Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Kiiski muutti vuosi sitten ulkomaille, Suomeen jäi kolme alaikäistä lasta

Vierailija
06.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7acb7dcd-d90d-4a7c-894c-e5c5d3…

Noinkin sitten voi tehdä. Sysätä vastuun arjesta toiselle vanhemmalle ja itse muuttaa ulkomaille.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunpakoilija sekä narsisti. Kuvottava "ihminen"

Vierailija
22/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Oli minunkin äiti alkoholisti ja vanhempani erosivat. En silti ole tehnyt petoksia ja huiijannut ihmisiä kuten tuo nainen.

Sulla ei olekaan noita diagnooseja. Bipo ja epävakaa pershärö on (lähipiirin kannalta) varmaan melkein pahimpia mitä voi olla.

En ole aiemmin kuullutkaan, että bipolle tai epävakaalle olisi tyypillistä suunnitelmallinen, vuosia kestävä rikollisuus. Oli ihan uutta tieto minulle. Kyllä tästä keissistä tulee mieleen, että piiloudutaan diagnoosien taakse eikä haluta ottaa vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes avautuu tästä iltapäivälehteen?

Ei kykene pysymään poissa julkisuudesta. Juuri kun luulee ettei enää tarvitse nähdä kyseistä henkilö lehtien sivuilla, niin sieltä se taas ilmestyy. 

Vierailija
24/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Oli minunkin äiti alkoholisti ja vanhempani erosivat. En silti ole tehnyt petoksia ja huiijannut ihmisiä kuten tuo nainen.

Varasti isältään rahaa kymppitonnien edestä ja nyt kirjoittaa paljastuskirjan missä haukkuu isäänsä. Aivan hävytön ihminen.

Jouduin lastenkotiin kun äiti juopotteli. 40 vuotiaana tapasin isän sitten ekan kerran 35 vuoteen ja isä kauhisteli eikä ollut tiennyt että olin joutunut lastenkotiin . Isäni antoi minulle 150000 euroa rahaa sitten koska kuuli että olen työtön.

Aha. Vai niin.

Vierailija
25/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei olekaan noita diagnooseja. Bipo ja epävakaa pershärö on (lähipiirin kannalta) varmaan melkein pahimpia mitä voi olla.

En ole aiemmin kuullutkaan, että bipolle tai epävakaalle olisi tyypillistä suunnitelmallinen, vuosia kestävä rikollisuus. Oli ihan uutta tieto minulle. Kyllä tästä keissistä tulee mieleen, että piiloudutaan diagnoosien taakse eikä haluta ottaa vastuuta.

Rikollisuus on varmaan ihan tyypillistä epävakaalle.

Vierailija
26/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänestä on tehty omaelämäkerta. 

Kuuluu kirjan markkinointiin.

Vierailija
27/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mieshän noin tekee jo. Ei tartte edes muuttaa ulkomaille. Ja aina on myös naiset osannut. Oma (biologinen)mummo jätti lapset lasten isälle ja häipyi. Oli löytänyt vissiin paremman.

Nainen lähtee toteuttamaan ominta itseään kun mies vain luihusti livistää.

Vierailija
28/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne kaksi Tinder-päiväkirjaa teki itse.

Vierailija
29/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno markkinointia kun kertoilee lehdelle miten hän deittailee jotain serbialaisia ukkoja joilla on sotarikoksista tuomittuja sukulaisia.

Vierailija
30/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekamuotoinen tai asosiaalinen.

Jospa toinen maa opettaa tavoille paremmin.

Vierailija
31/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi että on tyypillinen piirre useimmilla.

Vierailija
32/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän pysty vastaamaan omastakaan elämästään, parempi lapsille että isä ottaa vastuun.

Tämä. Sanna on niin sairas eikä lääkitys selkeästi toimi, että ei kykene lapsistaan huolehtia.

Vierailija
33/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntee yhä syyllisyyttä siitä kaverinsa auton alle menehtymisestä? Usuttiko kaverinsa ajamaan holtittomasti kohti rekkaa? Varmasti kamala kokemus, mutta nyt kyllä vaikuttaa, että on käännetty jokainen kivi, että on saatu kasaan tekosyyt omalle perseilylle.

Vierailija
34/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole pystynyt hyväksymään sitä, mitä olen tehnyt tai antamaan sitä itselleni anteeksi, mutta pystyn hyväksymään sen, että tällainen voi tapahtua uudestaan...."

Mitä hän ei pysty nyt hyväksymään, siis tekemiään erinäisiä rikoksia vai mitä. Ei kai niitä nyt pidä hyväksyä, väärinhän hän on tehnyt monia ihmisiä kohtaan, mutta ymmärtää hän voi yrittää tekojaan  juurikin näiden lapsuuden kokemusten kautta ja onhan hänellä myös rankkoja diagnooseja. 

Mutta eihän mitkään kokemukset oikeuta tekemään rikoksia.  Ja hän sanoo , että asioita tapahtuu, siis mltä asioita.  Eikö hän itse niitä tee, eikö hän ota vastuuta tekemisistään.  Sehän on ainoa tie muutokseen  ja ihmisenä kasvamiseen.

Vierailija
35/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntee yhä syyllisyyttä siitä kaverinsa auton alle menehtymisestä? Usuttiko kaverinsa ajamaan holtittomasti kohti rekkaa? Varmasti kamala kokemus, mutta nyt kyllä vaikuttaa, että on käännetty jokainen kivi, että on saatu kasaan tekosyyt omalle perseilylle.

No miksi pitää noin ilkeästi kirjoittaa. Et sinä voi kenenkään traumaa parantaa. Ajattelepa itse omalle kohdalle.

Vierailija
36/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän käyttäytyy kuin olisi ainut ihminen tällä planeetalla jolle on sattunut ikäviä asioita, uniikki lumihiutale. Vika on aina muissa. 

Vierailija
37/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno markkinointia kun kertoilee lehdelle miten hän deittailee jotain serbialaisia ukkoja joilla on sotarikoksista tuomittuja sukulaisia.

Ei tota pskaläjää muut huolisikaan

Vierailija
38/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää noin ilkeästi kirjoittaa. Et sinä voi kenenkään traumaa parantaa. Ajattelepa itse omalle kohdalle.

Sanna ansaitsee kaiken tuskan ja pskan mitä saa. Sanna ei kykene inhimillisiin tunteisiin

Vierailija
39/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kävi aina lauttasaaren ärrällä ja tuijotteli maanisesti arpoja xD

Vierailija
40/78 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi että on tyypillinen piirre useimmilla.

Varastelu on mainittu ihan tyypilliseksi piirteeksi kirjallisuudessa. Impulsiivisuus on tämän häiriön piirre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme