Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (712)
Vierailija kirjoitti: Näin ne asiat vaan muuttuu
Vierailija kirjoitti: No ei todellakaan ole :D
Vierailija kirjoitti:
Soitan joko iskälle tai poikaystävälle että tulevat pelastamaan mut.
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
the best way to predict the future is to CREATE it!
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Ilman sähköä en tule kotiin.
Hissi tarvitsee sähköä eikä pyörätuolilla kiivetä kerroksiin.
Menen takaisin autooni ja odotan sähköjen palautumista kylillä. Jos palautuminen alkaa venymään, pitänee ryömiä muutama kerros.
kato tuolla menee yks kassialma
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Jokin menee nyt kyllä minulta ohi.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Mulla on valaistus ja jääkaappi aurinkosähköllä ja siinä ne sähköt. Jos ne ei toimi on ollut liian vähän valoisaa aikaa tai järjestelmä tiltannut. Ei auta muu kuin nakata jääkaapin sisältö sankossa kaivoon ja sytyttää patterilla toimivat valot jos tarvis. Sitten puhelu aurinkosähköfirmaan jos tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valaistus ja jääkaappi aurinkosähköllä ja siinä ne sähköt. Jos ne ei toimi on ollut liian vähän valoisaa aikaa tai järjestelmä tiltannut. Ei auta muu kuin nakata jääkaapin sisältö sankossa kaivoon ja sytyttää patterilla toimivat valot jos tarvis. Sitten puhelu aurinkosähköfirmaan jos tarvis.
Ruoat ja juomat kaivoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoat ja juomat kaivoon?
Vanha toimiva kikka eli ämpäri lasketaan ihan vesirajaan ja kas, kylmää on. Eri
Jos meillä sähköt katkeaa niin suurin ongelma tulee kun vessaa ei voi käyttää, eikä saa juomavettä kun vesipumppu toimii sähköllä.
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Siitä johtuu suosion lasku.