Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (712)
Joku ilkeä olisi saattanut keksiä vähemmän mairittelevan luonnehdinnan.
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Laitan kännykän taskulampun päälle, ja menen etsimään kaapista pattereilla toimivan retkilyhdyn. Tuo valaisee suht hyvin suurenkin huoneen.
Nauru pidentää ikää, mutta näköjään myös ketjua.
Ensin tarkistan sulakkeet ja katson ikkunasta onko muualla valoja. Sitten varmaan tarkistan netistä mitä sähköyhtiön sivuilla sanotaan ja onko vika jo ilmoitettu. Sitten istun ja ihmettelen että eikö ne jo ole saanut hommaa korjattua.
Miten meni noin niinkun omasta mielestäsi?
Anna palaa, olen valmis kuuntelemaan.
Kynttilän valossa alkuun, ne hiukan myös lämmittää
Jääkaappia tai pakastinta ei kannata aukoo. Vettä vois laittaa hiukan jemmaan.
Jos pitempään sähköt poissa laittaisin aggregaatin käymään ja sillä kylmälaitteet päälle. Ja ledi valot.
Kahvinkeittimellä lämmitetään vettä, vedenkeitin vie liikaa virtaa sitä ei voi käyttää.
Varavitalähteet käyttöön tai autossa lkännykän lataus. Kännykästä kyl häipyy viimeisetkin palkin vuorokaudessa. Hätäpuhelut silti toimii.
Näin se viimeksi käytännössä tais mennä. Nyt ovat kaivaneet kaapelit maahan eikä sitä Le ollu sähköt poikki sen jälkeen kun agrin hommasin.
Kulttuuri ja historia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Menen nurkkaan makaamaan ja laitan peukalon suuhun.
-viherhomo
Elämä on, mutta se ei järjestäydy itsestään.
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kännykässä oo taskulamppua?
Otsalamppu tai pieni taskulamppu on paljon kätevämpi. Sillä tekee oikeasti jotain talvella pimeässä ulkona, kun se iPhone ei suostu toimimaan pakkasilla.
Kyllä mun iPhone toimii pakkasella. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
Kai tajusit, että olin sarkastinen?