Pahasti velkaantunut
En enää tiedä mitä tehdä. Velkaa on noin 40 tuhatta euroa.?
Kommentit (144)
Ilmeisesti ei auta enää kun tehdä 5 vuoroa töissä.
Oisko kellään vinkkejä mitä voisi tehdä tai mikä auttaisi?
Olen kokeillut ottaa yhdistelylainaa, mutta ei minulle semmoista ollenkaa myönnetä
En tiedä ahdistaa ja masentaa niin hitosti, en tiedä selviänkö tästä ikinä.
No pakko jotenkin tästä selvitä. Enkä tiedä miten. ihmiset on hiljaisia
En tiiä mikä ihmisiä vaivaa, mut en saa mitää vinkkejä ja tietoa mistään
Oletko peliriippuvainen. Hae apua riippuvuuteen. Älä ota enää lisää velkaa. Tee maksusuunnitelma ja pysy siinä. Ei tuo velan määrä ihan kauhean iso ole, siitä vielä selviät kun olet tiukkana.
Vierailija kirjoitti:
Oletko peliriippuvainen. Hae apua riippuvuuteen. Älä ota enää lisää velkaa. Tee maksusuunnitelma ja pysy siinä. Ei tuo velan määrä ihan kauhean iso ole, siitä vielä selviät kun olet tiukkana.
Olen ollut hävinnyt varmaa lähemmäs 20 tonnia. No en otakkaa.. mutta on vaikeeta.. tulot ovat niin pienet mulla on autoki.. sitäki pitää joskus huoltaa.. ei saisi yhtää nyt ottaa velkaa.. mutta tuntuu että se on mahdotonta-
Enkä tiedä sitten mitä tehdä.. .varmaa otettava vain se 5 vuoroa töitä
Ala ryypätä...muuten et selviä..
En todellakaa alka ryyppäämään.. aika sairas olet?
Voi Allu-ressukkaa. Ei ole kauaa, kun valitit velkaa olevan 35 000 ja nyt jo 40 000. Hae nyt viimein apua peliongelmaasi.
En ole osannut oikein koskaa käyttää rahaa.. aina ryypännyt ja peli ongelmat alkoi joskus 2021.
Mites Allun nais asiat? Onko löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Voi Allu-ressukkaa. Ei ole kauaa, kun valitit velkaa olevan 35 000 ja nyt jo 40 000. Hae nyt viimein apua peliongelmaasi.
En pelaa enää... en halua enää pilata koko elämääni
Selviät hyvin jos sulla on työ ja säännöllinen palkka. Tee järkevä maksusuunnitelma maksuillesi, esim lyhennät joka velkaa 150-250e/kk, kyllä ne siitä vähenee kun et tee uutta maksettavaa, Tsemppiä! Been there, done that..
Vierailija kirjoitti:
Selviät hyvin jos sulla on työ ja säännöllinen palkka. Tee järkevä maksusuunnitelma maksuillesi, esim lyhennät joka velkaa 150-250e/kk, kyllä ne siitä vähenee kun et tee uutta maksettavaa, Tsemppiä! Been there, done that..
Siis mistä sä ton laskelman kehitit :DD siis ootko sekasi.. mulla menee lyhennyksiin nyt yli 600 € kk.. ja tulot 1800 € nettona.. vuokra 709+ muut kulut.. ei ne vähene mitenkää.. koska lainoissa on valtavat korot!!!
mihinkähän olet rahat sijoittanut?? olet ilmeisesti demari joka luulee että muut maksavat velatkin.