Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (781)
Ap. Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä?
Aloitus on vuodelta 2024
Ei ole sähköt poikki, mitä oikein höpötät?
Kännykästä ottaisin käyttöön taskulampun ja hakisin halkoja varastosta sekä laittaisin tulet leivinuuniin...Sen lämmössä kyllä tarkenee ja voi vaikka paistaa makkaraa tikun nokassa...
Asun mökilläni jossa ei ole sähköjä joten ihan samalla tavalla kun jokaikinen päivä viimeiset 15 vuotta. Ruokin kissat, kaivan itselle evästä kaasujääkaapista ja heivaan puita puuhellaan ja teen/lämmitän safkat ja syönnin jälkeen puuhailen mitä huvittaa. Tapaan ystäviä kotona tai kylillä, käyn kalassa, luen, saunon, uin, teen kotihommia, vietän aikaa lemmikeiden kanssa jne. Viikonloppuisin tapaan frendejä, käyn kaupungissa asioilla ja puuhailen harrastusten parissa.
Siis näistä ei voi keskustella?
Kohta 20 vuotta asunut yksin eikä ole koskaan mennyt sähköt poikki eli ei koske minua.
Miksi tästä pitäisi edes keskustella?
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Sitä ongelmaa ei ole enää koskaan mulla. Mun NS ed. valvojani hoitaa kaikki mahdolliset laskut. Ja nyt, kun mulla on rahaa hiukan enemmän, kuin oli vielä pari kk sitten................