Mies juo joka päivä limsaa ja energiajuomia
En tietenkään voi mitään sille, mitä toinen tekee elämällään. Se on hänen elämä, ei minun. Ja hänen valinnat. Silti ihmettelen salaa, en koskaan ääneen.
Mies juo joka ikinen päivä useita tölkkejä limsaa ja energiajuomia. Hän itse toki maksaa ne. Juo pepsiä, fantaa, erilaisia energiajuomia tms. Ovat sokerittomia ja väittää itse, että ne on terveydelle hyväksi. Ylipainoa on, siitä kärsii itse ja väitän, että niiden lopettamisella lähtisi jo heti kiloja.
Miksei aikuinen ihminen juo vettä? Mitä teidän puolison paheita on?
Kommentit (8)
Ole tyytyväinen ettei juo viinaa. Mutta rasvamaksa tulee ja hampaat menee.
Kaljaahan miehen on juotava...taitaa olla vellihousu?
Hampaat on varmaan jo pilalla! Ne ei usko että niin käy mutta kyllä käy.
Pepsi Maxia juotu jo 25 vuotta. Mikään yllämainituista ei pidä paikkaansa.
M58
Mä olen nainen ja juon pepsi maxia joka päivä siksi koska se on hyvää, pitää nälkää (olen työssä jossa tauko 12min joten ei ehdi syödä) ja siitä saa sopivan vähän kofeiinia (inhoan kahvia ja teetä). Mä ostan pepsit Prismassta 4x2liran packin niin tulee halvemmaksi mitä tölkkien/pikkuoullojen osto. Juon myös vettä. En ole ylipainoinen ja toki pepsi tummentaa hampaita mutta kahvi ja ter tekisi ihan samaa.
Ja mikä parasta, mun puoliso juo myös pepsi maxia joka päivä, joten kummankaan pahe ei haittaa toista : D
Millä matematiikalla sokerittomien juomien lopettamisella lähtee kiloja? Monet kisadieetillä olevat bodarit juovat kyseisiä juomia.
Ehkä yrittää pitää itseään hereillä ja virkistää. Jospa silti vähempi riittäisi tai yksi kolahetki vaan päivällä. Mehuissakin on sitruunahappoa tai marjojen hapot, jos haluaa selkeyttää aivoja tai hedelmä itse. Hiilihappo närästää. Energiajuomassa on tauriinia?
Sokeriton on täysin sama tuote, kuin sokeria sisältävä tuote. Makeutusaineet vaikuttavat hormooneihin ihan samalla tavalla kuin sokeri, sekä tuhoavat hyviä bakteereja suolistossa.
Pakko kuitenkin sanoa, että tämä kuulostaa taas toimittajan tekemältä aloitukselta noiden kahden viimeisen kysymysten takia.