Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet valitsee vaimon puhtaasti ulkonäön perusteella ja itkevät sitten joutuvat maksamaan kaiken itse

Vierailija
07.02.2026 |

Ja erossa muija vie siitä kaikesta itse maksetusta puolet. Kannattaisi valita about omaa tulotasoa oleva, niin ei tarvisi itkeä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori ja kaunis, moni mies yritti valita minut ulkonäön perusteella, mutta minä en valinnut tyhmää miestä.

Minun mieheni on älykäs, ja hän arvostaa myös minun älykkyyttäni.

Vierailija
2/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kun muna vie miestä. Yhtä epälooginen valinta kuin valita hiljainen ja siveä, mahdollisesti täysin kokematon nainen ja sen jälkeen yllättyä ettei se muuttunutkaan riettaaksi seksijumalaksi. Kukapa olisi arvannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa valita myös sellainen työpaikka, joka maksaa hyvin eikä olla köyhä tai työtön :D hienoja ehdotuksia

Vierailija
4/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori ja kaunis, moni mies yritti valita minut ulkonäön perusteella, mutta minä en valinnut tyhmää miestä.

Minun mieheni on älykäs, ja hän arvostaa myös minun älykkyyttäni.

Kauneus on katoavaa. 

Vierailija
5/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä rahapuhetta ole missään muualla kuin somessa ja ehkä pääkaupunkiseudulla tietyissä junttien piireissä jotka ihannoi jenkkejä. En ole tavannut yhtäkään ihmistä miestä, enkä naista joka ajattelisi tällä tavalla. 
Rauhoittukaa hyvät ihmiset.

Vierailija
6/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään tapausta, jossa mies maksaa kaiken. Päinvastoin. Lasten kulut tuntuvat olevan yksin naisen kuluja ja muut menot puoliksi. Luomakunnankruunu taas satuilee. Tai vanhapoika kuvittelee, kun ei tiedä asioista mitään.

Vierailija
7/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään tapausta, jossa mies maksaa kaiken. Päinvastoin. Lasten kulut tuntuvat olevan yksin naisen kuluja ja muut menot puoliksi. Luomakunnankruunu taas satuilee. Tai vanhapoika kuvittelee, kun ei tiedä asioista mitään.

Muutenkin jos identiteetti on sidottu rahan ja/tai kauneuden ympärille, en henkilökohtaisesti menetä silloin yhtään mitään. Niin yksiulotteista, että mielummin syön omaa räkääni jossain nurkassa kuin jaan happimolekyylejä samassa tilassa näiden ihmisten kanssa.

Vierailija
8/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi nainen ei ole mikään valintatiskin lihapala, jonka ukonkutale valitsee kärryynsä.

Vierailija
9/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja elätän miestäni. Mies elätti minua kun opiskelin. Minulla ei olisi ammattia jos mies ei olisi maksanut ja antanut rahaa. Nyt 20 vuotta myöhemmin mies on työtön koska rakennusalalla menee huonosti ja annan sille rahaa niin paljon kun tarvii. Koen velvollisuuteni että elätän jos mies tarvii jotain. Mieheni kyllä tienaa rahaa erilaisilla pikkuhommilla pimeesti ja maksaa kyllä laskujakin mutta joskus se tarvii jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä