Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko iloinen, kun Trump voitti?

Vierailija
06.11.2024 |

Minä olen todella iloinen! :) M28

Kommentit (282)

Vierailija
61/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen, että ne vaalit ovat ohi. Mahtuisi maailmaan taas muitakin uutisia.

Vierailija
62/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok juttu. Mietin vaan jos T vaatii edelleen Euroopan maita osallistumaan enemmän rahallisesti Natoon. Tämäkin on ok, mutta tietojeni mukaan kaikki keski-Euroopan maat eivät ole pitäneet sotilasvoimia ajan tasalla ja sen vuoksi nämä maat alkavat vaatia EU:lta rahaa omien maidensa armeijoille. Suomi taas maksajana vaikka meillä varustelu on melko hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että jos USAn talous tästä lähtee nousuun, niin pitkällä tähtäimellä se tulee eduksi euroopallekkin. 

Vierailija
64/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perussuomalaisena iloinen siitä että konsevatiivisyys on vahvasti läsnä elämässämme. Vapaakasvatus ja liberalismi johtaa synkkiin näkymiin.

Vierailija
65/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joo, vaikka eipä se elämääni sen kummemmin hetkauta.

Vierailija
66/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta kiinnostavaa tulee. Näyttää siltä että Elon Musk on saamassa töitä Trumpilta.

https://www.hs.fi/talous/art-2000010813777.html

Aiemmin Elonin puheet ovat vaikuttaneet lähinnä hänen omiin firmoihinsa. Ryhtyykö yhtäkkiä vaatimaan jotain valtionhallinnossa?

Vierailija
67/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kuin lahko.

Vierailija
68/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke-väki ja kommarit vetelät housussa. Hondurasin pojat pysyvät tästä lähtien omalla puolellaan.

Trumppikin saa pian pestä itse paskapyykkinsä 

Vierailija
69/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Vierailija
70/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta täytyy yrittää sietää.

Vierailija
71/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Eurooppa lähti jo nousuun lun kauppa suuntautuu kiinan siasta tänne. Ukrainan sota loppuu, ja talous tulee kasvamaan erityisesti suomessa. Roistot lähtee vankilaan ja siivelläeläjät kommarit hirtetään

Vierailija
72/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta. Eurooppa lähti jo nousuun lun kauppa suuntautuu kiinan siasta tänne. Ukrainan sota loppuu, ja talous tulee kasvamaan erityisesti suomessa. Roistot lähtee vankilaan ja siivelläeläjät kommarit hirtetään

Entäpä roisto nimeltä Donald Trump?

Vierailija
73/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä roisto nimeltä Donald Trump?

Todelliset roistot löytyvät ihan muualta, vallan varjoista. Dmokraatit pitivät dementoitunutta Bideniä pressana ja ohjailivat itse yhteiskuntaa yhä sairaampaa suuntaa woketuksineen ja avoimien rajoineen. Aivan sairasta. Kansa halusi perinteisiä isänmaallisia arvoja ajavan Trumpin ja hyvä niin. Myös mustat seisovat Trumpin riveissä, siinäpä teille sosialisteille mietittävää. 

Vierailija
74/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. MAGA!

Vierailija
75/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniili, sairasmies toki iloitaan.

Vierailija
76/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Trumpilla on paljon parempi koneisto saada aikaan jotakin.

Kuten projekti 25.

Vierailija
77/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biden vanhainkotiin ja Harris mielisairaalaan🤣🤣

Vierailija
78/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainaan kuitenkin saatava Suomen malli järkevimpänä ja Stubin riidan haastaminen saisi jo riittää kun tosiasiat täytyisi tunnustaa rajan suhteen kun olemme missään keski Euroopassa.

Vierailija
79/282 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi olla iloinen? Amerikka on saanut valittua tulevan presidenttinsä. Vanha jo dementoituva pappa, muut vetelee naruista kuten edellistäkin.

Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään erityisen iloinen. Maailma muuttuu taas johonkin suuntaan, mutta tuskin kovin paljoa vaikutta mun elämääni. Hyvä puoli Trumpin valinnassa kuitenkin on, että Jenkkilässä lähti jo pörssikurssit nousuun ja suurin osa mun sijoituksistani on just siellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi