Oletko iloinen, kun Trump voitti?
Kommentit (282)
Nyt Trumpilla on paljon parempi koneisto saada aikaan jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Turhat ylijäämä-miehet juhlivat, heillä ei oikein ole paikkaa tässä yhteiskunnassa, järjestävätpä sitten häiriköitä ajankulukseen. Onkohan ne sittenkin piilo-virherrvasssareita?
Tämän retoriikan vuoksi trump juuri voitti.
Olen erittäin onnellinen!
Oon koko päivän tehnyt meemejä ja julkaissut niitä X:ssä.
Tämä räkänokka se jaksaa samaa jauhaa.
Oliko tämä tosiaan parasta mitä republikaaneilla oli tarjota?
En ole koskaan ihaillut huonokäytöksisiä rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, jos hänen ammutaan. Oli jo lähellä.
Taidat olla sitten tyypillinen vassari, aina väkivalta mielessä ja ratkaisukeinona. Onneksi jäätte vähemmistöön pikkuhiljaa kuten Usassa nyt kävi. Ryömikää takaisin pimeyteen, kiitos.
Naiset solvasivat nuoria miehiä ja nuoret miehet kostivat äänestämällä Trumppia.
Naiset, toivottavasti lopetatte inceliksi haukkumisen...
No jos tykkää sirkuspelleistä jotka on kaiken lisäksi rikollisia, niin mikäs siinä. Itse en välitä kummastakaan. Maailmassa pärjää näemmä parhaiten jauhamalla pskaa ja tekemällä rikoksia.
Elon Musk alkoi tukemaan republikaaneja v 2022, hänen poikansa käännytettiin trangender-woketukseen ja aikoi kostaa!
Vierailija
06.11.2024 | 15:45
pojasta tehtiin tyttö ja Musk aikoi omistaa elämänsä kostamaan ja tuhoamaan woken aiheuttaman mielenviruksen!
kiitos transgenderiwokettajat tästä, itse aiheutitti tämän, ja Trump pääsikin valtaa
https://eu.usatoday.com/story/tech/2024/07/22/elon-musk-jordan-peterson-interview/74506785007/
Vierailija kirjoitti:
Incelit äänesti Trumpin voittoon. Ei se Trump naisia niille syrjäytyneille luusereille tuo. Toisin kuin jotkut luulee, Trump aiheuttaa vastakkaisten arvojen voimistumisen, ei tosiaankaan niin, että nyt kaikki mukautuisivat Trumpin ja sekokannattajiensa arvoihin.
Jännä, että myös mustat ja latinot äänestivät Trumpia, joten kommareiden rasismikorttikin on nyt pelattu, Voi teitä parkoja
Vierailija kirjoitti:
Inceli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit äänesti Trumpin voittoon. Ei se Trump naisia niille syrjäytyneille luusereille tuo. Toisin kuin jotkut luulee, Trump aiheuttaa vastakkaisten arvojen voimistumisen, ei tosiaankaan niin, että nyt kaikki mukautuisivat Trumpin ja sekokannattajiensa arvoihin.
Miksi solvaat sinkkuja miehiä?
Nämä sinkkumiehet ampuvat naisia, ja se valkeakoskelainen r aiskarimurhaaja oli yksi heistä. On tervettä pitää hajurakoa sellaiselle, mikä on riski omalle hengelle ja terveydelle.
Sulle voisi antaa Jumalan armosta niskalaukauksen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset solvasivat nuoria miehiä ja nuoret miehet kostivat äänestämällä Trumppia.
Naiset, toivottavasti lopetatte inceliksi haukkumisen...
Se vaan voimistuu tästä. Naisista sun on ihan turha unelmoida.
Olen erittäin iloinen ja nautin, kuinka koville se ottaa. moraalisesti ylivertaisina itseään pitäville vassaripelleille. Kansa ja demokratia voitti, sosialistit eivät kestä, että valta otetaan taas kansalle ja kaiken maailman sekopäinen woketus ja rajojen pitäminen auki rikollisille laitetaan kuriin. Kovaa on elämä.
Jaa pitäis varmaan mennä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceli.
Olen naimisissa. Haluatko yrittää uudestaan?
Iloinen olen Trumpin voitosta
N60
Olen tyytyväinen. Siellä Trumpin kera Elon Musk miljardeineen pistää talouden rattaisiin vauhtia. Uskon, että se vaikuttaa, mahdollisista tulleista huolimatta, positiivisesti myös Suomeen. Suomea tämä tulos ei yleensäkään paljoa heiluta. Ja Stubb juuri oikea presidentti USA-suhteita hoitamaan.
Äänestin kokoomusta ja en ole iloinen, että Trump voitti. Koulutettuna, oman uran luoneena naisena en arvosta yhtään tuon tyyppistä miestä kuin Trump, vaimokin tullut rahan perässä jostain itä-blokin maasta, hyi. Aivan liian vanhakin tuohon hommaan. Tällä kertaa ei vaan demokraatit saaneet sellaista ehdokasta Bidenin tilalle (ja oli kyllä hyvä, että hän ymmärsi luopua, eli hän oli ihan liian vanha), joka olisi pärjännyt Trumpille.