Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, joulu on jo pian! Ei tietoa millainen joulu tulossa ja kenen kanssa. Onko muilla jo kaikki valmiina joulua varten?

Vierailija
04.11.2024 |

Kukaan?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia apua huutelet? Jouluun on vielä sen verran aikaa että ei todellakaan kaikilla ole kaikki valmiina. Vähän järkeä päähän nyt taas.

Vierailija
2/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikki valmiina, kuusen toin jo sisälle ja leivoin piparit. Kohta kinkku uuniin. 🍖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan miettimään ja valmistelemaan vasta loppukuusta. Nyt on vielä muita kuvioita ja juttuja. Ei hätää. 

Vierailija
4/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin jouluna, lapsi tänä vuonna aaton isänsä kanssa (viime jouluna lapsi oli minun kanssani).

Ajattelin kasata itselleni herkkuja ja pitää aattona leffamaratonin. Kun lapsi tulee isältään, niin vietetään kaksistaan joulua jälkikäteen.

Vierailija
5/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat on ostettu ja aseet ladattu tervetuloa joulu.

Vierailija
6/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa mulla on jo että tämän joulun vietän yksin toisin kuin edelliset 25 joulua. Parisuhteen jatkuminen kun  edellyttää että molemmat sitä haluavat.

Jos yllättävä ei olisi tapahtunut niin nyt olisi paniikki päällä puolison joululahjojen ja pian vuodenvaihteen jälkeen koittavien 50-vuotissynttäreiden vuoksi. Nyt nuo molemmat ovat uuden kumppaninsa ongelma.

M58+

Vierailija
7/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua ei ole tulossa minulle ainakaan. Ei ole rahaa, tai on mutta en voi tuhlata vaan pakko säästää. Ostan normiruokaa kuten kanaa ja riisiä syön jouluna. Syön mahdollisimman halpaa ruokaa joulunakin.

Vierailija
8/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua ei ole tulossa minulle ainakaan. Ei ole rahaa, tai on mutta en voi tuhlata vaan pakko säästää. Ostan normiruokaa kuten kanaa ja riisiä syön jouluna. Syön mahdollisimman halpaa ruokaa joulunakin.

Tee itse esim laatikot. Ei maksa paljon!! t.ap

Vierailija
9/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään laatikoita koska en tarvitse sellaista ruokaa jouluna. Saatan ostaa perunaa ja silliä mutta sillipurkit maksaa jo 5 euroa kun ennen maksoi 3 euroa. Joten saa nähdä ostanko edes.

Vierailija
10/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään laatikoita koska en tarvitse sellaista ruokaa jouluna. Saatan ostaa perunaa ja silliä mutta sillipurkit maksaa jo 5 euroa kun ennen maksoi 3 euroa. Joten saa nähdä ostanko edes.

S-marketissa pieni sillipurkki 1,99e ja isompi alle 3e. t.ap

Vierailija
11/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä oli alle 3 euroa isohko sillipurkki. Joskus niitä on ollut alle 2 euronkin. K-Marketissa myös noin 3 e. Mistä sinä noin kalliin sillipurkin olet löytänyt? Vai onko se joku kilon purkki?

Vierailija
12/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitään hajua mistään. Paitsi sen verran että oman perheen kesken ollaan.

Yksinkertaisesti ei ole voimia miettiä joulua. Olin juuri pari viikkoa sairaalassa, josta osan teholla ja kaiken päälle sain diagnoosin parantumattomasta syövästä. 

Tarttis kyllä ryhdistäytyä lasten takia, heille se joulu on kuitenkin tärkeä juhla. Ei viitsi kaikkea miehenkään niskaan kaataa, hän tekee jo nyt tosi paljon.

Vierailija
13/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista on, joulu saa tulla!

Vierailija
14/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perinteinen: mennään kakkosasunnolle, haetaan kuusi metsästä, syödään hyvin ja lapsukaiselle pari lahjaa. Loput vapaapäivät sitten tehdään mitä milloinkin huvittaa. Ehkä nähdään miehen sisaruksia tai sitten ei,ei ainakan sovita etukäteen mitään treffejä.

Vierailija
15/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se joulu menee. Osa ajasta perheen parissa, osa ajasta töissä. Omien toiveiden mukaan luultavasti. 

Olen enemmän kevätihminen, kiva kun vuoden vaihtuessa voi alkaa sitten pääsiäistä ja kevättä odottamaan.

Vierailija
16/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi joulu on minulle ensimmäinen täysin yksin. Olen päättänyt toteuttaa haaveeni, ja vietän joulun mökillä. 

Vierailija
17/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinat on ostettu ja aseet ladattu tervetuloa joulu.

Siinäpä on suunnitelma minun mielen mukaan! Oikein reipasta!

Vierailija
18/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Jahka saan tietää lomani niin tiedän ollaanko kotona vaan vai ajellaanko mummulaan. Kumpikin  käy. Mitään en hössötä ja panikoi.

Vierailija
19/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on pirun helppo juhla, koska siinä on ne perinteet. Kaikki tehdään samalla tavalla joka joulu. Riittää hienosti, kun joulukuun puolivälissä alkaa miettiä!

Vierailija
20/56 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta tommosta.