Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mun miestä nykyään vaivaa?

Vierailija
19.02.2007 |

On aina pahalla päällä sekä minulle että lapsille. Kiroilee lasten edessä vaikka olemme puhuneet ettei kirolla. Kun erehdyn sanomaan et elä viitti kiroilla, kiroilee kahta kauheammin. Huutaa jatkuvasti lapsille. Haukkuu mua laiskaksi. Olen kysynyt et mikä ihme sua vaivaa. Vastaus on aina " sinä" . Kun sanon et voit ihan vapaasti lähteä jos oon niin huonoa seuraa. Aina sanoo et jos joku täältä lähtee se olet sinä! Siis hänelle jäisi lapset.

Kun yritän asiallista keskustelua aina kääntää kaikki asiat omaksi eduksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan uhkaile millään jättämisellä tai lähtemisellä, mutta tuntuu kun sillä olis aina menkat... ? voiskohan johtua jostain vitamiinin puuttesta tai ulkoilman puutteesta... pitää antaa niille miehille vaan tilaa hengittää...

Vierailija
2/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä sillä on lievä masennus. kyllästyneeltä kuulosti.

jos yrittäisit saada se puhumaan ja jos ei haluu/pysty niin pieni tauko vois tehä hyvää. vaikka toi kausi meniskin ohi noin vaan niin ihan varmasti sen puheet jättää jälkeensä suhun ellet saa sun mielipiteet menemään perille. ite olisin todella loukkantunu. ei oo reilua tommosta. tsemppiä sulle ja teille! kannattaa kyllä selvittää asia ennen ku ite oot niin kyllästyny siihen ukkoon että laitat kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kuitenkaan uhkaile millään jättämisellä tai lähtemisellä, mutta tuntuu kun sillä olis aina menkat... ? voiskohan johtua jostain vitamiinin puuttesta tai ulkoilman puutteesta... pitää antaa niille miehille vaan tilaa hengittää...

Seksiä se tarvitsee. Meillä on just tuommoista, jos menee yli kolme päivää ilman hyvää syytä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi