löytyvät ihan muualta, vallan varjoista. Dmokraatit pitivät dementoitunutta Bideniä pressana ja ohjailivat itse yhteiskuntaa yhä sairaampaa suuntaa woketuksineen ja avoimien rajoineen. Aivan sairasta. Kansa halusi perinteisiä isänmaallisia arvoja ajavan Trumpin ja hyvä niin. Myös mustat seisovat Trumpin riveissä, siinäpä teille sosialisteille mietittävää.
Seniili, sairasmies toki iloitaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Trumpilla on paljon parempi koneisto saada aikaan jotakin.
Kuten projekti 25.
Biden vanhainkotiin ja Harris mielisairaalaan🤣🤣
Ukrainaan kuitenkin saatava Suomen malli järkevimpänä ja Stubin riidan haastaminen saisi jo riittää kun tosiasiat täytyisi tunnustaa rajan suhteen kun olemme missään keski Euroopassa.
Miksi siitä pitäisi olla iloinen? Amerikka on saanut valittua tulevan presidenttinsä. Vanha jo dementoituva pappa, muut vetelee naruista kuten edellistäkin.
En mitenkään erityisen iloinen. Maailma muuttuu taas johonkin suuntaan, mutta tuskin kovin paljoa vaikutta mun elämääni. Hyvä puoli Trumpin valinnassa kuitenkin on, että Jenkkilässä lähti jo pörssikurssit nousuun ja suurin osa mun sijoituksistani on just siellä.
Mä olen onnellinen, että ne vaalit ovat ohi. Mahtuisi maailmaan taas muitakin uutisia.