Mun joulun budjetti on 50€ ja tällä pitäisi 3 lapselle, 2 koiralle, ja 1 aikuiselle ostaa joulu ruoat ja muut, voiko jostain saada tukea?😭
Mun joulun budjetti on 50€ ja tällä pitäisi 3 lapselle, 2 koiralle, ja 1 aikuiselle ostaa joulu ruoat ja muut, voiko jostain saada tukea?😭
Kommentit (135)
Ihmettelen suuresti tilannettasi. Jos elät tuilla niin hyvä määrä tukirahoja tulee varsinkin kun on lapsia. Ja tähän päälle saat varmasti avustusjärjestöiltäkin jotain jos kehtaat pyytää ihan jo sillä perusteella että elät tuilla niin helposti sieltä saa asioita.
Kysy sossusta tai sukulaisilta apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta
Mitä?
Ap
suksi helvettii jankuttamasta mulkku.
Mene töihin vaan sieltä valittamasta. Töistä saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta
Mitä?
Ap
Lopeta jankkaus.
En ole tämmöistä aloitusta ikinä tehnyt, ihan asiallinen aloitus, ei mikään jankkaus!
Ap
Ehket juuri tämmöistä aloitusta ole tehnyt tätä ennen mutta muita samanlaisia kyllä ja aina töihinmeno-ehdotukseen tulee se sama "Olen kotiäiti, se on minun työ" joka sut paljastaa. Älä siis jaksa enää trollata. Yhtä puhkin*ssittu kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Taasko juot kiljua?
Älä puhu p,,,kaa. Ota itseäs niskasta kiinni, jätä se kalja ja tupakka pois , osta kaupan halpoja omia tuotteita.saat säästettyä joka viikko ainakin 20e/vk. Sinä saat kaiken maailman sossun apuja,ryhdistäydy.
Meillä on rahaa , ikämme töitä tehty duunarina, satoja tuhansia tileillä, silti ruokaan ym kodin tarvikkeisiin + lääkkeisiin menee vai 280e/ kk.
Vierailija kirjoitti:
Vie ne koirat piikille, koiranruoka on kallista!
"Piikki" maksaa aivan v*tusti. Sitä paitsi kaikki eivät ole noin vajaita kuin sinä.
Oho, olisinpa itsekin noin kätevä emäntä kuin ap, että taikoisin Joulun vieton 50€:lla!! Multa saat kyllä tukea ja kannustusta! Ehtoisa emäntä tuo Konalan lahja maailmalle pikku essussaan pipareita kaulimassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perheessä ei ole toista aikuista?
Miksi perheessä on kaksi koiraa, jos ei ole varaa niitä pitää?
Myy ne, joulu pelastettu!
Vierailija kirjoitti:
Myy tavaraa torissa
Tämä on todella siistimpi ehdotus kuin se, jonka silloin tällöin tuolle jankkaaja-ap:lle olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä joulukuussakin rahaa, lapsilisät. Kannattaa olla joulukuun alussa nuukana, että saa jouluksi ostettua ruoat. Katsella tarjoukset jne.
Lapsilisät menee vuokran maksuun ja laskuihin
Ap
Trollollooo.