Oletko iloinen, kun Trump voitti?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että koko maailma on minua ja muita naisia vastaan.
Toivon miehille lisää yksinäisyyttä ja mielenterveysongelmia. Ansaitsette sen.
N27
Miesvihakommentti ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Ja en ole amis enkä inceli. Jännä kuinka naiset solvaa ketjussa miehiä. Taas...
Olet vain muuten luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin kokoomusta ja en ole iloinen, että Trump voitti. Koulutettuna, oman uran luoneena naisena en arvosta yhtään tuon tyyppistä miestä kuin Trump, vaimokin tullut rahan perässä jostain itä-blokin maasta, hyi. Aivan liian vanhakin tuohon hommaan. Tällä kertaa ei vaan demokraatit saaneet sellaista ehdokasta Bidenin tilalle (ja oli kyllä hyvä, että hän ymmärsi luopua, eli hän oli ihan liian vanha), joka olisi pärjännyt Trumpille.
Miksi äänestät naisvihapuolue kokoomusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Voi, tänään voisi puolet koko palstan ketjuista ilmiantaa naisvihana.
Miehet riemuitsee siitä, että nainen hävisi ja naiset ovat tuloksesta harmissaan.
Mutta tässä maailmassa vain miesviha on rikos, naisviha on kuin luonnonlaki.
Hajotkaa yksinäisyyteenne jonka itse aiheutatte vihaamalla naisia.
N27
Olen. Trump on reilu. Ja ei ole mikään sotaisa. Harrisista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Biden vanhainkotiin ja Harris mielisairaalaan🤣🤣
Ikävää puhkaista kuplasi, mutta Harris ei ole tulossa kanssasi mielisairaalaan. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Muuta neuvoa ei tule.
Euroopan kurssit alkoi laskea, mutta ehkä vain akuutti notkahdus. Asuntolainojen korkojen lasku ilmeisesti hidastuu, mutta toivotaan, että sekin vain akuutti reaktio.
Olen iloinen, järjen ääni voitti. Toivottavasti vaan nuo varjoissa piileskelevät todelliset rikolliset eivät nyt salamurhaa Trumpia ennen virkaanastumista, kaksi kertaa jo yrittäneet. Sellaiset vastavoimat Trumpilla ovat. Aitoa punakaartilaisuutta Amerikan malliin, verenhimoiset vassarit aina valmiina tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin.
Mikä sun diagnoosi on?
Hänellä on Putin Syndrooma. Nimeltään Iigor Sontiainen.
En nyt sanoisi iloinen, mutta en toisaalta olisi halunnut wokettavaa intersektionaalia vasemmistolaistakaan valtaan. Joten ehkä parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Voi, tänään voisi puolet koko palstan ketjuista ilmiantaa naisvihana.
Miehet riemuitsee siitä, että nainen hävisi ja naiset ovat tuloksesta harmissaan.
Mutta tässä maailmassa vain miesviha on rikos, naisviha on kuin luonnonlaki.
Hajotkaa yksinäisyyteenne jonka itse aiheutatte vihaamalla naisia.
N27
Eli ainoastaan naisten tulisi voittaa, koska jos mies voittaa naisen ja miehet juhlii sitä, niin se on naisvihaa.
Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinä hautaan asti.
En ole iloinen, kun tuollainen sekopää on Amerikan presidentti.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi iloinen, mutta en toisaalta olisi halunnut wokettavaa intersektionaalia vasemmistolaistakaan valtaan. Joten ehkä parempi näin.
Sä et taida tietää amerikkalaisesta politiikasta mitään kun puhut vasemmistolaisesta jenkkien politiikassa.
Uhoava ukkeli, joka puhuu sekoja. Iloinen olen siitä, etten asu kyseisessä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida tietää amerikkalaisesta politiikasta mitään kun puhut vasemmistolaisesta jenkkien politiikassa.
Wokettava intersektionaali on joka tapauksessa.
Robert F. Kennedyn äänet pääasiassa pois Harrisilta! Tiukkaa on!
Esim Wisconsin: Kun noin 35.000 ääntä laskematta, Trump johtaa 30 000 äänellä. Kennedy sai 18.000 ääntä.
En, koska äärivassarit tulevat olemaan helvetinmoinen riesa seuraavat 4 vuotta.
Ei mitään väliä mulle. Mutta oletettavasti hänet ampuu joku päivä joku faninsa, joka pettyy kun ei saakaan neitsyitä ovelleen.
Iloitsen ja toivon seuraavaa linjausta kunhan Trumpin hallinto astuu remmiin. Yhdysvaltain tulee ehdottomasti asettaa Naton 2 % jäsenmaksuminimin ohella vaatimukseksi sen Project 2025 toimenpidelistan ulottaminen kaikkiin maihin minkäänlaisen yhteistyön edellytykseksi. Jos haluaa olla Natossa, DCA-sopimuksessa, viisumivapaudessa, huojennetuissa tullimaksuissa tai tehdä ase- ym kauppoja USA:n kanssa, tulee Project 2025 toimenpiteet olla suoritettu. Eli virkakunta siivottu viherkommareista, homopropaganda kiellettävä, ilmastovouhotus lopetettava jne.
Mikä sun diagnoosi on?