Kyllä USA on tyhmää sakkia
Kommentit (172)
Eivaan Ylen propaganda on tyhmää. Todellisuudesta vieraantunutta ideologista propagandaa.
Onko ap sitä mieltä, että"tyhmät" ei saisi äänestää ? Kaikille pakollinen älykkyystesti ja jos älykkyysosamäärä alle 100 niin äänioikeus pois ?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sitä mieltä, että"tyhmät" ei saisi äänestää ? Kaikille pakollinen älykkyystesti ja jos älykkyysosamäärä alle 100 niin äänioikeus pois ?
Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tyhmiä. Ei naiset voi miehille mitään.
Yksi asia näyttää lähes varmalta: se, että lähitulevaisuudessa ei tule naispresidenttiä USA:aan. Yhdysvalloissa ei haluta naista presidentiksi.
Minä olen jo monta viikkoa sanonut ettei naisesta voi tulla usan pressaa. Seon kylmä totuus, harris oli melko vaisu eikä osannut tehdä mitään oikein. Biden kun luopui vallasta niin sillä hetkellä trumpista tuli pressa. Biden olisi voittanut trumpin aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain demokratiaa.
USA:ssa eniten ääniä saanut ei välttämättä voita. Se siitä demokratiasta.
Vähemmällä hymyilyllä olisi ehkä saattamut pärjätä paremmin.
Ei nytten näyttänyt vakavastiotettavalta vaihtoehdolta.
Aika paljon ne on silti saaneet aikaiseksi tässä maailmassa? Ollakseen tyhmiä.
Voiko olla niin, että Demokraatit ryssi nämä vaalit omalta puoleltaan? Ensin Bidenin ehdokkuutta tekohengitettiin pitkään, sitten Biden ei eronnut virasta Harrisin hyväksi, vaikka olisi voinut, sitten ylipäätään asettaa ehdokkaaksi ei-valkoihoinen nainen, joka tietysti on edistyksellinen ajatus ja sellaisena erinomainen, mutta hyvin riskialtis veto, jos haluaa voittaa USAn vaalit polarisoituneessa yhteiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo monta viikkoa sanonut ettei naisesta voi tulla usan pressaa. Seon kylmä totuus, harris oli melko vaisu eikä osannut tehdä mitään oikein. Biden kun luopui vallasta niin sillä hetkellä trumpista tuli pressa. Biden olisi voittanut trumpin aivan varmasti.
Ei olisi, Bidenille tuli vanhuus ja hän sen itsekin lopulta myönsi.
Oma lompakko ja killuttimet ehdokkaan jalkojen välissä ratkaisevia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ehdotukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmällä hymyilyllä olisi ehkä saattanut pärjätä paremmin.
Ei nytten näyttänyt vakavastiotettavalta vaihtoehdolta.
Tai siis hillitymmällä käyttäytymisellä.
Lupasiko edes kampanjoidessaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko väärin äänestetty?
Typerästi ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain demokratiaa.
USA:ssa eniten ääniä saanut ei välttämättä voita. Se siitä demokratiasta.
Suhteellinen vaalitapa on käytössä myös Suomen eduskuntavaaleissa. Sille on perusteensa.
Naiset on tyhmiä. Ei naiset voi miehille mitään.