Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ennen olit jouluihminen, mikset ole enää?

Vierailija
03.11.2024 |

Oma joulufiilis on mennyttä kun yksin asuvana saa pomppia paikasta toiseen jos haluaa joulua suvun kanssa viettää. Siihen asti kun siskoni hankki oman perheen, meillä oli ihanat jouluperinteet vanhempiemme luona. Ja itselle joulun tekee nimenomaan sukulaiset ja perinteet, yksin en voi perinteitä ylläpitää ja täytyisi kait luoda uusia, ei ne vaan tunnu samalta. Vähän pelottaa ja harmittaa jo etukäteen sekin jos itsellänikin on joskus lapsia että kenenkä luona sitä joulua sit vietellään ja kenen kanssa. Ja tietysti olen kiitollinen siitä että on sukua ja läheisiä joidenka kanssa sitä viettää mutta silti, jouluni ovat menettäneet hohtonsa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole relevanttia keskustella joulusta marraskuun alussa.

Jokaista ketjua ei ole pakko avata, jos aihe ei kiinnosta. 

Onpas.

Vierailija
22/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenet  jouluvalmistelut tehneenä ja isolle porukalle  juhlapyhät palvelleena, ei oikein kiinnosta enää. Mieluiten viettäisin ihan yksin. Mutta kun on tuota perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin lapsena ja nuorena joulusta tosi paljon. Sitten kun olin 21v niin aloitin työt kaupassa ja alalla olen ollut nyt 26 vuotta. Joulu kaupassa on vuoden hirvein aika (toki tietysti kaupan tuloksen kannalta vuoden paras aika), joten nykyään jaksan fiilistellä joulukoristeita/joululauluja/jouluvaloja/joulusuklaita yms vain silloin lokakuussa kun ne tulee myyntiin. Joulukuussa olen jo niin uupunut että odotan vain joulun loppumista ja talvilomaa.

T: Prisman kassa

Vierailija
24/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheiset kuoli. 

En tykkää yksin olosta jouluna. 

Vierailija
25/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen, joulun taika loppui, kun sain varmuuden siitä, ettei Joulupukkia ole oikeasti. Sen jälkeen joulun vietto tuntui teatterilta.

Vierailija
26/26 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin syytä. Pidän perinteisestä joulusta kuusineen ja tonttuineen. Hän ei. Korkeintaan jotain enkeleitä laittaa koristeeksi.