Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ajattelin palata yhteen exän kaa..

Vierailija
06.11.2024 |

Mut nyt en oo varma enää. Ihme jankkaaja. Jos on ongelma niin ei osaa ratkaista tai päättää. Jankkaa ja jankkaa mulle monta tuntia. Lopulta laittaa mulle vastuun

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä

Vierailija
2/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paluu sitten onnistu, jos toinen jankkaa tunteja samaa. Ellei löydy joku järkevä ratkaisu hänelle aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitdn tuollaisen jankkaajan kanssa tulisi toimeen järkevimmin. Ei viitsi edes ottaa asioista selvää itse vaan jankkaa. Mun isä joutunut monesti auttamaan kun on ihan kädetön. Mikä aiheuttaa? Joku asberger?

Ap

Vierailija
4/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exällä iso kaa?

Vierailija
5/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyynkiiiii

Vierailija
6/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata mitä vastauksia...

Ap

Vierailija
7/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin palata yhteen exän kaa..

Mut nyt en oo varma enää. Ihme jankkaaja. Jos on ongelma niin ei osaa ratkaista tai päättää. Jankkaa ja jankkaa mulle monta tuntia. Lopulta laittaa mulle vastuun

Miten tuollaisen jankkaajan kanssa tulisi toimeen järkevimmin. Ei viitsi edes ottaa asioista selvää itse vaan jankkaa.

Niinhän sä ajattelet - palata yhteen exän kaa...

Mutta nyt et oo enää varma. Jankaat ja jankaat ja ajatus polkee paikallaan vaikka sua jo ihan himottaa niin että järki on mennyt... sinä taisit kirjoittaa sen aloituksenkin... sulla voi olla ongelma... ei seiso, ei halua näyttää kroppaa, mietit kuolevasi ja haluavasi ennemmin nyt kuolla ja mieluiten saappaat jalassa... Palsta täyttynyt sun jankkaamisesta... monta tuntia - ja luulet että sun exä löytää sun kirjoitukset ja lukeekin ne ja kommentoi... On siis joku ongelma joka pitäisi ratkaista? Niin on... mutta annat toisen vain odottaa... ja luulet että tämä sun exäsi lopulta ratkaisee koko homman. Kerro nyt vaan miten jos et osaa edes ottaa luuria käteen eli olet ihan kädetön. Ei isiä voi enää huutaa apuun - ovat kaikki jo haudan helmoissa... nyt on oltava mies ja otettava lusikka kauniiseen käteen ja syötävä oma soppa... Ja mistä pitäisi ottaa selvää - siitäkö että haluaa todella jopa muuttaa kanssasi samaan asuntoon eikä vain että alkaa oleen sun kaa vaikka omat asunnot... sehän olisi ihan helppoa - ei tarttis hoitaa muuta kuin sormukset ja uusi runkopatjasänky - ja alkaa viettää joulua jo nyt... pubissa voi ostaa rakkaalleen vaikka glögin vanhojen aikojen muistoksi ja panna koko homma uusiksi... SIIS MITÄ IHMETTÄ? Sun exäsi on ihan helppo tapaus. Olet ihme jankkaaja, todellakin!

Vierailija
8/8 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sait todella hyvän vastauksen. Kait se riittää auttaamaan jossain päätöksenteossa. Joulu tulee ja on aika ostaa taas glögiä pubissa rakkaalle ja panna uusiksi. Kuulostaa helpolta - olet saanut todella hyvän vastauksen joten älä nyt siitä valita. Jankkaus ja valitus - ei kivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän